Գաղտնիքը բացահայտված է. ահա թե ինչու է պետք նշանադրությանը ադամանդե մատանի նվիրել
ԼԱՅՖՍերը շքեղ և թանկարժեք մատանիների տեսքով ապացույցների կարիք չունի: Սակայն, ինչպես գիտենք տարբեր երկրներում ընդունված է նշանադրության ժամանակ փոխանակվել ադամանդե մատանիներով: AdMe.ru-ն վերջերս որոշել է պարզել, թե երբ, որտեղ և ինչու է առաջացել նշանադրության ժամանակ ադամանդե մատանիներ նվիրելու ավանդույթը:
Որքան էլ որ զարմանալի է, մինչև անցած դարի 30-ական թվականները նշանադրությունների ժամանակ ընդունված չի եղել մատանիներ նվիրել իրար, հատկապես այդպիսի թանկարժեք քարերով զարդարված:
1940-ական թվականներից սկսած De Beers միջազգային կորպորացիան նշանադրության առթիվ ադամանդե մատանի նվիրելու ավանդույթ է ստեղծել, որը գոյություն ունի մինչ օրս և զբաղվում է ալմաստի արդյունահանմամբ և մշակմամբ: Նրա գլխավոր նպատակն է եղել ընդգծել ադամանդների յուրահատկությունն ու բացառիկությունը:
Աղբյուրի փոխանցմամբ, կորպորացիան մեծ գումարներ է ներդրել իր ապրանքները գովազդելու համար, և հարյուրավոր ազդեցիկ դերասաններ, դերասանուհիներ և մոդելներ մարդկանց համոզել են ադամանդներ գնել: Կորպորացիայի անդամնենրն ու վաճառողները անընդհատ տարածել են նույն կարգախոսը` ադամանդները հավերժ սեր են խոստանում ինչպես նաև երբեք չեն կորցնում իրենց արժեքը:
Այս ամենից հետո շատ տարիներ են անցել, սակայն ադամանդ նվիրելու նպատակը որպես իդեալական ներդրում և սիրո խորհրդանիշ շարունակում է մինչ օրս:
Նյութը հրապարակման պատրաստեց Past.am-ը: