Ի՞նչ հետազոտություններ պետք է անցնի տղամարդը ամուսնությունից... ԼԱՅՖ
Առանց ներքնաշորի քնելն օգտակա՞ր է ԼԱՅՖ
Ինչո՞ւ են կանայք ձմռանը տղամարդկանցից ագրեսիվ դառնում ԼԱՅՖ
Ինչպե՞ս են սոցկայքերն ազդում Ձեր վարքագծի վրա ԼԱՅՖ
Պատրաստ ենք Ղարաբաղի հարցում օգտակար լինել եղբայր հայ ժողովր... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 20.Փետրվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
486.38
$
520.18
Երբ և ինչու է տղամարդու կյանքում սիրուհի հայտնվում Ի՞նչ հետազոտություններ պետք է անցնի տղամարդը ամուսնությունից առաջ Առավոտյան սուրճը՝ նիհարելու միջոց Յոթ նվեր, որոնք ձեր տղամարդը հաստատ կցանկանա Սեռերի պատերազմ. ինչո՞ւ են տղաները կորցնում աղջիկների հանդեպ հետաքրքությունը Ինչու են հայուհիներն ամուսնանում օտարերկրացիների հետ Առանց ներքնաշորի քնելն օգտակա՞ր է Մխիթարյանի գոլային փոխանցումը նպաստեց «Մանչեսթեր Յունայթեդի» հաղթանակին (տեսանյութ) Ինչո՞ւ են կանայք ձմռանը տղամարդկանցից ագրեսիվ դառնում Մելբուռնի տեխնո փառատոնի ժամանակ 30 մարդ թմրանյութերի գերդոզավորում է ստացել Ինչպես են զվարճանում արաբական շեյխերը. (տեսանյութ) Հռիփսիմե Հակոբյանը՝ պլաստիկ վիրահատություններից առաջ և հիմա 7 խորհուրդ երիտասարդ մայրիկներին Ինչպե՞ս են սոցկայքերն ազդում Ձեր վարքագծի վրա Խոշոր վթար Երեւանում. Toyota-ով նախ բախվել է արգելապատնեշին, ապա սյանը. կան վիրավորներ (ֆոտո) Մարդկանց մանիպուլիացիայի ենթարկելու 10 միջոց Սիրո ձգողականության հինգ կանոն Պատրաստ ենք Ղարաբաղի հարցում օգտակար լինել եղբայր հայ ժողովրդին. բուլղարացի պատգամավոր «Բլեքբերն Ռովերս» – «Մանչեսթեր Յունայթեդ». մեկնարկային հավանական կազմեր ՊՐԵՄԻԵՐԱ. Սիրուշո - «Դեր Զոր» (տեսանյութ)

Հայի գենի օրակարգը

Թվում էր թե, հանգստյան օրերը պետք է խաղաղություն բերեին ազգիս, բայց արի ու տես, որ տեղի ունեցավ ճիշտ հակառակը: Գոնե վիրտուալ տիրույթը փոթորկեց այն բանից հետո, երբ համացանցում մի գեղեցիկ նկար հայտնվեց սև տղամարդու և հայ կնոջ մասնակցությամբ: Ազգս միանգամից բաժանվեց երկու ճամբարի: Հայի գենի «մոտիվացիոն» պաշտպաններ ու օտար ոսոխի դեմ պայքարողներ, և լիբերալներ: Ի սկզբանե փաստենք, որ բավականին հիվանդագին է նման մոտեցումը` բաժանվել երկու խմբի ու... ճամբարականներ խաղալ: Ռասիզմ երևույթը, քաղաքակիրթ մարդկության մեջ, վաղուց անցյալում է: Իսկ Հայաստանում այն ընդհանրապես չի էլ եղել, հաշվի առնելով միջմշակութային և միջէթնիկ կապերի բացակայությունը: Աբսուրդ է նաև խոսել ինքնության խնդիրներից մի երկրում, որը գրեթե մոնոէթնիկ է: Արդ, ի՞նչն է ստիպում հասարակության մի մասին տառապել այդ բարդույթով կամ գնալ մոլորեցնող ճանապարհով, որը կոչվում է ազգային, հայի տեսակ, հայի գեն և այլն:

Ընդհանրապես, փոքր հասարակությունները և ազգերը, երբ չունեն համընդհանուր ազգային արտադրական մշակույթ, ասել կուզե արտադրանք և արժեքներ չեն տալիս, սկսում են գործել գոյաբանության զգացմունքային և ռեֆլեկտոր հարթությունների վրա: Եթե անգամ նրանք պարտադրված թշնամիներ չունեն, ապա ստեղծում են համընդհանուր թշնամու կամ հակադրության մեջ եղածի միֆը: Ու հասարակական ընկալումներում բոլորը դառնում են հակառակորդներ: Այսպես` ադրբեջանցին և թուրքը բացարձակ թշնամիներ են, ու որևէ մեկը չի էլ փորձում սա կասկածի տակ դնել` դավաճան չհռչակվելու համար: 

Արևմտասերների համար թշնամի են ռուսները, հայի գենի պահպանների համար` արևմուտքը, մշակութապես զարգացածների համար` արևելյան մուղամը և այսպես շարունակ: «Մենքի» ու «նրանքի» հակադրությունը մեզանում կայանում է շատ ուրիշ ` հիվանդագին ու ոչ կառուցողական միջավայրում: Իսկ եթե գանք բուն ինքնության դիսկուրսին, ապա պետք է փաստենք, որ այն վաղուց հնացած և խորհրդային ժառանգության դիսկուրս է: Դա մոդայիկ էր ԽՍՀՄ փուլում, երբ կար բազմազգ կայսրությունը, ի դեպ, հենց այդ ազգային հարցը կործանեց ԽՍՀՄ–ը: Սակայն գիտական ընդունելի աշխարհում վաղուց ինքնության վերաբերյալ նման դիսկուրսներ չկան: Դրանք ավելի վեր են ազգային նեղ շահերից ու մտածողությունից, այս ամենի ձևակերպումը ժամանակին տվել է Հանթինգթոնն իր «Ո՞վ ենք մենք» աշխատության մեջ, երբ քննարկում էր ամերիկյան ինքնության հարցեր: 

Նման հնաոճ մոտեցումը, որը տարածականության սկզբունքով արմատներ ունի նաև մեզանում, ավելի բնորոշ է ռուսական միջավայրին: Եթե ուշադիր նայենք ռուսական գիտական գրականությանը և հաղորդաշարերին, ապա կտեսնենք, որ ինքնության հարցերի քննարկման դիտակետը այդ երկրում խորհրդային փուլից ի վեր չի փոխվել: Սա կարող է բնական դիտվել Ռուսաստանի համար, հաշվի առնելով այդ երկրի բազմազգ կացութաձևը և ռուսների քանակական նվազումը: 

Սակայն սա, վերոգրյալ պատճառներից ելնելով չի կարող տիրապետող լինել հայկական միջավայրի համար: Ուրեմն մնում է փաստել, որ համազգային կամ, որ մեր դեպքում նույնն է` համապետական արժեքների ստեղծման բացակայությունը, համընդհանուր արտադրական մշակույթի չգոյությունը, իրական արժեքաստեղծ քաղաքականության սնանկությունը հանգեցնում են նման դիսկուրսների, երբ մենք մեր ինքությունը փորձում ենք գտնել «մենք» ու «նրանք» ամենաստորին հակադրությունների դաշտում: Սա արդյունք է քաղաքական, տնտեսական, գաղափարական, մշակութային վակումի: Եղած քննարկումներն ազդակ են, ևս մեկ անգամ այս ամենը հիշելու, խորապես հասկանալու և եղած վիճակը շտկելու համար:

Վահրամ Թոքմաջյան

loading...
Loading...
website by Sargssyan