Եզան լեզվով թեյի օգտակար հատկությունները. բաղադրատոմս ԼԱՅՖ
Հրդեհ է բռնկվել Երևան քաղաքի ՀՀ ՊՆ զորամասերից մեկի մոտակայքում ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Դահլիճը ցնծում էր Արտակի ռեկորդից. տեսանյութ՝ Արցախում զոհվա... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Օրական 3 ժամից ավելի «կանացի» դիրքով կամ պարզապես մի դիրքով... ԼԱՅՖ
Արդեն հասանելի է հայերեն-չինարեն առաջին բառարանը ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 30.Մարտ,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
483.82
$
522.04
«Ձայն եմ տալիս, էլ չի լսում ինձ իմ բալեն». նախօրեին զոհված զինվորի հոգեհանգիստը Սանդղակներ, որոնք կօգնեն որոշել մարդու քաշի և հասակի կատարյալ հարաբերակցությունը Հայ տղաների ինքնաբուխ երգն ու պարը՝ կանգառում Այսօր խեցգետինների համար ճիշտ ժամանակն է, որպեսզի նոր հարաբերություններ սկսեն. մարտի 30-ի աստղագուշակ Ինչպես աղջիկն առևանգեց տղային Թուրքիան սերիալների «հետին պլանում» ասում է այն, ինչ ուզում է ասել Մինի պիցաներ պատրաստելու այս բաղադրատոմսերը պետք է իմանա պիցայի ցանկացած սիրահար Կարևոր փաստաթուղթ է գաղտնազերծվել․ հարցականներ կան Հեռուստատեսային շոուի ժամանակ արաբ երգչուհին հայերեն երգ է կատարել (տեսանյութ) Shazam-ում ամենափնտրվող թուրքական երգերի թոփում հայկական ռաբիս երգ է. ահա այն ամենը, ինչ պետք է իմանալ ժամանակակից հայկական երաժշտության մասին (տեսանյութ) Սերժ Թանկյանը ժամանեց Հայաստան (տեսանյութ) Վերջապես մեր ֆիլմարտադրողները գիտակցեցին, որ հանցագործ աշխարհից այն կողմ շատ ավելի կարևոր ու ուշադրության արժանի թեմաներ կան Օրվա կադր. անգրագետ պաստառը (լուսանկար) Գեղասահորդ Անաստասիա Գալուստյանը մեկնարկեց աշխարհի առաջնությունում Եզան լեզվով թեյի օգտակար հատկությունները. բաղադրատոմս Արարատի մարզում վրաերթի են ենթարկվել Հայանիստի դպրոցի տնօրենն ու հետիոտնը. 2-ն էլ տեղում մահացել են Շոկոլադե տորթ՝ առանց ալյուրի, շաքարավազի և մեղրի Հրդեհ է բռնկվել Երևան քաղաքի ՀՀ ՊՆ զորամասերից մեկի մոտակայքում Ինչու ենք խոսում քնած ժամանակ. մի քանի հետաքրքիր փաստ Դահլիճը ցնծում էր Արտակի ռեկորդից. տեսանյութ՝ Արցախում զոհված զինծառայողի մասին

Հայի գենի օրակարգը

Թվում էր թե, հանգստյան օրերը պետք է խաղաղություն բերեին ազգիս, բայց արի ու տես, որ տեղի ունեցավ ճիշտ հակառակը: Գոնե վիրտուալ տիրույթը փոթորկեց այն բանից հետո, երբ համացանցում մի գեղեցիկ նկար հայտնվեց սև տղամարդու և հայ կնոջ մասնակցությամբ: Ազգս միանգամից բաժանվեց երկու ճամբարի: Հայի գենի «մոտիվացիոն» պաշտպաններ ու օտար ոսոխի դեմ պայքարողներ, և լիբերալներ: Ի սկզբանե փաստենք, որ բավականին հիվանդագին է նման մոտեցումը` բաժանվել երկու խմբի ու... ճամբարականներ խաղալ: Ռասիզմ երևույթը, քաղաքակիրթ մարդկության մեջ, վաղուց անցյալում է: Իսկ Հայաստանում այն ընդհանրապես չի էլ եղել, հաշվի առնելով միջմշակութային և միջէթնիկ կապերի բացակայությունը: Աբսուրդ է նաև խոսել ինքնության խնդիրներից մի երկրում, որը գրեթե մոնոէթնիկ է: Արդ, ի՞նչն է ստիպում հասարակության մի մասին տառապել այդ բարդույթով կամ գնալ մոլորեցնող ճանապարհով, որը կոչվում է ազգային, հայի տեսակ, հայի գեն և այլն:

Ընդհանրապես, փոքր հասարակությունները և ազգերը, երբ չունեն համընդհանուր ազգային արտադրական մշակույթ, ասել կուզե արտադրանք և արժեքներ չեն տալիս, սկսում են գործել գոյաբանության զգացմունքային և ռեֆլեկտոր հարթությունների վրա: Եթե անգամ նրանք պարտադրված թշնամիներ չունեն, ապա ստեղծում են համընդհանուր թշնամու կամ հակադրության մեջ եղածի միֆը: Ու հասարակական ընկալումներում բոլորը դառնում են հակառակորդներ: Այսպես` ադրբեջանցին և թուրքը բացարձակ թշնամիներ են, ու որևէ մեկը չի էլ փորձում սա կասկածի տակ դնել` դավաճան չհռչակվելու համար: 

Արևմտասերների համար թշնամի են ռուսները, հայի գենի պահպանների համար` արևմուտքը, մշակութապես զարգացածների համար` արևելյան մուղամը և այսպես շարունակ: «Մենքի» ու «նրանքի» հակադրությունը մեզանում կայանում է շատ ուրիշ ` հիվանդագին ու ոչ կառուցողական միջավայրում: Իսկ եթե գանք բուն ինքնության դիսկուրսին, ապա պետք է փաստենք, որ այն վաղուց հնացած և խորհրդային ժառանգության դիսկուրս է: Դա մոդայիկ էր ԽՍՀՄ փուլում, երբ կար բազմազգ կայսրությունը, ի դեպ, հենց այդ ազգային հարցը կործանեց ԽՍՀՄ–ը: Սակայն գիտական ընդունելի աշխարհում վաղուց ինքնության վերաբերյալ նման դիսկուրսներ չկան: Դրանք ավելի վեր են ազգային նեղ շահերից ու մտածողությունից, այս ամենի ձևակերպումը ժամանակին տվել է Հանթինգթոնն իր «Ո՞վ ենք մենք» աշխատության մեջ, երբ քննարկում էր ամերիկյան ինքնության հարցեր: 

Նման հնաոճ մոտեցումը, որը տարածականության սկզբունքով արմատներ ունի նաև մեզանում, ավելի բնորոշ է ռուսական միջավայրին: Եթե ուշադիր նայենք ռուսական գիտական գրականությանը և հաղորդաշարերին, ապա կտեսնենք, որ ինքնության հարցերի քննարկման դիտակետը այդ երկրում խորհրդային փուլից ի վեր չի փոխվել: Սա կարող է բնական դիտվել Ռուսաստանի համար, հաշվի առնելով այդ երկրի բազմազգ կացութաձևը և ռուսների քանակական նվազումը: 

Սակայն սա, վերոգրյալ պատճառներից ելնելով չի կարող տիրապետող լինել հայկական միջավայրի համար: Ուրեմն մնում է փաստել, որ համազգային կամ, որ մեր դեպքում նույնն է` համապետական արժեքների ստեղծման բացակայությունը, համընդհանուր արտադրական մշակույթի չգոյությունը, իրական արժեքաստեղծ քաղաքականության սնանկությունը հանգեցնում են նման դիսկուրսների, երբ մենք մեր ինքությունը փորձում ենք գտնել «մենք» ու «նրանք» ամենաստորին հակադրությունների դաշտում: Սա արդյունք է քաղաքական, տնտեսական, գաղափարական, մշակութային վակումի: Եղած քննարկումներն ազդակ են, ևս մեկ անգամ այս ամենը հիշելու, խորապես հասկանալու և եղած վիճակը շտկելու համար:

Վահրամ Թոքմաջյան

Loading...
website by Sargssyan