Արցախի զորավարժություններ. կադրեր դրոնով ՎԻԴԵՈ
Միրգ, որը խթանում է սեռական ցանկությունը ԼԱՅՖ
Պարզ հայտարարում եմ. մեր բանակը շարունակելու է հակառակորդին ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Լեգիտիմության փակուղին ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Կակաոն ուղեղն ակտիվ պահելու հատկություն ունի ԼԱՅՖ
Երևան, 26.Մարտ,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
484.04
$
523.10
Հինգ նշան, որ իսկապես սիրահարվել եք Ինչպես 7 օրում նիհարել 10 կգ. հավկիթային դիետա Մոռացեք ակնոցի մասին. 2017թ. տեսողությունը հնարավոր կլինի վերականգնել 10 վայրկյանի ընթացքում Խոյերին այսօր ինչ-որ մեկը կվիրավորի, սակայն... մարտի 26-ի աստղագուշակ Ոչ ոք չէր հավատում, որ նա կարող է վերանորոգել այս ջարդված ու հին մեքենան. արդյունքը զարմացրեց բոլորին Հայկական զարդանախշերը՝ սիլիկոնյան հովտում. Սիրուշոյի և PicsArt-ի նոր համագործակցությունը (տեսանյութ) Լնդերի արնահոսությունից ազատվելու 3 շատ պարզ միջոց Արցախի զորավարժություններ. կադրեր դրոնով Facebook-ում նոր հնարավորություններ կհայտնվեն Ինչպես կանգնեցնել մազաթափությունը Ինչպե՞ս է ծննդյան ամիսն ազդում տղամարդու բնավորության վրա Շակիրայի նոր տեսահոլովակը 1 օրում մոտ 7 միլիոն դիտում է հավաքել Միրգ, որը խթանում է սեռական ցանկությունը Պարզ հայտարարում եմ. մեր բանակը շարունակելու է հակառակորդին պարտադրել խաղաղություն. Սերժ Սարգսյան Խոստումներից արդեն հոգնել ենք Աչքս չեմ թարթելու, հարկ եղած դեպքում, «Իսկանդերի» համազարկի հրաման արձակելիս. Սերժ Սարգսյան Լեգիտիմության փակուղին «Փշրված պատրանքի մի գիշեր» դրաման համալրեց երևանյան ներկայացումների շարքը 11 վաղ ախտանշան, որ կարող են վկայել կրծքագեղձի քաղցկեղի մասին Կակաոն ուղեղն ակտիվ պահելու հատկություն ունի

Հայաստանը ձեռք է բերում «Sukhoi SuperJet 100» օդանավեր, բայց արդյոք դրանք անվտա՞նգ են. «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Դեռ անցած տարվա նոյեմբերին ռուսական կողմը հայտարարել էր, որ Հայաստանը և Ռուսաստանը քննարկում են «Sukhoi SuperJet 100» օդանավերի մատակարարման հարցը: Հունվարին` վարչապետ Կարեն Կարապետյանի` Մոսկվա կատարած այցի ընթացքում, պայմանավորվածություն էր ձեռք բերվել ստեղծելու հայ–ռուսական համատեղ ավիաընկերություն, որի շահագործման համար ռուսական կողմը Հայաստանին պետք է տրամադրի այդ ինքնաթիռները: Արդեն փետրվարի 7–ին ՌԴ արդյունաբերության և առևտրի նախարար Դենիս Մանտուրովը լրագրողների հետ հանդիպման ժամանակ հավանական համարեց, որ մինչև 2019 թ. Հայաստանին կտրամադրվի ավելի քան 10 «Sukhoi SuperJet 100» ինքնաթիռ:
Բայց խնդիրն այն է, որ ոչ միայն հայկական, այլև ռուսական կողմը պարբերաբար նշել են, որ այդ ինքնաթիռները տեխնիկական խնդիրներ ունեն: 98 ուղևորների մինչև 4400 կմ տեղափոխող օդանավը, չնայած իր համեմատաբար մատչելի գնին, արտաքին շուկայում այնքան էլ մեծ պահանջարկ չունի: Խնդրին ավելի մանրամասն ծանոթանալու համար դիմեցինք Հայաստանի ազգային ավիացիոն միավորման նախագահ Դմիտրի Ատբաշյանին:

– Ռուսական կողմն արդեն հայտարարել է, որ Հայաստանը ցանկանում է ձեռք բերել 10 հատ «Suhkoj SuperJet 100» ինքնաթիռ: Այդ ինքնաթիռները տեխնիկական ի՞նչ բնութագրեր ունեն: Մամուլում տեղեկություններ կան, որ դրանք որակապես այնքան էլ լավը չեն:

– Իհարկե, աշխարհում կան ավելի լավ օդանավեր: Բայց վերջին շրջանում SuperJet–ները կատարելագործվել են: Ու հիմա միջազգային շուկայում մրցունակ են դարձել: Իսկ ամենակարևորը` դրանք շատ մատչելի են: Օրինակ, SuperJet 100–ը, որ ցանկանում են մեզ տրամադրել, արժե մոտ 37 մլն դոլար: Նրա հետ մրցող ինքնաթիռը` Embraer 190–ը, արժե 47 մլն դոլար: Բացի այդ, SuperJet–ն առավելություն ունի` նրա մարմինը 2 մ 42 սմ է այն դեպքում, երբ Embraer–ինը 1 մ 92 սմ է: Այսինքն, Embraer 190–ում տեղն ավելի նեղ է, մարդիկ իրենց ավելի վատ են զգում:

– Իսկ անվտանգությա՞ն առումով: Նույնիսկ ռուսական մամուլն է գրել, որ յուրաքանչյուր 5–րդ Superjet–ն անսարք է:

– Իհարկե, պրոբլեմներ կան: Դժվար է ասել, որ այդ ինքնաթիռը 100 տոկոսով լավ տեխնիկական հատկանիշներ ունի: Ընդհանրապես Superjet 100 ինքնաթիռներն արտադրվել են 100–ից մի փոքր շատ: Անցած տարի ընդամենը 17 ինքնաթիռ է արտադրվել: Դա շատ փոքր թիվ է: Պետք է ինքնաթիռները շատ լինեն, որպեսզի տեխնիկական ծառայություններն էլ փորձ ձեռք բերեն, պրակտիկայի վրա իմանան ինքնաթիռի թույլ կողմերը:
Բայց պետք է հիշել, որ ինքնաթիռը 75%–ով կազմված է արտասահմանյան սարքավորումներից: Այնպես որ, տեխնիկապես պետք է որ չզիջի արտասահմանյան ինքնաթիռներին: Իսկ ինքնաթիռի մարմինը` ֆյուզելյաժը, որ ռուսական արտադրության է, ավանդաբար լավն է եղել:

– Դուք նշում եք, որ գինը մատչելի է, բայց նաև ասում եք, որ քիչ է արտադրվում: Նշանակում է` պահանջարկ չկա, ինչի պատճառը գուցե հենց տեխնիկական, անվտանգությա՞ն խնդիրներն են:

– Դա այդքան էլ այդպես չէ: Օրինակ, Superjet 100 ձեռք է բերել Մեքսիկան: Եվրոպայում էլ սկսել են հետաքրքրվել: Բացի այդ, ինքնաթիռները նույնպես ունենում են, այսպես կոչված, մանկական հիվանդություններ: Օրինակ, առաջին արտադրված SuperJet–երը ձեռք բերեց մեր «Արմավիան»: Բայց այնքան անհաջող դուրս եկան, որ Բաղդասարովն ստիպված էր հրաժարվել դրանցից: Դրանք ավելի շատ կանգնած էին տեխնիկական խնդիրների վերացման, քան թռիչքներ էին իրականացնում: Բայց տարիներ են անցել, հիմա դրանք այլ ինքնաթիռներ են: Կատարելագործվել են:

– Փաստորեն, հայկական կողմի որոշումը` ձեռք բերելու հենց այդ ինքնաթիռները, ճիշտ եք համարում:

– Կարծում եմ` այո: Այդ ինքնաթիռները երկու առավելություն ունեն: Նախ` բավականին լավն են, երկրորդը` ռուսական են: Իսկ քանի որ մենք Մաքսային միության անդամ ենք, դրանց ներմուծման համար մաքսատուրք չենք վճարելու: Իսկ եթե արտերկրից բերենք, 16–17% մաքսավճար պետք է տանք:

Շարունակությունը` «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում:

loading...
Loading...
website by Sargssyan