Yerevan, 03.May.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Արտասահմանյան ընկերությունը կզբաղվի Հայաստանի փիառով

ECONOMICS

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

 

Օրեր առաջ Տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարար Սուրեն Կարայանն ընդունել էր «M&C SAATCHI» մարքեթինգային ընկերության տնօրեն Անիլ Բեդիին, ով այստեղ էր Հայաստանի զբոսաշրջության զարգացման հիմնադրամի և Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի հրավերով։

Հանդիպման նպատակը՝ Հայաստանի ճանաչելիության բարձրացման ուղիները, ծագող խնդիրները և դրանց լուծման եղանակները պարզելն էր։ Ի դեպ, այդ հանդիպման ընթացքում Անիլ Բեդինը կիսվել էր նշված ոլորտում իրենց կազմակերպության ունեցած փորձով։ Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն էր ձեռք բերվել շարունակել համագործակցությունը Հայաստանի զբոսաշրջության պատասխանատու մարմինների հետ։

Նշենք, որ «M&C SAATCHI» ընկերությունըհայտնիկրեատիվմարքեթինգայինընկերությունէ, որըհամագործակցելէաշխարհիմիշարքերկրներիհետ՝նրանցճանաչելիությունըբարձրացնելուուղղությամբ։Ընկերությանգործունեությանուղղություններիցէերկրներիճանաչելիությանբարձրացումը, տնտեսականաճիխթանումըևզբոսաշրջայինայցելություններիթվիաճը։

Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի նախագահ Զարմինե Զեյթունցյանի կարծիքով՝ զբոսաշրջության ոլորտի քաղաքականության մեջ կարևորագույն վեկտորներից մեկն ուղղված է Հայաստանի՝ համաշխարհային շուկայում ճանաչելիության բարձրացմանը: Նա շեշտում է, որ ամբողջ աշխարհն այսօր բավական մեծ ուշադրություն է դարձնում երկրի PR–ին ու մարքեթինգին՝ այդ նպատակով ներգրավելով նաև միջազգային հեղինակավոր մասնագիտացված կազմակերպությունների:

««M&C SAATCHI»» ընկերությունը գրասենյակներ ունի ավելի քան 40 երկրներում: ՀՀ Զբոսաշրջության պետական կոմիտեն և Հայաստանի զբոսաշրջության զարգացման հիմնադրամը դիմել են այս ընկերությանը, որն առաջարկել է որպես առաջին փուլ Հայաստանի համար մշակել, այնուհետև իրականացնել թվային և PR արշավ մեր կողմից ընտրված որևէ շուկայում»,– նշեց նա մեզ հետ զրույցում:

Ընկերությանը առաջարկվել է PR արշավ իրականացնել Հայաստանին ամենամոտ ու գրավիչ շուկայում, որը Ռուսաստանի Դաշնությունն է: Ըստ Զեյթունցյանի՝ այս ընկերությունը նմանատիպ աշխատանքների մեծ փորձ ունի՝ մասնավորապես 10 տարի աշխատում է Վրաստանի հետ: Մեր զրուցակցի խոսքով՝ Վրաստանի կողմից գրանցված նվաճումների մի մասն էլ «M&C SAATCHI»–ի աշխատանքի արդյունքն է:

«Համաշխարհային շուկայում Հայաստանի պատշաճ PR–մարքեթինգային քաղաքականության իրականացման, երկրի կայուն տնտեսական զարգացման նպատակով կազմակերպվել է կազմակերպության հանդիպումը վարչապետ Կարեն Կարապետյանի մոտ, որի ժամանակ վարչապետին է ներկայացվել համաշխարհային շուկայում Հայաստանի դիրքավորմանը, PR–ին ու մարքեթինգին, միջազգային հեղինակության ու հարգանքի ամրապնդմանն ու զարգացմանը վերաբերող նախագիծը: Պատրաստվում ենք հարցը քննարկել նաև մասնավոր հատվածի, Ռազմավարական նախաձեռնությունների կենտրոնի ու Հայաստանի զարգացման հիմնադրամի ներկայացուցիչների հետ»,– հավելել է նա:

 

Քրիստինա Տեր-Մաթևոսյան

 

The Power of One Dram to the Road of Life Charitable OrganizationAMIO bank issues bondsGeneral Director of Ucom gave a lecture at the French University in Armenia Amio Bank participated in Career City Fest 2K24Transfers to Visa cards of foreign banks are available in the Unibank mobile app ZCMC CJSC general director R.N. Khudoli on the օccation of Internatioanal Labour dayGagik Khachatryan's prolonged denial of medical care amounts to torture. attorneyMore and more smiles in the city. 'Kentron' branch of AMIO BANK was reopenedIdram and IDBank at Career City FestIdram and IDBank as participants of Career City FestUcom provides four bus stops in Ijevan with free Wi-Fi An exhibition dedicated to Charles Aznavour's centennial anniversary Yerevan, May 22 – July 22 Caring for nature, we have started with ourselves - Team Telecom Armenia Up to 10% cashback from GetTransfer with IDBank cardsAmio Visa Signature Business card. When the opportunities are unlimited Up to 1% cashback when shopping on Wildberries with IDBank cards Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaCo-founders of Galaxy Group of Companies Co-Hosts Business Breakfast to Strengthen Armenian-French Business TiesLeasing agreement and a number of advantages. Amio is in the Leasing Expo with a special offerInternational transfers from card to card with IDBank VISA cardsIdplus Bonuses in Idram&IDBank ApplicationUcom has released a new package offer Ucom continues network modernization in regions of ArmeniaIdram and IDBank participated in the signing ceremony of the Declaration of Women's Empowerment PrinciplesGeneral Director of Ucom participated in Doing Digital Forum 2024AraratBank: General Partner of Face-to-Face Regional Forum4.017.648 Drams to My Forest Armenia: April Beneficiary of The Power of One Dram is 4090 Foundation Ucom continues to support green energy expansion in Armenia Spring brought so much profit. It is a profitable promotion at Amio Bank Director General of Ucom took part in a recruiting conference Ameriabank named the Best Bank in Armenia for 2024 by Global Finance magazineAraratBank places its 27th issue of dollar bonds Ucom launches network modernization efforts in few regions of ArmeniaUcom Launches Network Modernization Efforts in Regions of Armenia5 000 dram bonus from IDBank for pension card holders World Bank Armenia has organized discussion on facilitating women’s wider engagement in sectors that have been traditionally male dominated in the countryIDBank as a Participant in the Conference of My Forest Armenia NGOIDBank issues the 1st tranche of dollar bonds of 2024In 2023, the SME Loan Portfolio of Ameriabank Reported More Than 30% GrowthMining plays an important role in providing materials for energy transition and green economy: Roman Khudoli Amio digital cards with unlimited opportunities and 5% cashbackInternational Client’s Day at IDBank Termination of service of MIR cards. IDBankThree Sad Stories about FraudstersUcom showed high and stable growth in fixed and mobile communications in 2023 The number of Team mobile subscribers is over 1 million On the occasion of International Women's Day ZCMC employees were awarded 3,780,052 Drams to the City of Smile Fund: The Power of One Dram Will Go to My forest Armenia in MarchGlobal Finance Recognizes Ameriabank's Leadership in Sustainable Finance in ArmeniaHow AMIO succeeded in gathering its team, partners and customers around a common goal