Ереван, 19.Май.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


«Վարորդի ընկեր»-ը դիմել է վարչապետին՝ տույժ-տուգանքների համար համաներում կիրառելու խնդրով

ИНТЕРВЬЮ

«Վարորդի ընկեր» ՀԿ-ն դիմել է վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին՝ առաջարկելով վարչական իրավախախտումներին վերաբերող տույժերի և տուգանքների համաներում, ավելի ստույգ՝ «կարմիր գծերի» և Ճանապարհային ոստիկանության տեսանկարահանող սարքավորումներով հայտնաբերված խախտումներին, ինչպես նաև՝ դրանց առնչվող ԴԱՀԿ որոշումներին:

ՀԿ-ի անդամները կարծում են, որ պետք է վերանայել և ընդլայնել մի շարք իրավախախտումների նվազ նշանակություն համարվելու ցանկը, այն է՝ կանգ գծի պահանջ, ոչ զուգահեռ կայանում, գիշերային ժամերին արգելված վայրերում կայանում և նմանատիպ մի շարք այլ իրավախախտումներ, որոնք երթևեկությանն առհասարակ խոչընդոտ չեն հանդիսանում:

Ի դեպ, առաջարկությունների նախնական փաթեթը արդեն իսկ պատրաստ է։

Past.am-ի հետ զրույցում «Վարորդի ընկեր» ՀԿ համահիմնադիր Սերգեյ Ղահրամանյանը նշեց, որ այս խնդրով մտահոգված է շուրջ 400 հազար վարորդ, իսկ խախտումները արձանագրվել են ապօրինություններով: Ասում է՝ երբ ներդրվում էին «կարմիր գծերը», հոլովվում էր այն արտահայտությունը, թե ավտոմեքենաների նկատմամբ պատասխանատվություն կլինի, սակայն որևէ փաստաթղթում դա արձանագրված չէ: Չեղավ նաև գույքի պահպանություն:

Երբ խախտումից խուսափելու տարբերակ չկա

Ղահրամանյանի խոսքով, մի շարք վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ տուգանքները կայացվել են օրենսգրքի սխալ կիրառմամբ, ինչպես նաև չեն բավարարվել այդ խախտումներից զերծ մնալու նվազագույն պայմանները: Ասում է՝ վարորդները ճարահատյալ են խախտում կատարել կամ կահավորանքն ու շրջակա միջավայրը՝ նշանները, գծանշումները, ասֆալտն ու փոսերը խանգարել են վարորդին խախտումներից զերծ մնալ:

«Իրենք ամեն ինչ արել են, որպեսզի վարորդը խախտում անի: Սրանից ելնելով՝ ասում ենք, որ պետք է կիրառվի համաներում, քանի որ խախտումների մեծ մասը ելնում է անբարենպաստ ֆիզիկական միջավայրից և իրավիճակից՝ ծառերը փակում են լուսացույցերը, նշանները, արևի լույսը լուսացույցի գույներին է խանգարում, իսկ գծանշումները թարմացված չեն: Ունենք գծանշումներ, որ մի քանի տարվա են: Նշանների մեծագույն սով կա ամբողջ Հայաստանում»,- նշեց նա:

Ի՞նչ անել «կարմիր գծերի» հետ

Պատասխանելով մեր այն հարցին, թե իրենց առաջարկից չի՞ հետևում նաև այն, որ «կարմիր գծերն» առհասարակ չպետք է լինեն, Ղահրամանյանը պատասխանեց, որ պետք է որոշակի փոփոխություններ կատարել: Պետք է լինի պատասխանատվություն: Օրինակ՝ եթե ինչ-որ մեկի մեքենային կայանած ժամանակ մեկ այլ մեքենա խփում է ու գնում, ավտոկայանատեղին սպասարկող ընկերությունը պետք է վճարի տույժը: Իսկ հետաքննությունից հետո վնասը պատճառողից իր գումարները հետ վերցնի:

Ղահրամանյանը համոզված է՝ մեքենան կայանող վարորդը պետք է վստահ լինի, որ իր մեքենան պարզապես փողոցում կայանված չի: Սպասարկողը ինչ-որ պարտավորվածություններ պետք է ունենա այդ մեքենայի նկատմամբ: Իսկ առայժմ պարզապես կարմիր գիծ գծելն ու ոչինչ չանելը պարտավորություն չէ:

Չհամաներվողները քիչ են

Մեր այն դիտարկմանն էլ, թե համաներում լինելու դեպքում ինչպես է կատարվելու տարբերակումը, ինչպես են հասկանալու՝ ում կարելի է ներել, ում՝ ոչ, պատասխանեց, որ համաներում չպահանջող դեպքերը շատ փոքր տոկոս են կազմում: Նշեց, որ խախտումներից միայն արագության գերազանցումն է, որի համար անբարենպաստ պայմաններ չկան: Բայց արագաչափերը հիմնականում կանխարգելող դեր են փորձում կատարել: Ավելին՝ փորձը ցույց տվեց, որ այս միտքն արդեն հօդս է ցնդել, քանի որ և՛ վթարները չքչացան, և՛ մահացությունները: Սկզբում գուցե կանխարգելում էին, բայց ներկայում՝ ոչ:

«Ճանապարհային երթևեկության անվտանգությունից ելնելով՝ իրենք որևէ դրական գործ չեն կատարում: Եթե որևէ բան չի կանխարգելում, ուրեմն իր նշանակությունն ադրեն կորցրել է: Իսկ քանի որ կորցրել է, պետք է համաներվի: Հետագայի համար պետք է ստեղծվեն ամուր հիմքեր, ապահովվեն բարենպաստ պայմաններ՝ ասֆալտ, լույսեր, գիշերային լուսավորություն, գծանշումներ, լուսացույցեր: Այդ ամենը թող ապահովեն, հետո նոր տուգանեն»,-նշեց զրուցակիցս: Ղահրամանյանը անդրադարձավ ոլորտի գլխավոր բացերից մեկին ևս՝ վարորդական վկայականների վաճառքին՝ հույս հայտնելով, որ Ոստիկանությունում կատարվող փոփոխությունների արդյունքում վարորդական վկայականներ այլևս չեն վաճառվի:

Ինչու «կարմիր գծերը» Հայաստանում չաշխատեցին

Ղահրամանյանը ընդգծեց, որ «կարմիր գծերը» բերում էին նրա համար, որ մթնոլորտը քիչ աղտոտվեր, հիմնականում կենտրոնի օդը մաքուր պահվեր: Բայց Հայաստանում, բացի գումար ստանալուց, այն որևէ այլ նպատակ չէր հետապնդում:

«Փողոցում ինչպես կար՝ կայանում են, պարզապես գումար են ուզում: Այն ժամանակ վճարում էին ավտոկայանատեղու աշխատակցին, «կարմիր գծերի» ներդրումից հետո սկզբում գնում էր մասնավոր, հիմա՝ համայնքային բյուջե: Որպես այլընտրանք՝ զարգացած շատ երկրներում կայանման համար կա որոշակի գումար՝ կախված տարածքից: Կենտրոնում ավելի թանկ է, ծայրամասերում՝ էժան, կամ շաբաթ-կիրակի ու երեկոյան 10-ից հետո անվճար»,- հավելեց նա:

ՔՐԻՍՏԻՆԱ ՏԵՐ-ՄԱԹԵՎՈՍՅԱՆ

Подробности։ партию Аршака Карапетяна не регистрируютКак бессмысленно повысить значимость Азербайджана?Архиепископ Баграт Галстанян собирает всех оппозиционеров в один котелКто вы, господин или госпожа премьер-министр? Аршак КарапетянАдминистрация боится реагировать на антиармянские выступления ЛукашенкоУченые выяснили, как возбужденное состояние влияет на зрительное восприятие В республике ожидается переменчивая погода Армянская Апостольская Церковь в это воскресенье отметит праздник Пятидесятницы В «Гражданском договоре» запуганы: ищут мостыКто вы, заявите о своей вере, чтобы мы понимали, христиане вы или нет, скажите, вы господин или госпожа? Аршак КарапетянЗа что ведется борьба? «Паст»Отказавшись от церкви, Конституции, истории, кем мы становимся, на что похож глава государства, который хочет создать новый народ? Аршак КарапетянПытаются найти «альтернативы» и мобилизовать сателлитов: «Паст»Кто взял на себя «покровительство» за агрессивное поведение полиции? «Паст»Стилист Зверев заверил, что Пугачева вернется в Россию Пашинян обеспокоен предстоящим митингомНовое посольство Азербайджана в Иране откроется в «более безопасном месте» Глава МИД Германии призвала передать Украине дальнобойное оружие, чтобы защитить Харьков Члены движения «Во имя Родины» во главе с предстоятелем Тавушской епархии шествием отправились к ЕГУ Цена нефти Brent превысила $83,5 за баррель Архиепископ Баграт: Здесь проблема 2-3 домов или государства? Погода в Армении: снег и заморозки в горах Архиепископ: С представителями Армянского национального конгресса обсудили текущие процессы и их позицию Курсы валют в Армении Для администрации действовать в тайне от общественности превратили в заветную ценностьГаджиев обсудил с чиновниками Госдепа отношения Еревана и Баку Баграт Србазан: Делается попытка переложить ответственность на жителей села, это проблема 2-3 домов или проблема государства? Алиев и Лукашенко посетили район Варанды оккупированного Арцаха Баграт Србазан: Мы встретились с АНК и поговорили о процессах и их позиции (Видео) Губернатор Тавуша проводит встречу с жителями села Киранц Нарек Малян: Вся агентская резидентура Южного Кавказа будет перенесена на территорию Армении Дорога, ведущая в село Киранц, перекрыта полицией, жители перекрыли межгосударственную дорогу АМИО Банк выпустил драмовые облигации Давид Ананян: Пришло время нам под председательством Баграта Србазана проявить решительность и радикальность в наших действиях и решениях Въезд в село Киранц все еще закрыт: жители ночью оставались на трассе Баграт Србазан: Я не отступлю от этой борьбы Администрация разозлилась от слова «просьба»Компания Ucom поздравляет всех с днем телекоммуникаций Имеем дело с марионеточным правительством, управляемым иностранцами, целью которого является идентичность армянского народа: Аршак КарапетянПервый звонок для Мгера ГригорянаУченые обнаружили неожиданную причину глухоты и других заболеваний Бетховена Баграт Галстанян: Либо сегодня, либо никогда «Паст». Труфальдино из Армении или Пашинян «кинет» стороны, либо они «кинут» его Беззубое поведение США по отношению к Азербайджану еще больше обостряет аппетит АлиеваВ Армении семьи без вести пропавших военнослужащих продолжат получать финансовую поддержку еще два месяца Армения утвердила программу обеспечения жильем семей, насильственно перемещенных из Арцаха В Бюраканской школе забастовка: Учителя, ученики и их родители проводят акцию протеста Жители села Киранц не хотят встречаться с правительственным чиновником в Иджеване – пусть сам едет в село Жители села Киранц вновь перекрыли межгосударственную автодорогу Армения-Грузия Шант Арутюнян: Я хочу, чтобы движение «Во имя Родины» увенчалось успехом