Ереван, 19.Декабрь.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


«Մեր երթևեկությունն ունի և՛ իրավական, և՛ տեխնիկական կարգավորումների խնդիր, գործ ունենք պետական կառավարման վատ որակի հետ». «Փաստ»

ИНТЕРВЬЮ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Ճանապարհատրանսպորտային պատահարները դարձել են օրվա լրահոսի անբաժան մասը: Օր չկա, որ պատահար չլինի, ավաղ, շատ են նաև մահվան ելքով վթարները: Հատկապես մահվան ելքով վթարների դեպքում մեկ-երկու օր կխոսվի, թե ինչ չի արվել, ինչպես պատահեց, գուցե անգամ քրեական գործ հարուցվի, իսկ օրեր անց սա կդառնա հնացած լուր, և դրա մասին գուցե կհիշեն այն ժամանակ, երբ կրկին մեծամասշտաբ վթար տեղի կունենա: Ասֆալտապատ ճանապարհներ, պարեկային ոստիկանություն, ԱՊՊԱ համակարգի ներդրում, բալային համակարգ և այլն: Այս բոլոր փոփոխությունները, ըստ դրանք իրականացնողների, միտված էին կտրելու վթարների շղթան, բայց մեր ունեցած պատկերն այլ բանի մասին է վկայում: Իրավաբան Մհեր Հակոբյանն ասում է՝ ունենք շատ բարդ համակարգային խնդիր, որը հանգում է պետական կառավարման որակին:

«Մեր պետությունը վատ է կառավարվում: Այդ վատ կառավարումը տեսնում ենք բոլոր ոլորտներում: Այդ վատ կառավարման մի մասնավոր մասը տեսնում ենք ճանապարհային երթևեկության կարգավորման ոլորտում: Պարեկային ծառայությունն, ըստ էության, հաջողություն է գրանցել միայն կոռուպցիայի՝ մի քիչ կանխարգելման հարցում: Պետք է ընդունենք, որ պարեկները չեն վերցնում գումար այնպես, ինչպես նախկին ճանապարհային ոստիկանները: Բայց ունենք ծառայողական որակի, օրենսդրական կարգավորումների, իրավակիրառության և իրավակարգավորման խնդիր»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Հակոբյանը:

Վերջին նկատառման՝ իրավակարգավորման վերաբերյալ մանրամասնում է. «Մեր երթևեկությունն ունի կարգավորման խնդիր, որը հանգում է և՛ իրավական, և՛ տեխնիկական կարգավորումների: Օրինակ՝ գծանշումները վատն են, մաշված են, ճանապարհների վիճակը տեխնիկապես վատ է, իսկ իրավական մասում ունենք կարգավորումներ, որոնք հաճախ անտրամաբանական են, ձևական են, հանգում են ոչ իրական պահանջների: Այս պահին ունենք քարսիթի խնդիր, այն պարտադիր է բոլորի համար, բայց հիմնականում հատկապես այն մեքենաներում, որոնք ամեն օր օգտագործվում են կենցաղում, քարսիթ չունեն: Ունենք նաև անտրամաբանական կարգավորումների խնդիր, օրինակ՝ ամրագոտու պարտադիր կրումը Երևանի պայմաններում, երբ խցանումներ են ու դանդաղ երթևեկություն»,-նշում է մեր զրուցակիցը:

Ընդգծում է՝ բոլոր խնդիրները թաքնված են կառավարման որակի մեջ: «Եթե այդ որակը դրական եղավ, այն դրական կդարձնի կոնկրետ երևույթի արտացոլումը, օրինակ՝ կունենանք ավելի որակյալ ճանապարհ, տրամաբանական կարգավորումներ: Մեկնաբանում են, որ հայերը չեն սիրում օրենքին հետևել, համաձայն չեմ: Ուղղակի հային օրենքը չպետք է պարտադրես, այլ նա ներքուստ պետք է վստահ լինի, որ դա իրեն պետք է և այդ կարգավորմանը կհետևի: Օրինակ՝ Երևանում միջին արագությունը 30-40 կմ/ժ է, այն էլ այս շոգին ստիպում են մարդկանց ամրագոտի կապել, սա տրամաբանակա՞ն կարգավորում է: Դժվա՞ր է այնպես անել, որ այն տեղերում, որտեղ արագությունը X-ից բարձր է, պարտադիր լինի ամրագոտիով մեքենա վարելը: Մեկ այլ խնդիր է ԱՊՊԱ-ի ոլորտը: Որպես գաղափար այն լավն է, բայց կիրառման մեջ կարգավորումները թերի են արվել՝ հօգուտ ապահովագրական խոշոր ընկերությունների և ի վնաս վարորդների: Մասնավորաբար, պրոբլեմները հանգում են բոնուսմալուս համակարգի անարդար կարգավորմանը, առանձին խնդիր է վնասի գնահատումը և այլն»,-հավելում է իրավաբանը:

Հակոբյանն ասում է՝ իր խոսքում պարեկներին ուղղված դրական կարծիք հնչեց, սակայն համամիտ չէ այն տեսակետի հետ, որ հեղափոխական փոփոխություն եղավ նրանց հայտնվելով: «Հսկայական ծախս արվեց՝ համազգեստ, մեքենաներ, բարձր աշխատավարձ: Իմ համեստ կարծիքով, սակայն, դրա օգտակար գործողության գործակիցը բավականին ցածր է»,-նշում է մեր զրուցակիցը: Իրավաբանի կարծիքով, 2018 թ.-ին հասարակության լայն շերտերի աջակցությամբ իշխանության եկած մարդիկ կորցրել են կապը հասարակության հետ: «Երբ ինչ-որ ոլորտում ռեֆորմ են անում, չեն լսում այդ ոլորտի հասարակական թևի ներկայացուցիչներին: Ես այս ոլորտի իրավաբան եմ, հսկայական պրակտիկա ունեմ, երբ ոստիկանությունը ռեֆորմ է անում, ինչո՞ւ բաց քննարկումների չի կանչում այդ ոլորտի մասնագետներին, փաստաբաններին: Նման քննարկումներ և հանդիպումներ չեն կազմակերպվում: Մեր իշխանություններն աստիճանաբար վերածվեցին փակ ռեժիմի»,-եզրափակում է Մհեր Հակոբյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Кто и что на самом деле о несуществовании государства? «Паст»Новая должность за какие «заслуги»? «Паст»Пантюркизм и неоосманизм - угроза безопасности Армении: «Паст» Кому следующим будет запрещен въезд в Армению? «Факт»Примечательное событие в Ереване: что ожидается сфере туризма в Армении? «Паст»Мониторинг дикой природы проходит в Арартском марзе при поддержке Ucom На территории РА закрытые и сложные дороги. Ларс закрыт для всех типов транспортных средств. В Мурманской области пассажирский поезд столкнулся с грузовиком. есть жертвы И. о. премьер-министра Ливана посетил с государственным визитом Турцию: состоялись переговоры с Эрдоганом Спикер парламента Армении опубликовал фотографии с визита в Индию Германия может увеличить численность своих вооруженных сил до 230 000 человек Госдеп США о Рубене Варданяне и других армянских пленных: Мы предпринимаем шаги В Ереване произошел наезд со смертельным исходом Близ аэропорта Гонолулу самолет врезался в здание: погибли двое пилотов Археологи обнаружили древнейший христианский артефакт Северной Европы МИД РФ: Москва готова рассматривать любые предложения по налаживанию отношений от новой администрации в США Власти Польши включили ряд СМИ в список стратегических компаний В Дубае строят надземную кондиционированную пешеходную дорожку для поощрения прогулок круглый год Закрыта автодорога, ведущая от высокогорной метеостанции «Амберд» к озеру Кари Арагацотнской области Каких киберугроз следует ожидать в 2025 году? Оппозиция заявила, что не отказывалась от уличной борьбы Курсы валют в Армении Марутян и Авинян обвинили друг друга во лжи Ишхан Сагателян: Пашинян до 2026 года приведет Армению к новой катастрофе Алиев озвучил претензии к Армении: 150 миллиардов долларов, изменение Конституции, ликвидация МГ ОБСЕ Айк Марутян: При стоимости проезда в транспорте в 100 драмов можно иметь качественную транспортную систему Арарат Мирзоян выразил поддержку гражданам Франции, пострадавшим от стихийного бедствия Зеленский признал невозможность вернуть Донбасс и Крым военным путемГреческий министр: Нам предстоит многое сделать вместе с АрмениейТрюдо считает неурядицы в своей партии семейной ссоройГрузия и Азербайджан подтвердили готовность к поставкам электроэнергии в РФСтепанакертский русский драматический театр порадует юных зрителей новогодним спектаклем «Золушка и рок-н-ролл» Погода в АрменииРазъяснения вице-премьера Правительства Армении: Что предложил Ереван Баку?Новые власти Сирии заявили о поддержке стратегических отношений с ТурциейЕC ввел санкции против лиц и структур, причастных к репрессиям в БеларусиНа горе Сион в Иерусалиме обнаружили древнюю фарфоровую чашу с надписью на китайском языкеСотрудница крупнейшего банка Японии украла из депозитных ячеек клиентов более 6,6 млн. долларовЗеленский исключил «заморозку» войны для переговоров с Россией после прихода Трампа к властиСамые удивительные рождественские елки в мире Акопа Асланяна исключили из рядов партии «Гражданский договор» The Conversation: для защиты сердца на застольях алкоголь надо запивать водой Участники акции протеста в Тбилиси снова перекрыли проспект Руставели Увольнения и назначения в МВД Армении The Telegraph: Как Дональд Трамп меняет мир, не шевельнув даже пальцем В Армении будет реализована программа поддержки частных театров Евросоюз выделит Турции 1 млрд. евро для помощи сирийским беженцам Премьер-министр и министр обороны Израиля посетили вершину горы Хермон на сирийской стороне границы Кирби: В Белом доме считают, что стороны близки к заключению соглашения о прекращении огня в секторе Газа В части Сисиана под названием «Зангер» и на перевале Варденяц штормит, местами лед.