Yerevan, 25.November.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


«Քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան, կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար պատասխաններ»․ «Փաստ»

INTERVIEW

«Փաստ» օրաթերթը գրում է

Մեր երկրում ստեղծված իրավիճակում շատ կարևոր է պետություն-քաղաքացի, մասնավորապես՝ պետական հիմնարկներքաղաքացի գործակցությունը։ Ակնհայտ է, որ այս իրավիճակում անհրաժեշտություն է, օրինակ՝ զոհված, անհետ կորած և վիրավորված ու հաշմանդամություն ձեռք բերած զինծառայողների իրավունքների ճշգրտումն ու որևէ տեսակի սխալների և բյուրոկրատական քաշքշուկի բացառումը։ «Սպառողների ասոցիացիայի» փորձագետ, իրավաբան Սյուզաննա Չիլինգարյանը նշում է, որ արդեն իսկ քաղաքացիներից դժգոհություններ է ստանում, որ պետական մի շարք հիմնարկներ, նախարարություններ, որոնք կոչված են լուծել զինծառայողներին առնչվող խնդիրները, պատճառաբանելով գերզբաղվածությունը, անպատասխան են թողնում զանգերը և նամակները։

«Մենք ունենք մի շարք խնդիրներ, այսօր պատերազմի հետևանքով ունենք բազմաթիվ վիրավորներ, որոնք պետք է ստանան հաշմանդամության կարգ։ Հիմա հարցեր են առաջ գալիս՝ ի՞նչ հանձնաժողով պիտի ստեղծվի, ինչպե՞ս պետք է հաշմանդամության կարգ տրվի, արդյոք ի հայտ չեն գա՞ կոռուպցիոն ռիսկեր, չեն լինի՞ փաստաթղթային քաշքշուկներ։ Բացի դա, պետական բյուջեն ունի՞ բոլոր հնարավորությունները, որ կկարողանա ֆինանսական միջոցներ ուղղել ոչ միայն պետության խնդիրներին, այլ նաև պատերազմի հետևանքների վերացմանը։ Ես այս հարցում վստահություն չունեմ։ Տեսախցիկի առաջ մեկ բան է ասվում, բայց իրականությունն այլ է, այն դաժան է։ Քաղաքացիներն ահազանգում են, որ անպատասխան են մնում իրենց զանգերն՝ ուղղված պաշտպանության և աշխատանքի ու սոցիալական հարցերի նախարարությունների թեժ գծերին։

Պատճառաբանությունն այն է, որ գերծանրաբեռնված են աշխատում։ Բացի դա, այս ընթացքում նաև նախարարությունները հեռավար են աշխատում, քանի որ երկրում շարունակվում է պահպանվել համաճարակային իրավիճակը։ Հիմա հարց՝ այս իրավիճակում ո՞վ է պատասխանելու քաղաքացիների հարցերին։ Ապրում ենք չափազանց բարձիթողի, գաղջ վիճակում»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Չիլինգարյանը։ Ընդգծում է՝ եթե նախարարությունների թեժ գծերը գերծանրաբեռնված են, մասնագետները չեն հասցնում զանգերին պատասխանել, նշանակում է, որ պետք է ավելացնել աշխատողների քանակը, փոխել աշխատելաոճը, քանի որ նույն ՊՆ-ն պարտավոր է 24-ժամյա ռեժիմով հասանելի լինել քաղաքացիներին։ «Մեր երկրում դեռևս ռազմական դրություն է։ Այսինքն՝ իշխանությո՛ւն, դու պարտավոր ես օրը 24 ժամ աշխատել, գործի դնել քո բոլոր լծակները։

Ինձ երբեմն թվում է, որ իրենք ուրախանում են, որ երկրում ցույցեր են, մարդիկ դրանցով, իշխանություններից մեկ րոպե շուտ ազատվելու ցանկությամբ են տարված, պահանջ չեն ներկայացնում թանկացումների վերաբերյալ։ Չեն խոսում այն մասին, որ գործազրկության ցուցանիշը բարձրացել է։ Աղքատությունը, ըստ պաշտոնական տվյալների, աճել է վեց տոկոսով։ Հունվարից բարձրանալու է գույքահարկի դրույքաչափը։ Սրանք հարցեր են, որոնց լուրջ մոտեցում է պետք, ռազմավարական ծրագիր։ Պետական գերատեսչությունները պետք է համագործակցեն, միասին աշխատեն, սակայն մենք դա չենք տեսնում։ Վերջին օրերին տեսանք խայտառակ նշանակումներ, սրա մասին ևս շատ բարձրաձայնվեց»,-նշում է մեր զրուցակիցը։ Շատ է խոսվում այն մասին, որ այսօր պատերազմի հետևանքով հաշմանդամություն ձեռք բերած կամ զոհված ու անհետ կորած զինծառայողների հարազատները ստիպված են լինելու դռնեդուռ ընկնել փաստաթղթեր հավաքելու համար։

Չիլինգարյանը նշում է՝ կա կազմակերպման խնդիր։ «Մենք լուրջ աշխատանքի, բայց ամենակարևորը, կադրերի խնդիր ունենք։ Երբեմն մարդուն մերժում են՝ առանց հստակ նշելու, թե ինչու են մերժել։ Քաղաքացին այդպես էլ չի հասկանում, թե ինչու են իրեն մերժել։ Մինչդեռ, եթե կան փաստաթղթային կամ էլ ինչ-որ այլ թերացումներ, կարելի է քաղաքացուն երեք աշխատանքային օր տրամադրել դրանք շտկելու համար։ Առանց հիմնավորման, ստուգման, պարզաբանման միանգամից մերժում են քաղաքացուն։ Մյուս դեպքում էլ խնդիր կա դիմումների օնլայն ընդունման հետ։ Մենք գիտենք, որ կան բազմաթիվ դեպքեր, երբ այդ օնլայն դիմումները ճիշտ չեն մուտքագրվում, նորմալ չեն քննարկվում և լինում են շատ անհիմն մերժումներ։

Կա՛մ նախարարությունները չեն աշխատում, կա՛մ չեն պատկերացնում իրենց պարտականությունների իրականացման ճիշտ ձևը»,-հավելում է իրավաբանը։ Ասոցիացիայի փորձագետը նշում է՝ այս օրերին հիմնական դժգոհությունները կապված են պաշտպանության, առողջապահության, աշխատանքի և սոցիալական հարցերի նախարարությունների հետ, դժգոհություններ է ստացել նաև կապված կենտրոնական բանկի հետ։ Հիմնականում խնդիրն այն է, որ քաղաքացիների զանգերը մնում են անպատասխան կամ էլ նրանց չեն տրվում բավարար, գոհացուցիչ պատասխաններ։

Լուսինե Առաքելյան

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Unibank to Issue Subordinated Bonds for the First Time in Armenia How Not to Go Bankrupt on Black Friday: 5 Smart Shopping TipsIDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International TransfersIDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of Gifts