10 ծուղակ, որոնցում հայտնվում է գնորդների մեծամասնությունը
ԼԱՅՖՀաճախորդները խանութում նման են «Շոու Թրումանի» ֆիլմի հերոսին: Ամեն օր նրանց հետևում է մարկետոլոգների մի ամբողջ բանակ՝ ուսումնասիրելով նրանց վարքը՝ գնումների ժամանակ, որպեսզի ավելի սրամիտ մեթոդներ մտածի:
Past.am-ը ներկայացնում է 10 ծուղակ՝ վաճառողների կողմից:
10. Արտաքին տեսք
Որպեսզի ընդգծեն մթերքի թարմությունն ու այն ավելի ախորժելի դարձնեն, սննդի լուսանկարիչներն օգտագործում են ջրի կաթիլներ: Այս խորամանկությունը լայնորեն կիրառվում է նաև բանջարեղենի և մրգի շուկայում:
9. Հակագովազդային կարգախոսներ
«Կներեք, մենք չենք կարող սա վաճառել Ձեզ»,- պնդում է Volkswagen-ը: Բայց մի՞թե դա որևէ մեկին կանգնեցնում է: Ընդհակառակը, ավելի շատ ուշադրություն, ավելի մեծ վաճառք:
8. Ուռճացված գներ
Այս թակարդի մեջ հայտնվում են գրեթե նոլոր գնորդները:
7. Գնային խայծ
6. Կեղծ զեղչեր
5. Չափերի փոքրացում
4. Գրյուենի էֆֆեկտ
Առևտրի կենտրոններում մարդիկ ապակողմնորոշման մեջ են ընկնում և մոռանում են, թե ինչի համար են եկել: Եվ կարծես կորցնում են խելամիտ որոշումներ կայացնելու կարողությունը: Արդյունքում՝ կատարում են իմպուլսային գնումներ և պլանավորածից ավելի շատ են ծախսում:
3. Մեծ սայլակ
Ապացուցված է, որ գնորդը 40%-ով ավելի շատ է ծախսում, եթե զամբյուղի փոխարեն սայլակ է վերցնում: Իսկ ինչքան մեծ է սայլակը, այնքան ավելի մեծէ հավանականությունը, որ հաճախորդը շատ գնումներ կկատարի:
2. Անտրոպոմորֆիզմ
Անտրոպոմորֆիզմն այն է, երբ առարկաներն օժտվում են մարդկային հատկանիշներով, օրինակ՝ խոսում են տեխնիկայի հետ, երբ այն չի աշխատում, ավտոմոքենաներին անուններ են տալիս: Անտրոպոմորֆիզմը մեծացնում է վստահությունը ընկերության և արտադրանքի հանդեպ և արդյունքում մեծացնում է վաճառքը:
1. Ապրանքների խորամանկ դասավորություն
Շատ կարևոր է, թե ապրանքներն ինչպես են դասավորված հարկերում: Միջին հարկերում դրված ապրանքի արտադրողը, արպես կանոն, մեծ գումարներ է վճարում՝ այդ տեղը զբաղեցնելու համար: Որպեսզի թակարդը չընկնեք, հետևեք մի պարզ կանոնի. մինչև միջին հարկերից ինչ-որ բան գնելը համեմատեք գները վերին և ստորին հարկերի հետ:
Նյութի աղբյուրը՝ adme.ru: