Երևան, 10.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


Երթուղու սպասարկման տուրքը կհանվի, փոխարենը՝ հնարավոր է արտոնագրային հարկի դրույքաչափն ավելանա. «Փաստ»

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

 

«Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ կիրականացվեն: Մասնավորապես նախատեսվում է կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների կողմից երթուղու սպասարկման պետական տարեկան տուրքը հանել, ինչը կթեթևացնի փոխադրողների հարկային բեռը և դրական ազդեցություն կունենա ուղևորափոխադրումների բնագավառի գործարար միջավայրի վրա: Համենայն դեպս այսպես է գրված փոփոխության ենթակա օրենքի նախագծում: Այս մասին որոշման նախագիծը կներկայացվի կառավարությանը` այսօր կայանալիք նիստի ընթացքում:

Ըստ նախագծի՝ կատարված ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ հանրապետությունում առկա են բազմաթիվ համայնքներ, որոնց տրանսպորտային կանոնավոր սպասարկումն ապահովելու նպատակով «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի մասին» օրենքի 10–րդ հոդվածով սահմանված լիազոր մարմինների` միջմարզային երթուղիների դեպքում` ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության կողմից, իսկ ներմարզային երթուղիների դեպքում` մարզպետարանների կողմից բազմիցս հայտարարվել են մրցույթներ, սակայն դրանք չեն կայացել մասնակիցների բացակայության պաճառով: Հիմնական պատճառը կայանում է դրանց ոչ տնտեսական հիմնավորմամբ:

Ինչպես կանոնավոր փոխադրումների լիցենզիայի տուրքը, այնպես էլ կանոնավոր ուղևորափոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների կողմից երթուղու սպասարկման պետական տարեկան տուրքը կազմում է 100 հազար դրամ: 2015 թ. կանոնավոր փոխադրումների լիցենզավորումը հանվեց, սակայն դրա համար վճարվող տուրքը պահպանվեց` դառնալով երթուղու սպասարկման տուրք:

Նոր հարկային օրենսգրքով նախատեսված Արտոնագրային հարկի ամսական դրույքաչափ է նախատեսված մեկ միավորի համար ավտոբուսների դեպքում նստատեղ Երևան քաղաքում, մարզկենտրոններում 2000, այլ քաղաքներում 2000, սահմանամերձ գյուղերում 1000, իսկ այլ վայրերում 1500, միկրոավտոբուսային փոխադրումների դեպքում համապատասխանաբար` 3000, 2400, 2400, 1300 և 1900 գործակիցներ:

Այսինքն եթե նախկինում, օրինակ Երևան քաղաքում հաշվառված կանոնավոր ուղևորափոխադրող կազմակերպությունը մեկ ավտոբուսի համար ամսական վճարում էր 2000x1x23=46000, ապա հիմա պետք է վճարի ավելի շատ՝ 2400x23 =55200, իսկ միրոավտոբուսի դեպքում՝ 2000x1.3x13=33800 դրամի փոխարեն 3000x13=39000:

Նկատի ունենալով, որ ներկայում Երևան քաղաքում շահագործվում է 620 ավտոբուս և 1550 միկրոավտոբոս, ամսական բյուջեի մուտքերը կկազմեն համապատասխանաբար մոտ 34 միլիոն 224 հազար և 60 միլիոն 450 հազար դրամ: Ընդհանուրը տարեկան կկազմի մոտ 1 միլիարդ 136 միլիոն 88 հազար դրամ:

Ներկայում կատարվող վճարումները կազմում են մոտ 970 միլիոն 920 հազար դրամ: Տրանսպորտի և կապի նախարարությունից հետևություն են արել, որ սրա արդյունքում Երևան քաղաքի մասով բյուջեի մուտքերը կաճեն մոտ 165 միլիոն 168 հազար դրամով: Միաժամանակ աճ է կանխատեսվում նաև միջմարզային փոխադրումների մասով:

Նախագծի ընդունման դեպքում ակնկալվում է թեթևացնել կանոնավոր փոխադրումներ իրականացնող կազմակերպությունների հարկային բեռը՝ դրանով նպաստելով հանրապետության տրանսպորտային պարկի թարմացմանը, հանրապետության բոլոր բնակավայրերի տրանսպորտային սպասարկմամբ ապահովմանը, ուղևորափոխադրումների բնագավառում սպասարկման որակի և անվտանգության բարձրացմանը, ՀՀ բոլոր քաղաքացիների ազատ տեղաշարժման իրավունքի ապահովմանը:

Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության աշխատակազմի Փոխադրումների քաղաքականության բաժնի պետ Դավիթ Մելքոնյանը «Փաստի» այն հարցին, թե մի կողմից տուրքը հանվում է, սակայն մյուս կողմից էլ Արտոնագրային հարկի ամսական դրույքաչափի ավելացում է սպասվում դիտարկմանը պատասխանեց, որ հարկային պարտավորությունների մասով նա մեկնաբանություն չի կարող անել:

«Դա ֆիքսված է Հարկային օրենսգրքով: Մենք ասում ենք, որ նոր Հարկային օրենսգրքով կարող է որոշ չափով ավելացումներ լինեն, դրա համար էլ արդեն որոշ միջոցառումներ ենք սկսել իրականացնել, այդ թվում՝ միասնական երթուղային ցանցի ձևավորում, փոխադրումների խրախուսում, կանոնավոր ուղևորափոխադրումների զարգացում, անվտանգության և սպասարկման որակի բարձրացում: Եվ այս բոլորի կոնտեքստում նաև առաջարկում ենք տուրքը հանել, քանի որ ենթադրվում է, որ կարող է բարձրացում լինել: Գուցե սպասարկման տուրքը չնչին գումար է, բայց մեր քայլերը միտված են փոխադրումների ընդհանուր զարգացմանը»,– նշեց Դավիթ Մելքոնյանը:

 

  Շարունակությունը` «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

Վարորդը վրաերթի է ենթարկում երկու տարեկան երեխայի․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹՄեր թոշակառուներին սովամահ են անում․ թոշակները պետք է անհապաղ բարձրացնել․ Հրայր ԿամենդատյանՋուր չի լինի երկար ժամանակ․ հասցեներ Դեկտեմբերի 10-ը մարդու իրավունքների պաշտպանության օրն է. ՀայաՔվեՄահացել է Անուշ Ավետիսյանը Շարունակում ենք այցելել Հայաստանի համայնքներ՝ հասկանալու բնակիչների առօրյա խնդիրները. Նաիրի ՍարգսյանԵթե առաջիկա ամիսներին ընդդիմադիր մեծ համայնքը ճիշտ աշխատի, ապա կա մեծ շանս, որ ընտրությունների շեմին ունենանք փոփոխությունների պատրաստ, իր քվեի արժեքն իմացող հասարակություն. Վահե Հովհաննիսյան Մի տուր երեխայիդ այս դեղահաբը, եթե ունի բարձր ջերմությունԱյն մասին, թե ինչ անմիջական կապ ունի Հայաստանում հաստատված բռնատիրությունը մեր երկրում թոշակառուների համատարած անմխիթար վիճակի հետ․ Ավետիք Չալաբյան Եկեղեցու դեմ նպատակային գործողություն․ իշխանության նոր հարձակումը ՀԱԵ-ի ինքնավարության վրա«Թալանը պիտի հետ տան, թալանը պիտի խլենք»... սա իշխանական պրոպագանդայի մի մասն էՔաղաքական ճգնաժամի նոր փուլ․ ինչի հետևանք է Վաշինգտոնի հուշագիրըԳիտության համակարգ. ինչպե՞ս կանխել փլուզումը. ՀայաՔվե հիմնասյուներ Անհայտ անձինք հшփշտակել են Արարատի մարզի Տափերական համայնքում պահվող 15-րդ դարի Ավետարանը Ադրբեջանն իր պահանջների ճնշող մեծամասնությունը ստացել է, օգտագործել է ՀՀ կառավարչին` իր իմիջային և հավակնոտ ծրագրերի իրացման համար․ Աբրահամյան Ձյան բացակայությունը վտանգավոր է առողջության համար․ պարզաբանում են բժիշկներըՀայաստանում ձյուն է տեղում․ իրավիճակը՝ ավտոճանապարհներին Ռուբլին էժանացել է․ փոխարժեքն՝ այսօր Մանուկների համար աղոթքԱվելի քան 150 ռուսաստանցի զբոսաշրջիկներ չեն կարողանում լքել Հայաստանը Մեսին երկրորդ անգամ անընդմեջ ճանաչվեց ՄԼՍ-ի լավագույն խաղացող Time ամսագիրը ԴիԿապրիոյին անվանել է 2025թ. տարվա արտիստ ՉԼ․ «Բավարիան» պարտության մատնեց «Սպորտինգին» (տեսանյութ) Կիևի ավելի քան 70%-ը մնացել է առանց էլեկտրաէներգիայի Հայտնի են «Ոսկե գլոբուս» մրցանակաբաշխության հավակնորդները «Եթե այն ժամանակ մտածեի այնպես, ինչպես հիմա եմ մտածում, ավելի շատ ժամանակ կանցկացնեի գյուղում ու ծնողներիս կողքին». Ռաֆայել Երանոսյան Ձյուն կտեղա․ եղանակն՝ առաջիկա օրերին Ինքնաթիռ է կործանվել․ կան զոհեր ՉԼ․ «Ինտերի» եւ «Լիվերպուլի» մեկնարկային կազմերը Արտակարգ դեպք․ Մալիշկայում հրդեհ է բռնկվել բակում կայանված Ford-ում ՀՀ-ն ու Ադրբեջանը մտածում են՝ ինչպես խաղաղությունը բերել տարածաշրջան․ Արմեն Գրիգորյան Հափշտակել են Արարատի մարզի Տափերական համայնքում պահվող 15-րդ դարի Ավետարանը. Մատենադարանի տնօրինություն Գերեվարված Ռուբեն Վարդանյանը նոր միջնորդություն է ներկայացրել Բաքվի դատարան․ պատասխան չկա Գերմանիան շահագրգռված է Եվրոպայի հետ Հայաստանի մերձեցմամբ․ Մերց Զգուշացեք․ նոր ֆինանսական բուրգ է տարածվում Արման Ծառուկյանը զիջել է դիրքերը․ UFC-ն թարմացրել է վարկանիշային աղյուսակը Ադրբեջանում տիրող իրավիճակն արտացոլում է մամուլի ազատությանը սպառնացող լուրջ վտանգը նախկին ԽՍՀՄ երկրներում. RSF «Զվարթնոց» օդանավակայանում ուշացումներ են. ո՞րն է պատճառը Մոսկվային մոտենալիս խոցվել է այսօր արդեն չորրորդ անօդաչու թռչող սարքը Իրանը ԱԷՄԳ-ին մեղադրել է միջուկային ծրագրի նկատմամբ կանխակալ և քաղաքականացված մոտեցման մեջ Լևոն Քոչարյանի հանդիպումն ուսանողների հետ Նիկոլ Փաշինյանը Գերմանիայի նախագահ Ֆրանկ-Վալտեր Շտայնմայերի հետ քննարկել է ՀՀ-ԵՄ փոխգործակցության հետագա ընդլայնման հարցերը 32-ամյա վարորդը «Lexus»-ով բախվել է երկաթբետոնե արգելապատնեշներին և հայտնվել դաշտում․ վարորդը, նրա կինը և 3-ամյա երեխան տեղափոխվել են հիվանդանոց Վթար է․ գազ չի լինելու Ռուսաստանը բանակցություններում առավելություն և ավելի ուժեղ դիրք ունի. Թրամփ «Լիվերպուլը» հունվարին կվաճառի Սալահին Քիչ առաջ Ադրբեջանի ԱԳՆ-ն հայտարարություն է տարածել և պնդում է, որ Հայաստան-ԵՄ փաստաթուղթը հակասում է խաղաղության օրակարգին․ Էդմոն ՄարուքյանՋուր հավաքեք․ ջուր չի լինելու Ավելի քան 150 ռուսաստանցիներ մնացել են Երևանում՝ չվերթի՝ 16 ժամ տևած ուշացման պատճառով. SHOT Հանրապետությունում ձյուն է տեղում