Թեժ գծերով ստացված հեռախոսազանգերը` մշտական ուշադրության կենտրոնում
ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆՀոկտեմբերի 16-22-ն ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 170 հեռախոսազանգ: Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 153-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 17 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ: Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 75 հեռախոսազանգ, որոնցից 65-ին լուծում է տրվել, իսկ 10-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են:
1
Amio Era․ Ամիօ բանկի ներդրումը կրթական համակարգում
2
Հարյուրավոր հասցեներում ջուր չի լինի՝ դեկտեմբերի 22-ին, 23-ին, 24-ին և 25-ին
3
Ո՞վ կդառնա Ամենայն հայոց կաթողիկոսը․ ու՞մ է աջակցում Անկարան
4
Զինծառայողներն ստանալու՞ են ամանորյա պարգևավճար
5
Զինվորը, ով սպանել էր տղամարդուն և բռնաբարել նրա կնոջը, ինքնասպան է եղել կալանավայրում



