Երևան, 23.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


«Վարորդի ընկեր» ՀԿ նախագահ. «Մոտ ապագայում մեզ մոտ երթևեկությունը չի կարգավորվի»

ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

Օրեր առաջ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը հանձնարարական տվեց Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարին, Քաղաքաշինության պետական կոմիտեի նախագահին, Ոստիկանության պետին և Երևանի քաղաքապետին՝ երկու ամսվա ընթացքում ուսումնասիրել մայրաքաղաքում խցանումների պատճառները և դրանք վերացնելու ուղղությամբ առաջարկություններ ներկայացնել:
Թեմայի շուրջ «Փաստ» օրաթերթը զրուցել է «Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության նախագահ Տիգրան Քեյանի հետ

– Պարոն Քեյան, որո՞նք են խցանումների հիմնական պատճառները:

– Պատճառները շատ են. վարորդները երթևեկության կանոնները պահպանելու նկատմամբ կարգապահ չեն, քաղաքային տրանսպորտն անկանոն է երթևեկություն իրականացնում: Երթևեկության ժամերը ևս խցանումների պատճառ են դառնում:

Ավտոկայանատեղիները բացակայում են: Օրինակ՝ Հերացի փողոցում մշտապես խցանումներ կան: Բժշկական համալսարանի մոտ կայանատեղիներ չկան, ստիպված երկրորդ գիծ են կայանում և խցանումների պատճառ դառնում: Այն վայրերը, որտեղ հասարակության շարժը շատ է, պետք է երթևեկությունը կանոնակարգվի: Քաղաքապետարանների, վարչական շրջանների հարակից տարածքներում պետք է կայանման տեղեր սահմանվեն, որպեսզի ավտոմեքենաները երկրորդ և երրորդ շարքերում չկանգնեն և խցանման պատճառ չհանդիսանան: Իսկ քաղաքային տրանսպորտի անկանոն երթևեկությունն ինքնին բերում է նրան, որ տվյալ հատվածում մի քանի ավտոմեքենաներ են կայանում և խնդիրներ են առաջանում: Խցանումների մեծ մասն առաջանում է խոշոր վթարների դեպքում:

– Պաշտոնական տվյալները փաստում են, որ մեքենաների ներկրումն ավելացել է: Արդյոք սա ևս խցանումների առաջացման պատճառ չէ՞:

– Մեքենաների քանակն իսկապես ավելացել է, դա պատճառներից մեկն է: Բացի այդ էլ, կան փողոցներ, որոնք ի սկզբանե նախատեսված չեն այդչափ մեքենաների միաժամանակյա երթևեկն ապահովելու համար: Ուստի պետք է այլ հանգույցներ կառուցվեն, որոնք կբեռնաթափեն հիմնական փողոցները, բայց այնպես, որ դրանք ավելի չծանրաբեռնեն ու խճճեն երթևեկությունը: Պետք է ավելացնեն միակողմանի երթևեկությունները, որոնք խնդիրը լուծելու ուղիներից մեկը կարող են հանդիսանալ:

Աթենք քաղաքում Երևանից ավելի շատ են մեքենաներ երթևեկում, քանի որ այնտեղ միակողմանի ճանապարհները գերակշռում են երկկողմանիներին, գրեթե խցանում չկա: Այնտեղ մեքենաների քանակը տասն անգամ ավել է: Մեզ մոտ կենտրոնական ավտոկայանի ճանապարհին՝ Իսակով պողոտայում են խցանումներ լինում, դա կարելի է լուսացույցերի միջոցով կարգավորել: Ավելացնեմ, որ մեզ մոտ դժվար է միանգամից երթևեկությունը կարգավորել, քանի որ վարորդների մեծ մասն անկարգապահ է: Իրենք երկրորդ գոտուց երրորդ գոտի են տեղափոխվում՝ չզիջելով ճանապարհը, խցկվում են մեքենաների արանքներում, որը տվյալ հատվածում լրացուցիչ ծանրաբեռնվածություն է առաջացնում: Վարորդն էլ պետք է կարգապահ լինի, որ խնդիրը կարգավորվի: Միայն ծրագրեր մշակելով և ընդունելով հարցը լուծում չի ստանա:

– Արդյոք հնարավո՞ր է կանոնակարգել երթևեկությունը և խնդիրը վերացնել:

– Հնարավոր է, եթե այդ ուղղությամբ աշխատեն: Դպրոցների, ուսումնական հաստատությունների մոտակայքում պետք է կայանատեղիներ ստեղծվեն: Վարորդների կարգապահության մակարդակը պետք է բարձրացնել՝ նույնիսկ դասընթացներ կազմակերպելով: Վարորդական վկայականների ձեռքբերումը պետք է մատչելի չլինի: Դպրոցներում պետք է երթևեկության կանոններ ուսուցանեն, որպեսզի դեռ փոքր տարիքից իրազեկված լինեն երթևեկության մասին: Ծանրաբեռնված հատվածներում կատարեն երթևեկության փոփոխություն: Օրինակ՝ Կոմիտաս փողոցն ամբողջությամբ փոփոխվեց՝ չորրորդ գոտի ավելացավ:

– Պատրաստվում են Երևան քաղաքի տրանսպորտային խնդիրը կարգավորելու ուղղությամբ քայլեր ձեռնարկել, մասնավորապես, գազելները փոխարինել ավտոբուսներով: Ըստ Ձեզ, ի վերջո, խնդիրը լուծում կստանա՞:

– Կառավարության տվյալ կառույցի աշխատակիցները հիմնականում տեսականորեն են մի քանի փոփոխություններ կատարում՝ պրակտիկորեն այն չկիրառելով: Իսկ դա խնդիրներ է առաջացնում: Ինձ չի թվում, որ մոտ ապագայում մեզ մոտ երթևեկությունը կկարգավորվի: Վթարների հետ կապված են խցանումներն առաջանում:Ապահովագրական գործակալությունն ուշ է տեղ հասնում, վթարված մեքենաներն ավելի երկար են կանգնում՝ զբաղեցնելով ամբողջ փողոցը: Պետք է կայանատեղիներ ստեղծել: Գազելը վերացնելով` խնդրին լուծում չի տրվի: Անկանոն երթևեկությունը պետք է կարգավորել և միակողմանի ճանապարհների թիվն ավելացնել:

 

Ինժեներները ստեղծել են առանց մարտկոցների արևային էներգիայով աշխատող կվադրոկոպտեր 12 ժամ ջուր չի լինելու․ հասցեներ Ովքեր ծնվել են կռկռալու համար, չեն կարող երգել. «Փաստ»Մեզ նվաստացնողը մեր կառավարությունն է. մենք չունենք ազգային իշխանություն. Էդմոն Մարուքյան«Եթե գյուղերը դատարկվեն, դրանով կկորցնենք ամեն բան». «Փաստ»Ինչպե՞ս չդառնալ «ֆուտբոլի գնդակ» տարածաշրջանում. ՀայաՔվե 12-ամյա տղան դաժանորեն ծեծել է մորը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹՀայ ժողովուրդը իր պատմության ընթացքում ո՞ր ժամանակաշրջաններում է ապրել առավել անվտանգ ու խաղաղ. Մհեր ԱվետիսյանՄարդիկ համատարած ուզում են հանգիստ կյանք, որ իրենց չպարտադրեն անել իրենց խղճի դեմ քայլեր, մնում է՝ քաղաքական ուժերն այս ամենակարևոր պահը ֆիքսեն. Վահե Հովհաննիսյան Այն մասին, թե ինչու են մեր երկրում պետական ծախսերն ու պարտքն աճում, բայց հարյուր հազարավոր մարդիկ շարունակում ապրել ծայր աղքատության մեջ. Ա. ՉալաբյանԵկեղեցին կարող է լինել միայն առաջին քայլը․ ի՞նչ է լինելու հաջորդը «Աչքս դռանն է, միշտ Ռաֆոյիս եմ սպասում, որ դուռը բացելու է և ներս մտնի». Ռաֆայել Ֆրանգուլ յանն անմահացել է նոյեմբերի 9-ին «Մարտունի 2»-ում. «Փաստ»Ում է արգելվում ուտել «մայրաքաղաքային» աղցանԴրական տեղաշարժերի հետ՝ տնտեսության կայուն և որակական աճի խոչընդոտներ, վտանգավոր միտումներ. «Փաստ»Եկեղեցին թուրք-ադրբեջանական շահերի ստվերում Ոսկու գները նոր ռեկորդային մակարդակի են հասելՍեփական մշակութային ժառանգության և արտաքին մշակութային հոսքերի հակադրությունը. «Փաստ»Շարունակվելու են արդյոք արցախցիների առանձին խմբերի սոցաջակցության ծրագրերըԴոլարն էժանացել է, ռուբլին՝ թանկացել․ փոխարժեքն՝ այսօր «2026 թվականի ընտրությունները պետության համար գոյաբանական խնդիր են, ընտրությունների ճակատագիրն ընդդիմության ձեռքում է». «Փաստ»Խաղաղության աղոթքԻ՞նչ ձևաչափով պետք է ներկայացվեն դատարանի կայացրած՝ անշարժի գույքին առնչվող փաստաթղթերը. «Փաստ»Ո՞ւմ և ինչի՞ համար է երախտապարտ Փաշինյանը.... «Փաստ»Տարեվերջին կառավարությունը զբաղված է փող «քերելով». «Փաստ»Ի՞նչ է լինում, երբ մեկ անձը Հայաստանում չէ. «Փաստ»ԱՄՆ-ն երկիրը կամավոր լքող անօրինական ներգաղթյալներին կպարգևատրի մինչև 3,000 դոլարով Ադրբեջանը պետք է դառնա ԱՄՆ-ի կարևոր օղակը Իրանի, Ռուսաստանի և Չինաստանի հետ առճակատման մեջ. National Interest Նեթանյահուն կրկին սպառնացել է Իրանին Վրաստանում տարածվում է Հոնգ Կոնգի A տիպի շտամը Բաբաջանյան փողոցի մի քանի շենքեր ու դպրոց զրկված են խմելու ջրից Հերթական դատական ​​ֆարսը. Ադրբեջանը ցանկանում է Արցախի բնակչին 18 տարվա ազատազրկման դատապարտել Մահացել է Արշավիր Մկրտչյանը Դեյան Ստանկովիչը դարձավ Նաիր Թիկնիզյանի մարզիչըՄեքենաներ են բախվել․ վիրավորներ կան Հալեպում բախումներ են․ տասնյակ վիրավորներ կան Հայաստանի ֆուտզալի ազգային հավաքականը 5:1 հաշվով հաղթել է Ղրղզստանի հավաքականին Պարտադիր պահանջ է շինհրապարակի կահավորումը օդի որակի մոնիթորինգային սարքերով․ Քաղաքաշինության կոմիտեՁյուն կգա՞․ ի՞նչ եղանակ սպասել դեկտեմբերի 23-ից 27-ը Հայաստանում աղքատության ցուցանիշը նվազելու փոխարեն, աճել են պետական պարտքն ու կառավարության պարգևավճարները. Աշոտ ՄարկոսյանԱրման Ծառուկյանը Հայաստանում է Հայաստանում հոկտեմբերին տնտեսական ակտիվությունը բարձրացել է մինչև 10.1%` շինարարության և մշակող արդյունաբերության շնորհիվ․ «Համաշխարհային բանկ Հայաստան» Հալեպահայերին հորդորել են տանը մնալ բախումների պատճառով Մայիսի 9-ի փողոցում հրդեհ է բռնկվել «Mercedes»-ում Ռուսաստանից գնացքներն արդեն ուղևորվում են դեպի ՀՀ՝ Ադրբեջանի տարածքով, սա պատմական է․ Փաշինյան Խաղաղության ծրագրի փաստաթղթերի հիմնական փաթեթը պատրաստ է. Զելենսկի Երեւանում հայտնի պաշտոնյայի կինն ամուսնու բանկային քարտից 4 մլն դրամ է գողացել Turkish Airlines ավիաընկերությունը կանոնավոր չվերթներ կիրականացնի Ստամբուլից Երևան Ջուր չի լինի՝ դեկտեմբերի 23-ին, 24-ին և 25-ին Կյանքից հեռացել է Քրիս Ռին Հայտնաբերվել է մեծ քանակությամբ ապօրինի որսած սիգ տեսակի ձուկ