Երևան, 10.Դեկտեմբեր.2025,
00
:
00
ՀՐԱՏԱՊ


«Մին­չև հա­սա­րա­կա­կան տրանս­պոր­տի նոր­մալ գոր­ծու­նե­ու­թյու­նը պետք է ընդ­հան­րա­պես վե­րաց­վեր «կար­միր գծե­րի» վճա­րը»

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ

ԱԺ «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Սիսակ Գաբրիելյանը օրերս տեղեկացրեց, որ Երևանի քաղաքապետի, աշխատակազմի և ավագանու հետ շուրջ կես տարվա համատեղ աշխատանքի արդյունքում առաջիկայում շրջանառության մեջ կդրվի իր և պատգամավոր Սիփան Փաշինյանի հեղինակած օրենքի նախագիծը։ 

Ինչպես իրազեկում է Գաբրիելյանը, դրանով գրեթե 80 տոկոսով Երևանում վերջ կդրվի «կարմիր գծերին»: Մասնավորապես՝ 12 վարչական շրջաններից այս փուլում «կարմիր գծեր» կմնան միայն Կենտրոնում և Արաբկիրի որոշ հատվածում։ 

Լուսանկարով տուգանել այլևս չի թույլատրվի, առնվազն 15 րոպեանոց տեսանյութը պարտադիր կլինի, առանց համարների կամ փակած համարներով կայանած մեքենաները կտեղափոխվեն հատուկ տարածք, վաճառքի կամ վարձույթի համար երկարաժամկետ կայանումը կարգելվի, դրանց համար կլինեն հատուկ վայրեր, կգործի հատուկ սակագին։ Այս ամենի հետ մեկտեղ սակագների փոփոխություն չի լինի: 

Սրանք առաջիկայում ներկայացվելիք նախագծով առաջարկվող բոլոր փոփոխությունները չեն, առավել մանրամասն պատկեր կունենանք թերևս առաջիկա օրերին, երբ նախագծին ծանոթանալու հնարավորություն կունենան թե՛ հանրությունը, թե ճանապարհային երթևեկության խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունները, թե՛ անհատները:

«Վարորդի ընկեր» իրավապաշտպան ՀԿ-ի փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը նշում է՝ դեռևս մեկ տարի առաջ իրենք առաջարկում էին քաղաքապետարանին՝ որպես առաջին քայլ բոլոր վարչական շրջաններից հանել «կարմիր գծերը», բացի Կենտրոնից և Արաբկիրի մի երկու փողոցից, որոնք շատ ծանրաբեռնված են:

 «Սրա պատճառն այն չէր, որ սա երթևեկությունն էր թեթևացնելու կամ այլ հարց լուծելու, այլ հիմնավոր կասկածներ ունեինք, որ այդ թաղամասերում քաղաքային իշխանություններն ուղղակի «փող են կորցնում»: 

Բացի դա, տեղեկություններ ունեինք, որ այդտեղ շրջիկ մեքենաներն ընդհանրապես վերահսկողություն, ծառայություն չէին իրականացնում, և մարդիկ, կարծես թե, անիմաստ «կարմիր գծերի» գումարներն էին մուծում, երբ շատ դեպքերում դրանք մաշված էին կամ տեսանելի չէին, վերահսկողություն չէր իրականացվում, իսկ այն գումարները, որոնք մուտք էին արվում բյուջե, ավելի քիչ էին, քան նրանք, որոնք տարեկան ծախսվում էին կահավորումը թարմացնելու կամ էլ սպասարկող ընկերություններին աշխատավարձ վճարելու վրա»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասում է Պեդանյանը՝ ընդգծելով, որ գրեթե բոլոր վարչական շրջաններից «կարմիր գծերը» հանելու առաջարկն իրենք արել էին քաղաքապետարանին՝ հետագա քննարկումները սկսելու համար: 

«Նշել էինք՝ առանց երկմտելու արեք այս քայլը, որպեսզի հետո շարունակենք քննարկել մյուս հարցերը, քանի որ սա բխում է բոլոր քաղաքացիների շահերից»,-հավելում է մեր զրուցակիցը: 

Հաճախ է լինում, երբ հանրային քննարկման ներկայացվող նախագծերը պատշաճ չեն քննարկվում շահագրգիռ կողմերի հետ, անգամ ընդունվում են ԱԺ-ում՝ առանց լայն քննարկումների: Հետաքրքրվում ենք՝ այս դեպքում քննարկումներ եղե՞լ են «Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ-ի հետ: «Քննարկումներ այս նախագիծը ներկայացնող պատգամավորների կամ նրանց ներկայացուցիչների հետ երբեք չեն եղել, գուցե հանդիպել ենք, հպանցիկ ինչ-որ բան քննարկել, բայց լուրջ քննարկումներ չեն եղել: 

Երկու տարի առաջ քննարկում էր եղել Երևանի ավագանու անդամների հետ, ավագանու «Իմ քայլը» խմբակցության ղեկավար Սուրեն Էյրամջյանի գլխավորությամբ աշխատանքային խումբ էր ստեղծվել, միասին աշխատել էինք ու փոփոխությունների կարճաժամկետ, միջնաժամկետ ու երկարաժամկետ պլան էինք նախատեսել, ընդ որում, դրա մեջ մտնում էր նաև փոփոխությունների առաջին կետը, որը վերաբերում էր «կարմիր գծերը» հանելուն: Քննարկումներ էին արվել, տարբեր մարդիկ ու ՀԿ-ներ ներկայացրել էին իրենց առաջարկները, տարբեր երկրների փորձը: 

Մեր ներկայացրած առաջարկներից գրեթե որևէ մեկը չկա այս նախագծում, արվել են մի քանի շտկումներ, որոնք իրենք պետք է վաղուց անեին, որովհետև օբյեկտիվ վարչարարության համար դա պետք էր, օրինակ՝ ունենալ 15 րոպեանոց տեսանյութ: 

Սա, իհարկե, լավ է քաղաքացիների համար, բայց առաջին հերթին սա անհրաժեշտ է վարչական մարմիններին՝ քաղաքապետարանին՝ վարչարարության համար, ոստիկանությանը՝ հետաքննություններն ավելի որակով անելու համար»,- ասում է ՀԿ-ի փոխնախագահը՝ հավելելով, որ ժամանակին նաև քննարկումներ են եղել քաղաքապետի տեղակալներ Հրաչ Սարգսյանի և Հայկ Սարգսյանի հետ: 

«Փորձել ենք քննարկումներ նախաձեռնել, նաև իրենց կողմից ենք նկատել պատրաստակամություն, բայց որքան էլ քննարկումների ավարտին մեզ թվացել է, թե դրանք արդյունավետ են ու պայմանավորվածություններ ենք ձեռք բերել, արդյունքում որևէ խոստում, պայմանավորվածություն կյանքի չի կոչվել»,-ասում է Պեդանյանը:

Նա նշում է՝ կա հասարակական տրանսպորտ, էկոլոգիա, խցանումներ և այլ խնդիրներ կոնցեպտը: «Պետությունն ամեն կերպ «խոչընդոտում է», որ մարդիկ չօգտվեն սեփական տրանսպորտային միջոցներից կամ էլ օգտվեն ծայրահեղ անհրաժեշտության դեպքում: Պետք է իրականացվեն նաև միջոցառումներ ապակենտրոնացման հետ կապված, օրինակ՝ Կենտրոնից շատ հաճախելիություն ունեցող օբյեկտները տեղափոխվեն ծայրամասեր կամ քաղաքից դուրս: 

Պետք են նաև շրջանցիկ ճանապարհներ, որպեսզի քաղաքացիները մի կետից մյուսը հասնելու համար ստիպված չլինեն կենտրոնով անցնել: Վստահ եմ, որ կան այլ կարևոր խնդիրներ ևս, որոնք պետք է լուծել: 

Մոդելն այս կերպ է աշխատում, այսինքն՝ պետք է լինի այլընտրանք, հետո պետությունը քաղաքացուն ասի՝ մեքենայով մի գնա քաղաք, քանի որ խցանում ես ստեղծում, օդի աղտոտվածության մակարդակը բարձր է: Հիմա դա չկա: 

Ավելի տրամաբանական ու ճիշտ կլինի, եթե կայանման համար վճարները հանվեն: Այժմ ներկայացվում է նախագիծ, որը միտված է թեթևացնել վարչական մարմնի հոգսերը, որտեղ մեկ-երկու կետ վերաբերում է քաղաքացիներին: Լավագույն լուծումն այն կլիներ, որ մինչև հասարակական տրանսպորտի նորմալ գործունեությունն ընդհանրապես վերացվեր «կարմիր գծերի» վճարը: 

Բացի դա, հուսով եմ, որ նախագծի մեջ կլինի կետ, թե ինչպես է կարգավորվելու անօրինական զավթած կայանատեղիների հարցը: Հիմա հայտնվելու են մարդիկ, որոնք զավթելու են այդ կայանատեղիները»,-եզրափակում է Դավիթ Պեդանյանը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Ավելի քան 150 ռուսաստանցի զբոսաշրջիկներ չեն կարողանում լքել Հայաստանը Մեսին երկրորդ անգամ անընդմեջ ճանաչվեց ՄԼՍ-ի լավագույն խաղացող Time ամսագիրը ԴիԿապրիոյին անվանել է 2025թ. տարվա արտիստ ՉԼ․ «Բավարիան» պարտության մատնեց «Սպորտինգին» (տեսանյութ) Կիևի ավելի քան 70%-ը մնացել է առանց էլեկտրաէներգիայի Հայտնի են «Ոսկե գլոբուս» մրցանակաբաշխության հավակնորդները «Եթե այն ժամանակ մտածեի այնպես, ինչպես հիմա եմ մտածում, ավելի շատ ժամանակ կանցկացնեի գյուղում ու ծնողներիս կողքին». Ռաֆայել Երանոսյան Ձյուն կտեղա․ եղանակն՝ առաջիկա օրերին Ինքնաթիռ է կործանվել․ կան զոհեր ՉԼ․ «Ինտերի» եւ «Լիվերպուլի» մեկնարկային կազմերը Արտակարգ դեպք․ Մալիշկայում հրդեհ է բռնկվել բակում կայանված Ford-ում ՀՀ-ն ու Ադրբեջանը մտածում են՝ ինչպես խաղաղությունը բերել տարածաշրջան․ Արմեն Գրիգորյան Հափշտակել են Արարատի մարզի Տափերական համայնքում պահվող 15-րդ դարի Ավետարանը. Մատենադարանի տնօրինություն Գերեվարված Ռուբեն Վարդանյանը նոր միջնորդություն է ներկայացրել Բաքվի դատարան․ պատասխան չկա Գերմանիան շահագրգռված է Եվրոպայի հետ Հայաստանի մերձեցմամբ․ Մերց Զգուշացեք․ նոր ֆինանսական բուրգ է տարածվում Արման Ծառուկյանը զիջել է դիրքերը․ UFC-ն թարմացրել է վարկանիշային աղյուսակը Ադրբեջանում տիրող իրավիճակն արտացոլում է մամուլի ազատությանը սպառնացող լուրջ վտանգը նախկին ԽՍՀՄ երկրներում. RSF «Զվարթնոց» օդանավակայանում ուշացումներ են. ո՞րն է պատճառը Մոսկվային մոտենալիս խոցվել է այսօր արդեն չորրորդ անօդաչու թռչող սարքը Իրանը ԱԷՄԳ-ին մեղադրել է միջուկային ծրագրի նկատմամբ կանխակալ և քաղաքականացված մոտեցման մեջ Լևոն Քոչարյանի հանդիպումն ուսանողների հետ Նիկոլ Փաշինյանը Գերմանիայի նախագահ Ֆրանկ-Վալտեր Շտայնմայերի հետ քննարկել է ՀՀ-ԵՄ փոխգործակցության հետագա ընդլայնման հարցերը 32-ամյա վարորդը «Lexus»-ով բախվել է երկաթբետոնե արգելապատնեշներին և հայտնվել դաշտում․ վարորդը, նրա կինը և 3-ամյա երեխան տեղափոխվել են հիվանդանոց Վթար է․ գազ չի լինելու Ռուսաստանը բանակցություններում առավելություն և ավելի ուժեղ դիրք ունի. Թրամփ «Լիվերպուլը» հունվարին կվաճառի Սալահին Քիչ առաջ Ադրբեջանի ԱԳՆ-ն հայտարարություն է տարածել և պնդում է, որ Հայաստան-ԵՄ փաստաթուղթը հակասում է խաղաղության օրակարգին․ Էդմոն ՄարուքյանՋուր հավաքեք․ ջուր չի լինելու Ավելի քան 150 ռուսաստանցիներ մնացել են Երևանում՝ չվերթի՝ 16 ժամ տևած ուշացման պատճառով. SHOT Հանրապետությունում ձյուն է տեղում Միհրան Հարությունյանը վերադառնում է MMA Դատարանը մերժել է ողբերգական վթարի մասնակից ոչ սթափ վարորդին կալանավորելու միջնորդությունը Թուլությունը բերում է պատերազմ, միայն ուժը կարող է բերել խաղաղություն․ «Մեր ձևով»Գեղարքունիքի պարեկները ապօրինի զենք-զինամթերքի և թմրամիջոցի դեպք են բացահայտել Արթիկի, Վայքի, Սիսիանի, Գորիսի, Մեղրիի տարածաշրջաններում և Վարդենյաց լեռնանցքում ձյուն է տեղում Բվիկն ու Իդրամը՝ ընթերցասերների կողքինՎթար՝ Վանաձոր-Ալավերդի ճանապարհի մի թունելում, բախվել են «Renault» և «MAN» բեռնատարներ, «Volkswagen Vento», վիրավոր կա Մինչև 100.000 դրամ Կոնվերս Բանկի պրեմիում դասի Mastercard քարտապաններինԳործատուները կկարողանան աշխատողներին մինչև 1 միլիոն ռուբլի վճարել առանց հարկերի՝ երեխայի ծննդյան դեպքումՀայաստանում չկա իրական քաղաքացիական հասարակություն․ Արմեն Մանվելյան«Սպազմատոն»-ի վնասակար ազդեցությունները. ինչ պետք է իմանալ«Ալֆա-ֆարմ» ընկերությունն առաջին անգամ պարտատոմսեր է թողարկում. ծավալը` 1.5 մլրդ ՀՀ դրամ Առանց ձմեռային անվադողերի վարելու համար տուգանվել է 4044 վարորդ Արցախը կորցնելուց հետո, սփյուռքը օդի մեջ է. Սեպուհ Գազարյան Որպես անհետ կորած որոնվող 34-ամյա երիտասարդը հայտնաբերվել է. Ի՞նչ է հայտնի Տեսախցիկը ֆիքսել է տղամարդու վայրէջքը՝ բարձրահարկ շենքից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹՁու գնելիս ուշադրություն դարձրեք այս նշանին․ ԻՐԱԶԵԿՈՒՄ12,000 կամավորներ արդեն միացել են մեր Շարժմանը. «Մեր ձևով»Հունվարի 1-ից Վրաստան մուտք գործելու համար բժշկական ապահովագրությունը պարտադիր կլինի