Բացահայտումների օր «Եվրասիա-Հայաստան»-ի հետ Ռուսական արվեստի թանգարանում
ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ«Եվրասիա-Հայաստան» կազմակերպության հրավերով դպրոցականները անցկացրին անմոռանալի օր Ռուսական արվեստի թանգարանում, որտեղ պահվում է պրոֆեսոր Արամ Յակովլևիչ Աբրամյանի եզակի հավաքածուն։ Այս տարածքը դարձավ երեխաների համար իսկական բացահայտում․ այստեղ կենդանանում են XIX դարի վերջի և XX դարի սկզբի գլուխգործոցները՝ հնարավորություն տալով մոտիկից շփվել ռուսական գեղանկարչության հարուստ ժառանգության հետ։ Էքսկուրսավարները պատմեցին հավաքածուի ստեղծման զարմանալի պատմությունները՝ ընդգծելով, թե ինչպես բժիշկ և պրոֆեսոր Աբրամյանը սիրով, նուրբ ճաշակով և բացառիկ ինտուիցիայով հավաքել է մեծ վարպետների ստեղծագործությունները՝ իր հավաքածուն վերածելով մշակութային գանձի։
Երիտասարդ այցելուները տեսան Վալենտին Սերովի, Կոնստանտին Կորովինի, Աբրամ Արխիպովի, Միխայիլ Նեստերովի և ռուսական գեղանկարչության այլ նշանակալի ներկայացուցիչների բնօրինակ գործերը։ Երեխաների համար սա դարձավ առաջին ծանոթությունը գեղանկարչության տարբեր ուղղությունների հետ՝ իմպրեսիոնիզմ, պոստիմպրեսիոնիզմ, ավանգարդ և աբստրակցիոնիզմ։ Հատուկ հետաքրքրություն առաջացրեց «պուանտիլիզմ» հասկացության բացահայտումը՝ տեխնիկա, որի միջոցով նկարները ստեղծվում են բազմաթիվ կետերից, որոնք միավորվում են ամբողջական պատկերում։
Ոչ պակաս գրավիչ էր ծանոթությունը ռուսական ռեալիստական շարժման՝ «Առաջնորդների» հետ, որը գոյություն է ունեցել 1870-1923 թվականներին և հայտնի է որպես Շարժական գեղարվեստական ցուցահանդեսների ընկերություն։ Երեխաները իմացան, որ հենց այս շարժումն է կարևոր դեր խաղացել հասարակության գեղարվեստական ճաշակի ձևավորման մեջ՝ դարձնելով արվեստը հասանելի լայն հանրության համար։
Դպրոցականները բազմաթիվ հարցեր էին տալիս, ուշադիր դիտում էին կտավները, կիսվում իրենց տպավորություններով և բառացիորեն ապրում արվեստի հետ հանդիպումը։ Էքսկուրսիան նրանց համար դարձավ իսկական խորասուզում ռուսական գեղարվեստական մշակույթի աշխարհում, որտեղ յուրաքանչյուր ցուցանմուշ բացում էր ընկալման նոր հորիզոններ։ Այցը ավարտվեց ջերմ թեյախմությամբ և հյուրասիրությամբ, որի ընթացքում երեխաները կարողացան քննարկել տեսածը, փոխանակվել զգացմունքներով և կրկին վերապրել այն պահերը, որոնք պարգևեց նրանց այդ օրը։



