Yerevan, 24.November.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Հարաբերություններում դժգոհությունն արտահայտելու ճիշտ ձեւերը

PHOTO

Դժգոհությունը միանգամից արտահայտեք

Եթե դիպչես տաք վառարանին, արձագանքը միանգամից կլինի՝ դու կայրվես։ Հաճախ մենք սպասում են ավելի հարմար պահի. կա՛մ ամաչում ենք ասել մեր դժգոհության մասին, կա՛մ վախենում ենք վիրավորել մեր զուգընկերոջը։ Ու երբեմն, երբ վերջապես համարձակություն եք հավաքում ու ասում, նա մեզ անկեղծորեն չի հասկանում. չէ՞ որ վաղուց արդեն մոռացել է այդ ամենի մասին։ Այնպես որ՝ նախընտրելի է խնդիրը միանգամից պարզաբանել։

2. Սովորեք ճիշտ ձեւակերպել ձեր դժգոհությունը

Հոգեբանները խորհուրդ են տալիս. չարժե սկսել դիտողությունը՝ «Դու իրավացի չես» կամ դրա նման այլ բառերից։ Դա սովորաբար ընկալվում է որպես ագրեսիա ու ակամա ընդվզում է առաջացնում։ Խելացի մարդիկ խորհուրդ են տալիս ընտրել այլ կառուցվածք. օրինակ՝ «Իմ կարծիքով, դա պետք է այլ կերպ անել»։ Մեղմ ձեւով ասված խորհուրդը շատ ավելի լավ է ընկալվում, քան ուղիղ քննադատությունը։

3. Քննադատիր արարքըայլ ոչ մարդուն

Դիպչելով նույն տաք վառարանին՝ դու կայրես ձեռքդ, բայց ոչ ամբողջ մարմինդ եւ, իհարկե, չես զարմանա, որ վառարանը չի «պատժել», օրինակ, ոտքերդ։ Իսկ ահա մեր դժգոհությունմ արտահայտելիս չափի այդ զգացողությունը չենք պահպանում։ Մենք բորբոքվում ենք, հիշում բոլոր նախկին վիրավորանքները եւ մեղադրում դիմացինին բոլոր մեղքերի համար, որոնք, գուցե, իսկապես գոյություն ունեն, բայց տվյալ դեպքի հետ ոչ մի առնչություն չունեն։ Դա շատ մեծ սխալ է. դատապարտելով որոշակի արարքը՝ կարելի է ակնկալել, որ մարդը կհասկանա քեզ ու կձգտի այլեւս այդպես չվարվել։ Իսկ եթե դու նրան վիրավորում ես որպես անձի, ապա ստորացնում ես նրան, եւ վիրավորանքից ու բարկությունից բացի՝ ուրիշ ոչինչ նա չի մտապահի։

4. Ճիշտ հասցեագրեք ձեր դժգոհությունը

Տաք վառարանը «պատժում է» այրվածքով միայն նրանց, ովքեր դիպել են իրեն։ Իսկ մենք հաճախ մեր զայրույթը «թափում ենք» նրա վրա, ով այդ պահին հարմար թիրախ է թվում։ Հասկանալի է, որ եթե քեզ վրա անարդարացիորեն զայրացել է ղեկավարդ կամ վիրավորել է մտերիմ ընկերուհիդ, քո տրամադրությունը դժվար թե բարձր լինի։ Բայց դա ամենեւին պատճառ չէ տանը մտերիմների վրա ամբողջ զայրույթդ «թափելու» համար։ Այսինքն՝ կարեւոր է հասկանալ, թե ում ու ինչի համար ես դժգոհություն ներկայացնում։

5. Ասացեք, թե ինչ եք ակնկալում

Դու, իհարկե, գիտես, թե ինչ է պետք անել, երբ այրվածք ես ստանում։ Օրինակ՝ սառը բան դնել այրված մասին կամ որեւէ քսուք օգտագործել։ Լավ կլիներ, եթե բարոյական տրավմաների համար էլ նման ամոքիչ միջոց ունենայինք։ Հրապուրվելով հանդիմանություններով՝ մենք մոռանում ենք այն մասին, որ պետք է ոչ միայն բացատրել, թե ինչն է մեր զուգընկերը սխալ արել, այլեւ ասել, թե հատկապես ինչ եք ակնկալում նրանից։

Unibank to Issue Subordinated Bonds for the First Time in Armenia How Not to Go Bankrupt on Black Friday: 5 Smart Shopping TipsIDBank warmly hosted children from the "Music for Future" Foundation.Ucom’s 5G network launched in 11 new cities UPay has joined Idram's Open QR infrastructureA Free Mastercard and 10% idcoins with Cashless Payments. IDBankThe Results of the 19th Annual International Microelectronics Olympiad Summarized in Yerevan AraratBank Named Best Investor Relations Bank Armenia 2024General Director of Ucom participated in Silicon Mountains technological summit Saving together: IDBank and IdramARARATBANK AND SINGAPORE GFTN SIGN MEMORANDUM OF UNDERSTANDING FOR DIGITAL TRANSFORMATIONAndron Participates in the Tomorrow Mobility World Congress 2024: Driving Innovation in E-MobilityAcba bank and American Express Expand Collaboration in ArmeniaThe Silicon Mountains technology summit to be held with the support of Ucom Evocabank became the first bank to join Idram’s open QR infrastructure25% Off on RIA Money Transfers to Ukraine at AraratBank Yerevan to Host Unprecedented Serbian-Armenian Music ConcertAraratBank Stands with My Forest Armenia to establish Charles Aznavour Forest Ucom and Sunchild NGO install another solar plant in Areni 4,401,021 AMD to COAF. The November beneficiary is “Armenia Tree Project”Go Digital or Go Home: Sergey Arakelyan Yes to cashless! - cruises and gifts for AraratBank MC cardholders Ucom joins Armenian Internet Governance Forum as a platinum partner AraratBank: Five-Time Winner at AMX Awards 2024AraratBank Initiates a Panel Discussion on AI and LeadershipKhachaturian International Youth Competition launched in China with performance by “Music for Future” Foundation’s Cellist Mari HakobyanUcom Employees Participate in Forest Restoration Efforts in Vayots Dzor Fast Shift has joined Idram's open QR infrastructure New and modern. Arabkir branch of IDBank reopenedAraratBank: Unprecedented Consumer Loan Offer Starting from 14.5% Ucom launches 5G network across nine Armenian citiesLearn to save. World Savings Day with Idram JuniorAnother solar power plant by Ucom and SunChild NGO installed in Vardenis Converse Bank and Kapitalbank signed a cooperation agreement at Sibos 2024 IDBank and Idram at Mantashyants Global Expo AraratBank Introduces UBPAY: A New System for International TransfersIDBank participated in the HR Expo-24 conference Armenia Hosted the Consulting Event of the Year: International CMC Conference was held with Participants from 30 Countries AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of Gifts