Նիցցայի օդանավակայանում ուղևորներին կսպասարկի ռոբոտ-օգնականը
INTERNATIONAL NEWSՖրանսիայի Նիցցա քաղաքի օդանավակայանով երթևեկող ճանապարհորդներին անհրաժեշտ տեղեկությունները կտրամադրի վիրտուալ օգնականը:
Այս մասին հայտնում է Euromag-ը՝ տեղեկացնելով, որ օդանավակայանում գործարկվել է «վիրտուալ կոնդիերժ» ծառայությունը: Անձնական օգնականն օդանավակայանում միաժամանակ մի քանի ծառայություններ է առաջարկում՝ բոլոր տեսակի ամրագրումներ (ավիատոմսեր, հյուրանոցներ, չվերթի գրանցում), օգտակար տեղեկութուններ (եղանակի տեսություն, խցանումներ, չվերթների հետաձգումներ), պրակտիկ խորհորդներ (երթուղիներ, լավագույն մոտակա ռեստորաններ):
Վիրտուալ օգնականը ուղևորների համար հասանելի է օրը 24 ժամ, շաբաթը 7 օր և կարող է տեղեկություն տրամադրել երեք լեզվով՝ ֆրանսերեն, անգլերեն և չինարեն:
1
EBRD lends US$ 40 million to Acba bank for youth-led firms in Armenia
2
Unibank Became a Member of BAFT
3
Heading Into 2026 at Ucom Speed։ New Year Offers Are Now Live
4
How to Choose a Career Path and What Skills are Considered Crucial: AraratBank on the GoTeach Platfo...
5
Widest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summari...



