Թեժ գծերով ստացված հեռախոսազանգերը` մշտական ուշադրության կենտրոնում
SOCIETYՀոկտեմբերի 16-22-ն ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 170 հեռախոսազանգ: Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 153-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 17 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ: Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 75 հեռախոսազանգ, որոնցից 65-ին լուծում է տրվել, իսկ 10-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են:
1
Widest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summari...
2
Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program
3
From idea to implementation: Ameriabank Presents the Programs Implemented under My Ameria, My Armen...
4
Welcome to the ID booth: Big Christmas Market
5
AraratBank Supports Digitization of "Karin" Scientific Center Archive



