Թեժ գծերով ստացված հեռախոսազանգերը՝ մշտական ուշադրության կենտրոնում
SOCIETYՀոկտեմբերի 23-29-ն ընկած ժամանակահատվածում Երևանի քաղաքապետարանի կենտրոնական աշխատակազմի «Թեժ գծի» հեռախոսահամարներով ստացվել է 145 հեռախոսազանգ: Շաբաթվա սկզբի տվյալներով՝ դրանցից 134-ին տրվել է լուծում կամ սպառիչ պատասխան, մնացած 11 հեռախոսազանգերով բարձրացված խնդիրներն ուսումնասիրման փուլում են, որից հետո կստանան համապատասխան լուծումներ: Մայրաքաղաքի վարչական շրջաններում նույն ժամանակահատվածում թեժ գծերի հեռախոսահամարներով ընդհանուր առմամբ ստացվել է 79 հեռախոսազանգ, որոնցից 75-ին լուծում է տրվել, իսկ 4-ի դեպքում աշխատանքներն ընթացքում են:
1
Widest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summari...
2
Unibank Became a Member of BAFT
3
How to Choose a Career Path and What Skills are Considered Crucial: AraratBank on the GoTeach Platfo...
4
Unibank Issues a New Tranche of Perpetual Bonds with 13.75% Coupon
5
The December beneficiary of “The Power of One Dram” initiative is the “City of Smile” Foundation



