Yerevan, 26.December.2025,
00
:
00
BREAKING


ՀԷՑ–ը հին քարե դարից մինչև նոր քարե դարի միջնամասում. «Փաստ»

SOCIETY

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Պարզվում է, որ ՀԷՑ–ում դեռևս քարե դարը շարունակվում է: 21–րդ դար վերադառնալուն նրանց չփրկեց ո՛չ նոր սեփականատիրոջ սահմանած խաղի կանոնները, ո՛չ սպասարկման որակը բարելավելու համար գործող 1–80 շուրջօրյա հեռախոսահամարը, ո՛չ էլ այն ահռելի ներդրումները, որոնք իրականացվեցին միջնաբերդ հիշեցնող այս կառույցը ժամանակակից ռելսերի վրա դնելու համար: Համակարգի աշխատակիցները մինչ օրս կարծում են, որ եթե ամսի 20–ի փոխարեն 30–ին են հոսանքազրկել բնակիչ– բաժանորդին պատկանող բնակարանը, ուրեմն շատ մեծ լավություն են արել նրան: Եվ բնակիչը ոչ թե պետք է դժգոհի, այլ դեռ մի բան էլ պարտավոր է շնորհակալ լինել ՀԷՑ–ի մասնաճյուղերի բարի պետերի այն մարդասիրական վերաբերմունքից, որ առանց պատշաճ ծանուցելու, իրենց աշխատանքային ժամի շրջանակներում հոսանքազրկել են տվյալ բնակարանը: Եվ նույն հարցին կարող են անդրադառնալ լավագույն դեպքում հաջորդ օրվա կեսին: 

ՀԷՑ–ում բնակչին պատշաճ ծանուցում ասելով հասկանում են Հ2 հեռուստաընկերության եթերով հայտարարություն տարածելը, բայց հարց է, թե քանի մարդ է օգտվում իրազեկման այդ «հնարավորությունից»: Այսինքն, մատակարարը ոչ թե պետք է ինչ–որ ալիքով հայտարարություն տարածելը համարի պատշաճ ծանուցում, դրա հետևում թաքնվի և արդարանա, թե իրենք իրազեկում իրականացնում են, այլ 21–րդ դարին հարիր սպասարկում իրականացնի՝ էլեկտրոնային փոստով կամ sms հաղորդագրության միջոցով անհատապես, այն էլ մի քանի օր առաջ իրազեկի, թե մինչև ե՞րբ բնակիչ–բաժանորդն իրավունք ունի իր սպառած էլեկտրաէներգիայի գումարը վճարել: Ու եթե մինչև անհատական իրազեկման մեջ նշված օրը բաժանորդը վճարում չկատարի, ապա այդ դեպքում միայն մատակարարն իրավունք պետք է ունենա հոսանքազրկել բնակարանի էլեկտրամատակարարումը:

Մյուս կողմից էլցանցը վաղուց պետք է հասկացած լիներ, որ իսկապես արդեն 18 տարի է, ինչ 21–րդ դարն է, և եթե «Հայփոստ» ՓԲԸ–ի որևէ բաժանմունքում կատարված վճարման մասին տեղեկությունը 10 րոպե հետո հասնում է հասցեատիրոջը, ապա դրանից առնվազն 10 րոպե հետո էլ պետք է վերականգնվի բնակիչ–բաժանորդի հոսանքի մատակարարումը: 

Բայց արի ու տես, որ ՀԷՑ–ում դեռ անցյալ դարի 90–ականների ոճով են աշխատում, և եթե տվյալ օրն առավոտյան պետն ինչ–որ ցուցակ է տվել տեսուչին ու կարգադրել, որ հոսանքազրկի նշված բնակարանները, ապա տեսուչը պարտավոր է այն անշեղորեն կատարել: Հակառակ դեպքում խնդիրներ կունենա իր ղեկավարի հետ: Իսկ հոսանքը միացնելու մասին նույն պետի հաջորդ կարգադրությանը նույն այդ տեսուչը կամ սպառողը, ուզի թե չուզի, պետք է 24–26 ժամ սպասի: Կարգն է այդպես: Այսինքն, հաջորդ օրվա լավագույն դեպքում առավոտյան, վատագույն դեպքում օրվա ավարտին են վերանայվում նախորդ օրվա վճարումների ցուցակները: Ու կարող է այնպես ստացվել, որ հաջորդ հանձնարարականը տեսուչը պետից ստանա աշխատանքային օրվա ավարտից 15 րոպե շուտ և ֆիզիկապես չհասցնի մինչև տվյալ օրվա աշխատանքային ժամի ավարտը միացնել էլեկտրաէներգիայի մատակարարումը: Այսինքն, ստիպված հարկավոր է սպասել ևս մեկ օր՝ մինչև հաջորդ օրվա աշխատանքային ժամերը սկսվեն: Եվ այդպես շարունակ: 

Ինչ վերաբերում է 1–80 շուրջօրյա ծառայությանը, ապա այստեղ նույնպես գործում է փչացած հեռախոսի էֆեկտը: Այս ծառայության աշխատանքն այնքան հին ոճի է, որ ակամայից հիշեցնում է խորհրդային տարիների 1–09 «ծառայությունը», երբ հեռավոր բարեկամի հետ մի քանի րոպե կապ հաստատելու համար օրերով պետք է 1–09–ի զանգին սպասեիր, մինչև աչքը ջուր կտրեր: Բայց հիմա, երբ վաղուց 21–րդ դարն է, 1–80–ին միանալը մոտավորապես համարժեք է լոտոյով «Մերսեդես» շահելուն: 

Այսինքն, հազարից մեկին է հաջողվում կապ հաստատել օպերատորի հետ: Նրանք շատ–շատ զբաղված են և ավտոմատ համակարգի «հուշարարը» 15 վայրկյանը մեկ խորհուրդ է տալիս ավելի ուշ զանգահարել: Անտեղյակներին հիշեցնենք, որ բնակարանը հոսանքազրկելու դեպքում շատերի ֆիքսված հեռախոսները պարզապես անջատվում են, իսկ բջջայինների մարտկոցներն էլ անսահմանափակ աշխատելու հնարավորություն չունեն: Կարճ ասած, բնակիչ–բաժանորդին մնում է կա՛մ համակերպվել ՀԷՑ–ի նմանօրինակ սպասարկման մակարդակի հետ և 42 աստիճանի պայմաններում պատրաստվել խեղդվելուն, կա՛մ դիմել վերադասին: Ինչն էլ հիմա անում ենք:

Ի դեպ, պարզվում է, որ 1–80 շուրջօրյա հեռախոսահամարի զանգերը, ըստ «հուշարարի», ձայնագրվում են, սակայն աշխատաոճից պարզ է դառնում, որ ՀԷՑ–ի բարձր ղեկավարությունը դրանից ոչ մի հետևություն էլ չի անում: Ավելի ճիշտ, պարզ չէ՝ տեղեկանո՞ւմ է զանգերին, որ մի բան էլ հետևություն անի:

Նշենք նաև, որ 1–80 հեռախոսահամարի անխափան աշխատանքի մասին տեղեկություն ստանալու համար «Փաստը» օրեր առաջ դիմել էր նաև կառույցի հասարակայնության և տեղեկատվության պատասխնատուին: Նա խոստացավ պարզել, թե ծառայության աշխատանքն արդյո՞ք ընդհատումներով կամ խափանումներով չի իրականացվում և այդ մասին իրազեկել մեզ, սակայն մինչ օրս այդ հարցի պատասխանը նույնպես մնացել է օդում կախված:

Հասկանալի է, որ ՀԷՑ–ը մենաշնորհային դիրք է գրավում և Հանրային ծառայությունները կարգավորող հանձնաժողովի անգործության կամ պասիվ գործունեության պայմաններում կարող է իրեն թույլ տալ ամենավատ սպասարկումն իրականացնել, եթե վերը նշվածն ընդհանրապես կարելի է սպասարկում համարել, բայց հարց է ծագում, թե արդյո՞ք ժամանակը չէ, որ ինչպես երբևէ «Արմենթելին» զրկեցին մենաշնորհային դիրքից, այս կառույցի հարցն էլ վերանայել: Բացի այդ, հարկավոր է վերանայել նաև մատակարար–սպառող պայմանագրա–իրավական հարաբերությունների դրույթները, որպեսզի ամեն անգամ այնպես չստացվի, որ ուժեղի մոտ թույլը մեղավոր լինի: Եվ վերջապես, հարկավոր է պայմաններ ստեղծել, որ սպառողը ոչ թե իրեն գերու կարգավիճակում զգա, այլ ընտրի, թե ում կողմից իրականացվող ծառայությունն է իրեն ավելի հարիր: Հակառակ դեպքում կստացվի, որ բոլորս գերի ենք ընկել ՀԷՑ–ին և ստիպված պետք է կատարենք նրա բոլոր քմահաճույքները:

Շարունակությունը՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 

Ucom Reopens Sales and Service Center on Tigran Mets Avenue AraratBank Receives Visa Trusted Partnership Award 2025 Secret Santa at idplus: Anonymous Gift CardsWe condemn the unlawful actions by Armenia’s Gov. against the Armenian Apostolic Church. Jan Figel Free Style issues Armenia’s first corporate bonds in the fashion retail sector, placed by Cube InvestUnibank Completed the Placement of Its Third Issuance of Perpetual BondsScholarship for 100 Artsakh Students as Part of IDBank’s “Side by Side” Program The results of the second Junius financial literacy competition have been summarized From idea to implementation: Ameriabank Presents the Programs Implemented under My Ameria, My Armenia CSR Campaign Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program AraratBank Supports Digitization of "Karin" Scientific Center ArchiveWelcome to the ID booth: Big Christmas MarketWidest 5G Coverage, the Launch of the Uplay Platform, and the Integration of Cerillion: Ucom Summarizes 2025 Ucom and Armflix Present “13 Seconds” at KinoPark How to Choose a Career Path and What Skills are Considered Crucial: AraratBank on the GoTeach Platform Unibank Issues a New Tranche of Perpetual Bonds with 13.75% Coupon Unibank Became a Member of BAFTThe December beneficiary of “The Power of One Dram” initiative is the “City of Smile” Foundation EBRD lends US$ 40 million to Acba bank for youth-led firms in ArmeniaHeading Into 2026 at Ucom Speed։ New Year Offers Are Now Live Bvik and Idram Standing by Young ReadersIDBank participated in the conference dedicated to the 10th anniversary of the Armenian Institute of Directors AxelMondrian Wins Three Major International Awards for Branding, PR and Film Production in 2025Ucom Promotes Space Engineering Education Global Finance names AraratBank Best Sub-Custodian Bank 2025 in ArmeniaAraratBank Participates in “Women’s Empowerment Principles in Armenia” Conference Unibank’s Perpetual Bonds Were Acquired in Nearly One Day Acba bank and France’s Proparco to continue strengthening their long-term strategic partnershipTeam Holding Announces the Launch of Bond Placement. Underwriter - Freedom Broker Armenia Unibank Issues the First in Armenia Perpetual Bonds Team Holding Announces the Launch of Bond Placement. Underwriter - Freedom Broker Armenia AraratBank Joins Armenia's New Greening Initiative: 100 Hectares of New Forest within Three YearsApply for a Unibank salary card and get a chance to win 1 000 000 AMDEuromoney Names Ameriabank Armenia’s Best Bank for Real Estate for the Second Year in a Row S&P Global Ratings has assigned IDBank CJSC a long-term rating of “BB-” and a short-term rating of “B” with a “stable” prospectA Brand-New Section on Idram&IDBankSeveral real and profitable offers ahead of Black Friday: IDBank and IdramAraratBank Joins Social Impact Award 2025 Summit in LjubljanaIDBank issued the 1st tranche of bonds of 2026Ucom Supports the Development of Space Engineering in Armenia Prioritizing Information Security: IDBank and Idram Support APOCALYPSE CTF 2025IDBank's Representative, Innesa Amirbekyan Appointed Co-Chair of the ICC Banking Commission Task Force on GuaranteesUcom General Director Ralph Yirikian Awards Certificates to Participants of Cybersecurity Training Course Acba and Proparco mark one year of partnership, strengthening rural financing and Armenias’s economic resilienceAraratBank and Arca's joint campaign has endedIDBank: A Pioneer of Digital Banking and Innovation in ArmeniaGRAWE Group and C-Quadrat Investment Group have announced plans to acquire 100% of LIGA Insurance Company in Armenia Ucom Supports the Annual “Capture the Flag 2025” Cybersecurity Competition Financially Literate with Idram and IDBank: Next Stop – Nairi CampIdram received a permit to establish and operate the Armenian payment and settlement QR system IdramNet