Yerevan, 17.October.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
BREAKING


Իրադարձություն ստեղծելու և տպավորություն գործելու բարդ արվեստը՝ աշխարհում և Հայաստանում. միակ հայաստանյան ընկերությունը՝ Eventex Top 100 հեղինակավոր վարկանիշում

INTERVIEW

Eventex Awards-ը իրադարձությունների ինդուստրիայում և տպավորությունների մարքեթինգում համարվում է ամենահեղինակավոր միջազգային ճանաչումը փաստող մրցանակը։ Առաջին անգամ Eventex Awards-ի վարկանիշ է ստացել նաև Հայաստանյան մի կազմակերպություն՝ Skill Event Marketing Company-ին՝ շահելով միանգամից երկու  ոսկե մրցանակ՝ The Best Fair(Լավագույն տոնավաճառ) и People's Choice Event(), ինչ այս ոլորտում առանձնահատուկ իրադարձություն  է համարվում։

Մրցանակաբաշխության և Skill Event Marketing Company-ի գործունեության մասին մեր հարցերին պատասխանում է Սերգեյ Ուսնունցը՝ Skill Event Marketing Company-ի հիմնադիրը, որը նաև առաջադրվել է որպես թեկնածու՝ 2024 թվականի The Most Influential People in the Events Industry կոչման հավակնորդների ցանկում:

- Ամբողջ աշխարհից այս ոլորտի ամենահաջողակ կազմակերպությունները հավակնում են լինել Eventex Top 100՝ լավագույնների շարքում, ինչը նշանակում է նրանց հաջողվել է կազմակերպել իրենց ծավալով ու նշանակությամբ խոշոր միջոցառումներ ամենատարբեր ոլորտներում՝ որակի այն չափանիշներով, որոնք սահմանում և գնահատում է Eventex Awards-ը։ Ձեր կազմակերպությանը, փաստորեն, հաջողվել է այդ 100-յակում դասակարգվել և ստանալ ոսկե մեդալներ։ Դա դժվար մրցակցությո՞ւն էր։

- Նախ ասեմ, որ մրցանակաբշխությունն իրականցվում է 2009 թվականից և առաջին անգամ է հայաստանյան ընկերությունը հաջողություն գրանցել, ընդ որում այս տարի աննախադեպ մեծ քանակով՝ 1207 ընկերություն 67 երկրից պայքարում էին իրադարձային մարքեթինգի ոլորտում ճանաչում ստանալու համար։ Իրոք, շատ լարված մրցակցություն էր ձևավորվել: Ընդամենը 25 երկրներից կազմակերպություններ ընդգրկվեցին վարկանիշում, որոնցից առաջատար դարձան Նիդերլանդները, ԱՄՆ-ն, Լեհաստանը, Գերմանիան և Մեծ Բրիտանիան: Այսքանն արդեն ցույց է  տալիս մրցանակի գլոբալ մասշտաբը և հեղինակությունը: Եվ այսպիսի մրցակցության պայմաններում, իհարկե, իրադարձային մարքեթինգի ոլորտում համաշխարհային հեղինակավոր վարկանիշում պատվավոր տեղ զբաղեցնելը և առաջատար ընկերություններից մեկը ճանաչվելը մեծ հաջողություն է Skill Event Marketing Company-ի համար:

-Հատկաապես ինչ չափանիշներ են հաշվի առնվում այդ մրցանակի համար, և ընդհանրապես ինչպիսի ընկերություններ կարող են դրան մասնակցել։

-Մասշտաբային միջոցառումների, փառատոնների և բիզնես համաժողովների կազմակերպման ասպարեզում գործունեություն ծավալող ընկերություններ են մասնակցում, ինչպիսին  է նաև Skill Event Marketing Company-ն։ Շեշտը դրվում է ստեղծարարության և նորարարությունների վրա, այսինքն՝ պահանջն այն է, որ ընկերությունն ի վիճակի լինի կազմակերպել ինդուստրիայի չափանիշներ թելադրող բացառիկ իրադարձություններ, որոնք դրական արձագանքում են գտնում թիրախային լսարանների կողմից։ Տվյալ դեպքում կոնկրետ Skill-ի մասնակցությունը և հաջողությունը Eventex Awards-ում հնարավոր եղավ առաջատար գործատուների համար նշանակալից իրադարձություն դարձած Career City Fest (CCF)-ի՝ երկրում և տարածաշրջանում գործատուների բրենդինգի մասով խոշորագույն միջոցառման կայացման շնորհիվ: Career City Fest-ը գործատուների բրենդավորման մասով Հայաստանում և տարածաշրջանում խոշորագույն միջոցառում է, որը միավորում է առաջատար գործատուներին, ոլորտի փորձագետներին և արհեստավարժ մասնագետներին: Այդ փառատոնը, իրոք, նշանակալի իրադարձություն էր, և հաշվի առնվեց, որ այն միտված է առաջընթացի մշակույթ ձևավորելուն, տաղանդների համար հնարավորություններ ստեղծելուն և աշխատաշուկայի զարգացմանը: Բացի այդ, Eventex Top 100 վարկանիշը հիմնվում է մրցանակների քանակի վրա, որոնք նվաճել է ընկերությունը վերջին երեք տարիների ընթացքում, և առանձնացնում է այնպիսի ընկերություններ, որոնք ոլորտում առաջատար են՝ նորարարությունների և բարձր որակի շնորհիվ:   Եվ այս բարդ չափանիշների պայմաններում այդպիսի հաջողություն ունենալն, իհարկե, և ուրախալի է  և պարտավորեցնող է։ Դա ուղղակի ընդգծում է Skill-ի հավատարմությունը բարձր ստանդարտներին՝ իրադարձությունների և տպավորությունների մարքեթինգի բնագավառում:

-Այսօր ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների զարգացման շնորհիվ մարդու վրա տպավորություն գործելը մեղմ ասած՝ բարդ է, և հատուկ հմտություններ են անհրաժեշտ նման հավակնություն ունենալու համար։ Ամեն ինչ շատ արագ հնանում է և կորցնում երբեմնի տպավորությունը։

-Ինչ խոսք, այս ինդուստրիայում տեղում կանգնել չես կարող, պետք է անընդհատ նորացնես՝ նոր ոճ, նոր տպավորիչ գաղափարներ։ Նույնը կրկնել և նույն լավ արդյունքն ունենալ մեր գործում հնարավոր չէ, կրկնությունը կտա նախորդի համեմատ միայն վատ արդյունք։ Օրինակ, հաջորդ մեծ միջոցառումը՝ CCF 2K25, կանցկացվի 2025 թվականի ապրիլի 25-26: Հետևե՛ք և կտեսնեք բազմաթիվ նորություններ, որոնք էլ ավելի տպավորիչ և արդյունավետ են դարձնելու այդ կարևոր փառատոնը։Ամեն ինչ կարևոր է՝ ստեղծարարությունը, նորարարությունները։ Կարևոր է, որ աշխարհի լավագույն իրադարձությունների փորձը հաշվի առնվի, նոր տեխնոլոգիաները լայնորեն կիրառվեն: Բոլոր կոմպոնենտների համակցությամբ ստացվում է նույն միջոցառման համար՝  բոլորովին նոր բովանդակություն, նոր դիզայն, նոր մոտեցումներ և հետևաբար նաև՝ նոր հրաշալի տպավորություններ։

- Իսկ ինչ է իրենից ներկայացնում The Most Influential People in the Events Industry ինդեքսը, որին ևս դուք առաջադրված եք, արդեն՝ որպես անհատ։

 - Այդ ինդեքսը ոչ թե անհատների, այլ հատկապես տվյալ ինդուստրիայի ներկայացուցիչների վարկանշման համար է։ Այն առանձնացնում է ամբողջ աշխարհից այս ոլորտի ականավոր անհատների, որոնք էական ազդեցություն են թողել ինդուստրիայի զարգացման վրա՝ իրենց տեսլականի, ստեղծագործ և նորարարական մոտեցման շնորհիվ: Ցանկը ձևավորվում է հանրային քվեարկության արդյունքների հիման վրա: Յուրաքանչյուրը կարող է քվեարկել այն անձանց օգտին, ով, իր կարծիքով, ամենից շատ ազդեցություն է թողել ոլորտի վրա: Ես ևս առաջադրված եմ, քանի որ իմ անցած ճանապարհով համապատասխանում եմ եղած պահանջներին և շնորհակալ կլինեմ,  եթե մեր աշխատանքին մասնակցած մարդիկ, մեր պատվիրատուները, սպառողները, հանրությունն՝ ընդհանրապես, ովքեր այսպես կամ այնպես առնչվել են մեր գործին և տեղեկատվություն ունեն Skill-ի և անձամբ իմ գործունեության մասին, կմասնակցեն այդ քվեարկությանը, կքվեարկեն իմ թեկնածության օգտին, և, հաջողության դեպքում, իհարկե, դա ևս կնպաստի Skill-ի գործարար համբավին և հեղինակությանը։

 

AraratBank Sponsors New Laboratory and Seminar at MatenadaranUcom, in cooperation with SunChild NGO, increases the access to drinking water in Lchavan community The customer is always our top priority: IDBankThe October beneficiary of "The Power of a Dram" is the Children of Armenia FundAmeriabank’s New Offer: Draw of Investment Portfolios for AMD 2M The International CMC Conference kicked off for the first time in Armenia, bringing together management consultants and the business community The winners of the 2024 joint program between SIA Armenia and "The Power of One Dram" have been announced General Director of Ucom Participated in the Annual Conference of the Institute of Internal Auditors Armenia AraratBank Expands International Transfer Options with Golden Money System10% idcoin with IDBank Mastercard cardsUcom Completes Network Modernization in Gyumri and Vanadzor Ameriabank’s Special Offer for New Mastercard Holders. 1% Cashback and Lots of GiftsGeneral Director of Ucom Delivers a Lecture at Leadership School Idram Junior and Koreez Summarize the Results of the Junius Financial Education CompetitionExperience comfortable traveling with IDBank premium cardsUcom has published the 2023 financial audit report UBPay has joined IAMTN Payments NetworkThe Armenian Conference Interpreters Association Celebrates the International Translation Day Old Yerevan: IDBank’s New Branch in an Exclusive FormatAraratBank and SIA: Ongoing Partnership for Social EntrepreneurshipUcom and SunChild NGO have installed a following solar power plant in Chakaten settlementUcom and Impact Hub Yerevan Launch the Ucom Fellowship Incubation ProgramArmenia hosts the most prestigious International CMC Conference and the "Constantinus" Award Ceremony Nokia and Team Telecom Armenia bring 25G PON commercial services to customers across Armenia The Power of One Dram to "Moonk" technoschool Ucom and SunChild NGO Bring Renewable Energy to Syunik's Borderline Regions Incredibly long: Rocket Line 0% now for 12 months Junius: A Financial Literacy Game in the Idram Junior App Around 100,000 households are making use of Team's Internet; 2nd quarter indicators New IDBank Branch in the City of HrazdanUcom Successfully Concludes uGeneration Summer Internship Program IDBank and Idram at the "Horizon" Camp: The Power of One Dram Converse Bank has joined the UN Global Compact Initiative Ucom Launches Special Promotion for Students Ahead of Academic Year IDBank, Idram and Impact Hub Launch the SIA Armenia Incubation Program Ucom General Director Ralph Yirikian Becomes First Guest Speaker at "Skills Lab" AMD 4 165 643 to SIA Armenia program: Aren Mehrabyan Foundation is the august beneficiary of The Power of One Dram Ucom, in Cooperation with SunChild NGO, Installs Solar Panels in Tsaghkavan AraratBank once again completes the bond placement ahead of scheduleEIB Global signs first direct loan agreement with an Armenian commercial bank Ucom Launches New Phase of Network Modernization in Armenia’s Regions Free statements and references from IDBankUcom and Sunchild Launch New Phase of Joint Environmental Project Ameriabank Receives 3 Awards for Excellence by Euromoney: the Best Bank, the Best Digital Bank, and the Best Bank for SMEs in Armenia for 2024 Unibank and Visa are gifting a trip to Tunisia for two How to cut costs? 5 tips from IDBank and Idram The Renovated Ucom Sales and Service Center Opened at Komitas 60 Choosing the seats: new feature in Idram&IDBank app"Past" (Fact in Armenian) Armenians bought real estate in Dubai worth about $60 million in two days Ucom and Impact Hub Yerevan jointly announces the launch of the Ucom Fellowship Incubation Program