Սպառողների պաշտպանվածության մակարդակը կբարձրանա
BLOGՏիգրանուհի Դավթյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է.
Հայաստանում հնարավորինս կատարելագործվում է սպառողների պաշտպանվածությունը:
Եթե նախկինում հնարավորություն էր ստեղծվում հետ վերադարձնել ոչ պարենային որակյալ ապրանքը գնելուց 14 օրվա ընթացքում, ապա այժմ առաջարկվում է նույն մեխանիզմը կիրառել նաև էլեկտրոնային առևտրի վրա։
Գործընթացը հնարավոր է իրականացնել իհարկե, եթե ապրանքը չի օգտագործվել, պահպանվել են սպառողական որակները և կան ապացույցներ, որ այն գնել են հենց այդ վաճառողից։
Այսօրինակ մեխանիզմի կիրառումը հավասարության նշան է դնում թե էլեկտրոնային և թե ոչ էլեկտրոնային առևտրի միջև: Երկու դեպքում էլ սպառողների պաշտպանվածության մակարդակը բարձրանում է:
1
Unibank Completed the Placement of Its Third Issuance of Perpetual Bonds
2
Free Style issues Armenia’s first corporate bonds in the fashion retail sector, placed by Cube Inves...
3
The results of the second Junius financial literacy competition have been summarized
4
Ucom and SunChild Launch the “Smart Birdwatching” Educational Program
5
From idea to implementation: Ameriabank Presents the Programs Implemented under My Ameria, My Armen...



