Գյուղմթերքի գինը մեր երկրում ոչ թե որոշում են մթերքի քանակն ու գյուղացին, այլ ընդդիմադիր լրատվամիջոցները
BLOGԱղասի Միքայելյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է.
Գյուղմթերքի գինը մեր երկրում ոչ թե որոշում են մթերքի քանակն ու գյուղացին, այլ ընդդիմադիր լրատվամիջոցները:
Երևանում կարկուտ ա գալիս: Հայաստանում գյուղմթերքի սպառման խոշորագույն կենտրոնն ա Երևանը: Երևանցին սկսում ա լուրեր նայել, թե որտեղ ինչքան վնաս ա տվել կարկուտը: Միշտ կգտնվեն ինչ որ գյուղեր, որտեղ առատ կարկուտ ու ցրտահարություն եղած կլինի: Լրատվամիջոցները վազում են այդտեղ, նկարում են մի քանի մեծ կտոր կարկուտ: Նկարում են մի գյուղացու, որը <<տեղյակ>> ա և Արմավիրի և Արարատի, և Արագածոտնի բոլոր այգիների ողբերգական վիճակից: Ու ինչ? Ծիրանի գինն արդեն որոշված է:
Բայց էս տրյուկը արտահանվող ծիրանի վրա չի անդրադառնում: Ռուսաստանի շուկա տաջիկներն էլ են ծիրան տանում: Այսինքն մեր ծիրանի գինը պիտի հաշվի նստի տաջիկների գնի հետ:
Իսկ ներքին սպառողը տաջիկների մասին չգիտի: Դրա համար էլ 1500 դրամով պատրաստ է- Գոնե երեխեքս համը տեսնեն-ին:
Շուկայում մնում է քիչ իսկ գյուղացու մոտ շատ: Շատը չի տանում շուկա որ գինը չընկնի, բայց ավելի էժան տալիս է մթերող կազմակերպություններին: Դրանք էլ օր օրի իջեցնում են գինը: Երբ 1500 ով տեսականորեն վաճառվող ծիրանը դառնում է 50 դրամ, գյուղացին հաճախ նվաստացած չլինելու համար թափում է ապրանքը: