Սուրճը՝ կնոջ առողջության գրավական
ЛАЙФPast.am-ը ձեր ուշադրությանն է ներկայացնում ամերիկացի գիտնականների կատարած նոր հետազոտությունը:
Օրվա մեջ 2 բաժակ սուրճը դրական ազդեցություն է թողնում կանանց առողջության վրա: Հետազոտությանը մասնակցել են 84 հազար կին և 42 հազար տղամարդ կամավորներ:
Նրանք 25 տարի եղել են բժիշկների հսկողության տակ: Երկարատև ուսումնասիրություններից հետո բժիշկները պարզել են, որ օրական միջինը 2 բաժակ սուրճ խմող կանանց մոտ 25 %-ով նվազում է սրտային հիվանդությունների զարգացման ռիսկը:
Գաղտնիքը նրանում է, որ սուրճի մեջ կան այնպիսի նյութեր, որոնք լավացնում են սրտի աշխատանքը, ամրացնում են անոթները և նվազեցնում են ասթմայի առաջացման հավանականությունը:

Մասնագետները հիշեցնում են, որ սուրճը բոլոր հիվանդությունների բուժման դեղատոմս չէ: Միակ հիվանդությունը, որի վրա սուրճը չունի դրական ազդեցություն, դա քաղցկեղն է:
Անի Գևորգյան
1
Выполняя требования агрессора, мира не достичь. Аршак Карапетян
2
IDBank представляет новую карту Mastercard World с преимуществами для путешествий и специальной акци...
3
Moody’s изменило прогноз по рейтингам IDBank на позитивный
4
Армения оказалась на грани исторической катастрофы․ Аршак Карапетян
5
Бывшие руководители Словакии требуют от Никола Пашиняна прекратить политические преследования и давл...




