Volkswagen-ն առաջին անգամ դիտարկում է Գերմանիայում գործարանները փակելու տարբերակը
МЕЖДУНАРОДНОЕՍեղմեք ԱՅՍՏԵՂ, լրացրեք օնլայն հայտը և մոռացեք հոսանքի վարձի մասին
Խոշոր ավտոարտադրող Volkswagen-ն առաջին անգամ դիտարկում է Գերմանիայում գործարանները փակելու տարբերակը՝ ընդգծելով այն ճնշումը, որին բախվում է եվրոպական առաջատար ավտոարտադրողն ասիական ցածր գնով մրցակցությունից, գրում է Reuters-ը։
Այս քայլն առաջին խոշոր բախումն է գործադիր տնօրեն Օլիվեր Բլյումի միջև, ում վերլուծաբանները նկարագրում են որպես ավելի կոնսենսուսային մտածող, քան իր ավելի մոլի նախորդ Հերբերտ Դիեսը, և արհմիությունների միջև, որոնք զգալի ազդեցություն ունեն VW-ում:
VW-ն կարծում է, որ Գերմանիայում մեկ խոշոր ավտոմոբիլային գործարան և մեկ բաղադրիչ գործարան հնացած են, ասել է նրա աշխատանքային խորհուրդը՝ խոստանալով «կատաղի դիմադրություն» գործադիր խորհրդի ծրագրերին:
Նախկինում վերլուծաբանները որպես փակման հնարավոր թիրախներ նշել են VW գործարանները Օսնաբրյուկում (Ներքին Սաքսոնիա) և Դրեզդենում (Սաքսոնիա): Ներքին Սաքսոնիա նահանգը Volkswagen-ի երկրորդ խոշոր բաժնետերն է, և երկուշաբթի օրը պաշտպանել է վերանայման որոշումը:
Volkswagen-ն ասաց, որ ստիպված է եղել նաև դադարեցնել աշխատատեղերի իր ծրագիրը, որը գործում է 1994 թվականից և կանխում է աշխատատեղերի կրճատումը մինչև 2029 թվականը՝ հավելելով, որ բոլոր միջոցները կքննարկվեն իր աշխատանքային խորհրդի հետ:
«Իրավիճակը չափազանց լարված է և հնարավոր չէ հաղթահարել ծախսերի կրճատման պարզ միջոցներով», - ասվում է VW ապրանքանիշի ղեկավար Թոմաս Շեֆերի հայտարարության մեջ:
Տնտեսական բարդ իրավիճակը, նոր մրցակիցների ի հայտ գալը Եվրոպայում և Գերմանիայի տնտեսության մրցունակության անկումը նշանակում էին, որ Volkswagen-ը պետք է ավելին աներ, ասել է Բլումը իր ղեկավարությանը: Volkswagen-ի բաժնետոմսերը GMT-ի 1325-ին թանկացել են 2,57%-ով այն բանից հետո, երբ 1300 GMT-ին հայտարարությունից անմիջապես հետո ցատկել են մոտ 1,5%-ով: VW-ն կորցրել է իր շուկայական արժեքի գրեթե մեկ երրորդը վերջին հինգ տարիների ընթացքում՝ դարձնելով այն ամենավատ բաժնետոմսը Եվրոպայի խոշոր ավտոարտադրողների շրջանում: