Ереван, 12.Июнь.2026,
00
:
00
ВАЖНО


Օրական վեց անգամ սնվելը նվազեցնում է սրտանոթային հիվանդություններ ունենալու ռիսկերը

ЛАЙФ

Բժիշկները խորհուրդ են տալիս իրենց հիվանդներին ավելի քիչ ուտել, սակայն հիմա նրանք հնարավոր է, որ կփոխեն իրենց կարծիքը, քանի որ հետազոտողները պարզել են, որ օրական ամենաքիչը 6 անգամ սնվելը կարող է կանխել սրտի հիվանդությունների առաջացումը:

Հետազոտությունը ցույց է տվել, որ մոտ 6 անգամ օրական սնվելով՝ խցանված զարկերակներից մահանալու ռիսկերը նվազում են 30%-ով՝ ի տարբերություն օրական 3-4 անգամ սնվելուն:

Եվ, ամենակարևորը, վտանգը նվազում է, նույնիսկ եթե օրական էներգիայի ընդունումը գերազանցում է 2500 կալորիան տղամարդկանց մոտ և 2000-ը՝ կանանց մոտ:

Այս բացահայտումները կարող են ստիպել մեզ վերանայել մեր սնվելու սովորությունները: Մեծ Բրիտանիայի մասնագետներից շատերը երկար ժամանակ խորհուրդ են տվել իրենց հիվանդներին օրական երեք անգամ սնվել՝ նախաճաշ, լանչ և ընթրիք: Ինչպես նաև նրանք խորհուրդ են տալիս նվազեցնել քաղցրեղենի և յուղոտ մթերքների օգտագործումը:

Սակայն վերջերս արված ուսումնասիորւթյունը, որը հրատարակվել է Համաճարակաբանության տարեգրքում, պնդում է, որ բժիշկների առաջարկած նման սննդակարգը կարող է ավելի վատթարացնել սրտի վիճակը: Ուսումնասիրությունը կատարած գիտնականները կարծում են, որ օրգանիզմն ավելի լավ է կատարում նյութափոխանակությունը, երբ այն քիչ-քիչ և աստիճանաբար է էներգիա հավաքում:

Օրվա ընթացքում միայն 2-3 անգամ ուշ-ուշ և հագեցնող ու մեծ ճաշերը շատ հավանական է, որ կծանրաբեռնեն ձեր նյութափոխանակության համակարգը, բարենպաստ պայմաններ կստեղծեն շաքարի դիաբետի երկրորդ տեսակի համար և ճարպակալելու պատճառ կդառնան, որոնք էլ սրտային հիվանդություն ձեռք բերելու գլխավոր գործոներն են:

Սրա փոխարեն օրվա ընթացքում քիչ և հաճախակի սնվելը ավելի օգտակար կլինի:

Հետազոտողները, այնուամենայնիվ, պնդում են, որ օրական վեց անգամ սնվելու սննդակարգը օգտակար է միայն այն դեպքում, եթե մրգերն ու բանջարեղենը դրա մեծ մասն են կազմում, իսկ ոչ առողջ սնունդը՝ ամենաքիչը: Ջոնս Հոփքինսի համալսարանի և Բալթիմորի համալսարանի կողմից անց կացված ուսումնասիրության ժամանակ 14 տարվա ընթացքում հետազոտվել են 7000 չափահաս մարդիկ:

Ի վերջո պարզվել է, որ նրանցից միայն 30%-ը օրական ամենաքիչը 6 անգամ է սնվել, իսկ մյուս ծայրահեղությունը նրանք էին, ովքեր օրական 1-2 անգամ էին սնվում. նրանք կազմում էին 4%:

Պարզվել էր, որ հաճախակի սնվող մարդիկ ավելի շատ կալորիաներ էին ծախսում օրվա ընթացքում, չնայած, որ ամեն «նստելով» նրանք ավելի քիչ էին ուտում:

Հետազոտողները, այս մարդկանց ավելի քան 10 տարի ուսումնասիրելուց հետո, պարզեցին, որ այն կամավորները, որոնք օրական 6 և ավելի անգամներ էին սնվում, 32%-ով ավելի քիչ ռիսկեր ունեին սրտանոթային խնդիրներ ունենալու, քան նրանք, ովքեր 3-4 անգամ էին սնվում:

Հետազոտողերը նաև ասում են. «Օրվա ընթացքում հաճախակի սնվող մարդկանց մոտ ավելի քիչ հավանական էր հաստ իրան ունենալու կամ էլ գիրանալու ռիսկերը:»

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Past.am-ը:

 

Обучение финансовой грамотности для юных шахматистов: Idram и IDBank Юнибанк и Wildberries запустили сервис для покупок в рассрочкуУничтожить половину собственного народа? Анатомия эйфории власти и государственности: «Паст»От Армении до Балтики. кольцо сжимается-распределённая война в новой фазе. ответ России «АйаКве» не признает результаты выборов: политическое объединение готовится к правовой и политической борьбе։ «Паст»ЗММК присоединился к Глобальному договору ООН«В Армении установилась диктатура, которая и поглотит саму себя»: «Паст»Самая влиятельная «фигура» государственного аппарата остается на своем месте: «Паст»Техническая ошибка или политический расчет? Как «неверные» цифры меняют картину будущего парламента? «Паст»Армянский премьер Пашинян при финансовой и политической поддержке Запада де-факто украл прошедшие парламентские выборыПочему Россия наказывает армянский народ? «Паст»Ucom запускает пакет uPlay Cinema: сотни фильмов по единой ежемесячной подписке Взять или не взять мандаты? Что должна делать оппозиция? «Паст»От малых шагов – к большим переменам: проекту «Сила одного драма» 6 летТрамп поздравил Пашиняна с победой на выборах в АрменииJunius возвращается — с новым турниром и ценными призамиЛевон Джилавян занял третье место на чемпионате мира по нардамВ Армении планируют закрыть УИУ «Нубарашен» и построить новое пенитенциарное учреждениеКаллас: ЕС не ужесточает санкции против Израиля из-за отсутствия единстваВ Индонезии вулкан Семеру выбросил пепел на высоту 4,9 кмЕвропейские фондовые индексы преимущественно снизились во вторникСтроительство дороги Сисиан — Каджаран имеет важное значение для развития дорожной инфраструктуры АрменииЗахарова: выборы в Армении сопровождались беспрецедентным давлением на оппозициюПочему число людей, имеющих право голосовать, сократилось? «Паст»Какие поствыборные процессы предусмотрены? «Паст»Пока ничего окончательно не решено: «Паст»Правительство Южной Осетии ушло в отставкуФильм «Пальма 2» продюсера Рубена Дишдишяна покажут в Японии«Аресты, задержания, оскорбления: я первый раз такую избирательную кампанию вижу в странах СНГ»: КобицкийЦИК Армении обработал бюллетени со всех 2005 участковАэропорт Мехрабад в Тегеране приостановил работуАрпине Ованнисян: «Гражданскому договору» не хватает всего двух голосов для наличия большинства в 3/5Раскрытие протоколов с УИК: оппозиция лидирует в регионах, «Гражданский договор» теряет позиции«Решается судьба Армении»: граждане призывают к участию в выборах«Конец геноцида»: в Ереване представили русское издание книги Раймона ГеворгянаАмериабанк и FMO заключили договор на 120 миллионов евро для поддержки ММСП и развития зеленого финансирования в Армении Молчать, молчать, вот так молчать… «Паст» Чтобы вместо каждого из нас решение не принимал кто-то другой. «Паст»Почему велопробег был «перенесён» на три дня? «Паст» Какой была явка на предыдущих выборах? «Паст» Пашинян по итогам предстоящих выборов в Армении не станет премьером, а власть в его лице потеряет позиции. Аршак КарапетянСотрудники посольства регулярно контактировали с Николом. Пашиняном с 1995 года, курируя и координируя его журналистскую работуИнтервью лидера движения «Всеармчнский фронт» Аршака КарапетянаВ случае запрета поставок в Россию армянских коньяков пострадает Армения – ТитовЛидерам ЕАЭС до декабря доложат варианты действий по Армении — ОверчукАрмаис Камалов удостоен ордена Святых Апостолов День благодарности клиентам в Гюмри: IDBankЗАО «Солис», управляемое компанией Amber Capital и объединяющее портфель солнечных электростанций, выпускает облигации Никол Пашинян расстроен: приказал «вылезти из кожи вон»: «Паст»Заразительный пример. Если всё будет продолжаться такими темпами, чего ещё ждать? «Паст»