ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (5 ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ)․ Հա­յաս­տա­նը դար­ձել է մի... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Մեծ վտանգ. Հա­յաս­տա­նի իշ­խա­նու­թյու­նը կա­րող են ո՛չ «ոչ ... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ի՞նչ են նշա­նա­կում աշ­խա­տա­ժա­մա­նա­կի նոր­մալ և առա­վե­լա... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Կհստա­կեց­վի գույ­քա­հար­կի ար­տո­նու­թյուն­նե­րից օգտ­վող զ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Չկա ընդ­հա­նուր մո­տե­ցում, թե հան­րա­յին կա­պերն ինչ­պես պ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 06.Դեկտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Հնդկաստանում բռնաբարության զոհ դարձած կնոջն այրել են դատարանի ճանապարհին Արցախում մահացած զինծառայողի հուղարկավորությունը հայրենի գյուղում Երևանը պատրաստվում է Ամանորին.քննարկում՝ քաղաքապետարանում Վարչապետն ինձ հրավիրեց հանդիպման, ու նրա ընդունարանում ինձ ձերբակալեցին. Արա Վարդանյան Լեռնային Ղարաբաղում էսկալացիայի իրական սպառնալիք կա. ԵԱՀԿ գործող նախագահ Ոստիկանները բնակարանագողին բռնել են հենց տան մեջ․տղամարդը ձերբակալվել է Վարչապետին ուղղված նամակից հետո ԱԱԾ աշխատակիցներն այցելել են բուհ.168.am Վթար Արմավիրի մարզում․ավտոմեքենան դուրս է եկել ճանապարհի երթևեկելի հատվածից և հայտնվել դաշտում ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ. Լարսը բաց է Շավարշ Քոչարյանն ընդունել է Հայաստանում Ղրղզական Հանրապետության նորանշանակ դեսպանին Գործադուլ Փարիզում. կա 60-ից ավելի կալանավորված Խորհրդարանական ընդդիմությունը դեմ կքվեարկի 2020 թվականի պետբյուջեի նախագծին

Ինչպես ճիշտ վազել, որպեսզի ազատվեք ավելորդ կիլոգրամներից

Past.am-ը ձեր ուշադրությանն է ներկայացնում  ճիշտ վազելու կանոնները՝ ավելորդ կիլոգրամներից ազավելու համար.
 
Մարդիկ երբեմն բողոքում են, որ կանոնավոր վազքը չի օգնում ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և չեն կարողանում հասնել ցանկալի արդյունքի։
Պարզվում է, սակայն, որ 15-20 րոպեանոց վազքը ձեզ չի օգնի նիհարելու հարցում։ Նիհարելու համար անհրաժեշտ է երկար ժամանակ պարբերաբար վազք կամ հատուկ մարզական քայլք։
 
 
Ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելու համար պետք է վազել առնվազն 50-60 րոպե, սակայն արգելվում է վազել ավելին, քան 80 րոպեն, քանի որ մեծ ծանրաբեռնվածության դեպքում օրգանիզմը սկսում է այրել սպիտակուցները, ինչն էլ հանգում է մկանային զանգվածի կորստի։
 
 
Տևական վազքին պլանավորելուց առաջ նախ պետք է համոզվել, որ չունեք առողջական որևէ խնդիր, քանի որ վազքի ընթացքում սիրտն ու անոթները հայտնվում են մեծ ծանրաբեռնվածության տակ։
 
website by Sargssyan