ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (23 ՀՈՒԼԻՍԻ). «Փաշինյանը փորձում է օգտագո... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Սահյանական օրերն այսուհետ կդառնան ամենամյա ՄՇԱԿՈՒՅԹ
Թեհրանի «տնային աշխատանքները» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
«Երբ արածդ աշխատանքը գնահատվում է, մեծ ուժ է տալիս առաջ շարժ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Ի՞նչ եկամուտ ու դրամական միջոց ունի ԱՆ քրեակատարողական ծառայ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 23.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Արցախում խոշոր վթարից հետո Երեւան տեղափոխված տղամարդու վիճակը ծանր է (ֆոտո) Բացահայտվել է կեղծ թղթադրամների պատրաստման եւ իրացման դեպք. ԱԱԾ Օսիպյանը ներկայացրել է ոստիկանության Տավուշի մարզային վարչության պետին. Նա համակարգում է 23 տարի Հայաստանի պետական հետքրքրությունների ֆոնդը հայտարարում է Դոմինիկ Դե Վիլեպինին տնօրենների խորհրդի անդամ նշանակելու մասին Betcostruct-ը Ամստերդամում գործարկեց ձայնի միջոցով կառավարվող Hoory խաղային օգնական-ֆունկցիան Դոլարի փոխարժեքը շարունակում է նվազել. եվրոն էժանացել է եւս 2 դրամով Սահմանադրական դատարանի վրա կատարված անհաջող վրաերթից հետո իշխանությունն անցնում է երկրորդ գրոհի. Աշոտյան ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (23 ՀՈՒԼԻՍԻ). «Փաշինյանը փորձում է օգտագործել բարձրացող ժողովրդական շարժումը իր անձնական, կուսակցական նեղ շահերը սպասարկելու համար» Սահյանական օրերն այսուհետ կդառնան ամենամյա Թեհրանի «տնային աշխատանքները» «Երբ արածդ աշխատանքը գնահատվում է, մեծ ուժ է տալիս առաջ շարժվելու համար» Ի՞նչ եկամուտ ու դրամական միջոց ունի ԱՆ քրեակատարողական ծառայության նորանշանակ պետը

Ինչպես ճիշտ վազել, որպեսզի ազատվեք ավելորդ կիլոգրամներից

Past.am-ը ձեր ուշադրությանն է ներկայացնում  ճիշտ վազելու կանոնները՝ ավելորդ կիլոգրամներից ազավելու համար.
 
Մարդիկ երբեմն բողոքում են, որ կանոնավոր վազքը չի օգնում ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և չեն կարողանում հասնել ցանկալի արդյունքի։
Պարզվում է, սակայն, որ 15-20 րոպեանոց վազքը ձեզ չի օգնի նիհարելու հարցում։ Նիհարելու համար անհրաժեշտ է երկար ժամանակ պարբերաբար վազք կամ հատուկ մարզական քայլք։
 
 
Ավելորդ կիլոգրամներից ազատվելու համար պետք է վազել առնվազն 50-60 րոպե, սակայն արգելվում է վազել ավելին, քան 80 րոպեն, քանի որ մեծ ծանրաբեռնվածության դեպքում օրգանիզմը սկսում է այրել սպիտակուցները, ինչն էլ հանգում է մկանային զանգվածի կորստի։
 
 
Տևական վազքին պլանավորելուց առաջ նախ պետք է համոզվել, որ չունեք առողջական որևէ խնդիր, քանի որ վազքի ընթացքում սիրտն ու անոթները հայտնվում են մեծ ծանրաբեռնվածության տակ։
 
website by Sargssyan