ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (19 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ)․ Մի­կի Մա­ու­սը, «սմայ­լի... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Սի­րա­հար­վել է Հա­յաս­տա­նին, կե­րել է փախ­լա­վա ու նաև չի ... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Անում են ամեն ինչ, որ­պես­զի այլ հա­կա­մար­տու­թյուն­ներ էլ ... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ի՞նչ գույք է վաճառել ու ի՞նչ է ձեռք բերել Արտաշատի քաղաքապետը ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Ար­վես­տի վաս­տա­կա­վոր գոր­ծիչ եմ, ո՞վ ինձ կան­չեց, որ մի ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 20.Սեպտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Իսպանիայում կինը խեղդամահ է արել իր փեսացուի 8-ամյա երեխային Ֆրանսիայում կողոպտել են ամենահարուստ դղյակներից մեկը. Կողոպտիչները տարել են 2 մլն եվրո Երկրաշարժ՝ Շիրակի մարզում․ 3 գյուղերում ցնցման ուժգնությունը կազմել է 3 բալ Երևանում բնակարանի գազի արտահոսքից առաջացած բոցից 4 անձ է տուժել, այդ թվում՝ երեխա. Shamshyan.com Ռիվալդո. Ռեալը զայրացնում է մրցակիցներին շատ տիտղոսներ նվաճելու պատճառով Ստամբուլում հզոր պայթյուն է որոտացել քիմիական գործարանում (տեսանյութ) Վանաձորում՝ հարսանյաց սրահի դիմաց, վրաերթի է ենթարկվել 64-ամյա հետիոտնը. նա ԲԿ-ում մահացել է. Shamshyan.com Երևանի Շիրակի փողոցում բախվել են Lexus RX-ն ու BMW 320-ը. կա տուժած Աղավնատուն գյուղում սպանության փորձի մասնակիցների ինքնությունը հայտնի է․ նոր մանրամասներ (ֆոտո) Երևանի Նոր Արեշի բնակարաններից մեկում դի է հայտնաբերվել Նիկոլ Փաշինյանն այցելել է Հանրային հեռուստաընկերություն. ուղիղ Արտաշատի թատրոնում յուրացումներ են արվել, նախկին տնօրենը հեռացված է, նոր տնօրենը չկա

Անիտա Հախվերդյան. «Ո՞վ է գալիս ինձ հետ սուրճ խմելու»



 Երգի պետական թատրոնում մարտի 16-ին և 17-ին համերգային ծրագիր կլինի, որի ընթացքում հնչելու են երգահան Անիտա Հախվերդյանի հեղինակած երգերը: Բոլորին արդեն հայտնի երգեր են հնչելու, սպասվում են նաև երգի պրեմիերաներ: Սպասվելիք համերգի մասին Past.am-ը զրուցել է երգահանի հետ:

- Հետաքրքիր նախաբան կա՝ Անիտա Հախվերդյանի երգերը սուրճի պես տարբեր են: Կպատմե՞ք ինչպես ստեղծվեց համերգ կազմակերպելու գաղափարը:

-«#ԿոֆեԿենտրոն #Երգ #Անիտա» հեշթեգը բերեց նրան, որ ամեն ինչ կապվեց սուրճի հետ: Մենք ունենք գործընկեր, ով համերգի ժամանակ սուրճ է հյուրասիրելու: Հետաքրքիրը գիտե՞ք որն է: Ես արդեն 20 տարի է աշխատում եմ Երգի թատրոնում, այն կարող եմ իմ տունը համարել: Ես բազմաթիվ մարդկանց կանչում եմ մեր տուն, որ լսեն իրենց ուզած երաժշտությունը: Ինձ թվում է՝ ուրախ կանցնի: Ո՞վ է գալիս ինձ հետ սուրճ խմելու: Դուք գալիս եք Երգի պետական թատրոն սուրճ խմելու, իսկ ձեզ հետ էլ մի բաժակ երգ եք տանում:

Համերգին տարբեր երգիչներ են մասնակցելու: Փորձել ենք ընտրել 300-ից ավելի երգերից ամենահիշվողներն ու սիրվածները:

Մինչ այս երկու ստեղծագործական երեկո է եղել, մեկը 5, մյուսը՝ 10 տարի առաջ: Գրաֆիկ չկա, այս տարի ուղղակի համընկավ: Նոր տարուն որոշեցի՝ այս տարի ուզում եմ շատ հոգնել, որովհետև նախորդ տարի շատ հանգիստ էի ապրում, ճանապարհորդում էի, ինչ ուզում՝ անում էի: Որոշեցի այս տարի շատ աշխատել: Համերգն, ամեն դեպքում, աշխատանք է:

Ինձ ստիպեցին համերգ կազմակերպել՝ իմ կամքով չեմ գնացել այդ քայլին: Այսօրվա անհասկանալի երգերի ֆոնին 10, 20 տարի առաջ ստեղծված երգերի նկատմամբ ինչ-որ նոստալգիկ բան կա. «Բա մենք մեծացել ենք այդ երգերով, համերգ չլինի՞, ամոթ չի՞, ինչո՞ւ չես կազմակերպում»: Այսպես ծագեց համերգ կազմակերպելու միտքը: Համերգը ստանդարտ ձևաչափով չի լինելու՝ կլինի ավելի խաղարկային, ավելի մտերմիկ:

-Խոսեցիք նոստալգիկ հիշողությունների մասին: Այսօր երգարվեստում որակի պակաս տեսնո՞ւմ եք:

-Մի հետաքրքիր բան պատմեմ: 1999 թվականն էր: Եղավ «Լուսին» երգի պրեմիերան, որի երաժշտության հեղինակը Արամ Ավագյանն էր, խոսքերինը՝ ես: «Լուսին»-ը բեկում մտցրեց էստրադայի մեջ: Այն ինչ-որ մի նոր բան թելադրեց: Ավելի քաղաքային, ավելի պարզ ու մեղեդային ինչ-որ մի բան առաջարկեց: Շատ լավ հիշում եմ՝ լուսահոգի Տիգրան Նաղդալյանը զանգահարեց ու ասաց՝ ի՞նչ տեքստ ես գրել, այդ ի՞նչ պարզունակ տեքստ ես գրել: Ես, իհարկե, սկզբից նեղստրեցի:

Շատ հնարավոր է, որ այն երգերի մասին, որոնք հիմա են գրվում և մեզ համար պարզունակ են կամ պրիմիտիվ, 20 տարի հետո ասեն, որ գոհարներ են: Ամեն դեպքում, երգի մեջ գոյություն ունի տրամաբանություն: Եթե շարադրման, թեկուզև մեղեդու մեջ տրամաբանություն չկա… Ամեն դեպքում, այն պետք է լինի տրամաբանական: Բառերի մեջ տեքստի, պատումի առանցքը պետք է լինի, որովհետև երգն, ամեն դեպքում, պատմություն է, պստիկ, երեք րոպեանոց պատմություն: Եթե այդ ամենն ունի երգը՝ ուրեմն արժեքավոր է:

- Կա՞ն ստեղծագործություններ, որոնք, ամեն դեպքում, առանձնացնում եք, և որոնք բեկում էին նաև ձեզ համար:

-Կան իհարկե: Ինչպե՞ս ես սովորաբար գրում երգը: Լսում ես: Չգիտեմ՝ քաղաքի աղմուկ ես լսում, պատմություն ես լսում, կյանքից վերցված բաներ, քո կամ ուրիշի կյանքից ինչ-որ իրավիճակներ ես մտցնում: Երկու հանգամանք կա, որի դեպքում երգն ինձ համար դառնում է սիրելի ու հոգեհարազատ: Առաջին՝ եթե երգի պատումն անմիջապես ինձ հետ է կապված, երկրորդ՝ որ տեխնիկապես բարդ է եղել, և ես այն կատարել եմ:

Գտնում եմ, որ հիմա վաստակել եմ իմ ուզած երաժշտության վրա երգ գրելու իրավունքը: Գրվում է երաժշտություն, հետո մեղեդու վրա գրում ես բառ: Դա է երգի ճիշտ տարբերակը: Իսկ եթե սկզբից կա տեքստ ու հետո են գրում երաժշտությունը, վերջինը սկսում է կաղալ: Եթե երաժշտությունն ինձ դուր չի գալիս, ես միանգամից չեմ գրում, որովհետև ես երգ գրելով չէ, որ գումար եմ վաստակում: Եթե մեղեդին լավն է ՝գրում եմ, եթե դուր չի գալիս, «քիմիա» է՝ այսօրվա հիմարություն, չեմ գրում:

-Ի՞սկ կոմերցիոն երգերը:

-Տեքստի իմաստով կարելի է գրել կոմերցիոն երգ, բայց այդ կոմերցիան այնքան չնչին պետք է լինի: Կոմերցիոնի դեպքում թեմատիկ մի բան պիտի գրես: Հենց սկսում ես այդպիսի բաների մասին մտածել, և սկսում ես կոմպրոմիսի գնալ ու կոմերցիան խեղդում է քեզ, երգդ տապալվում է: Առհասարակ, երբ արվեստում կոմպրոմիսի գնացիր, ամեն ինչ անհաջողության է մատնվում:

 

Աննա Բադալյան

 

 

 

website by Sargssyan