Շաբաթօրյա գրական ընթերցումներ «Փաստ» օրաթերթից ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (22 ՀՈՒՆԻՍԻ). Սա­սուն Մի­քա­յե­լյա­նը 8 տ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Քա­րա­հուն­ջի» պե­ղում­նե­րի թնջու­կը.ի՞նչ է իրա­կա­նում կա... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ի՞նչ եկամուտ, գույք և դրամական միջոց է հայտարարագրել Արարատ ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ին­չո՞ւ են վե­րա­դար­ձել դա­տարկ ճամպ­րուկ­նե­րով ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Երևան, 24.Հունիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Մենք այս քաղաքում գրկելու ենք թե հային, թե հույնին, թե հրեային. Ստամբուլի նոր քաղաքապետ ‹‹Բացահայտիր ողջ ներուժը››. American Express Gold Արամ Կարախանյանը նշանակվել է Կադաստրի կոմիտեի ղեկավարի տեղակալ Գեներալ-մայոր Միքայել Արզումանյանը նշանակվել է Արցախի ՊԲ հրամանատարի տեղակալ Ճանաչողական այցը՝ համագործակցության սկիզբ Մանկավարժական համալսարանի մասնաշենքերից մեկում 60 ուսանող է տարհանվել. գազի հոտից 2 ուսանողի ինքնազգացողությունը վատացել է Ուկրաինայի ԿԸՀ-ն մերժել է պատգամավորի թեկնածու գրանցել Սաակաշվիլու կուսակցության անդամներին Տղամարդուն կինը գտել է դանակը կրծքավանդակում խրված Ջերմաստիճանը 3-4 աստիճանով կնվազի. շրջանների զգալի մասում սպասվում է կարճատև անձրև և ամպրոպ Հայաստանի շուրջ անվտանգային միջավայրը ոչ միայն չի լիցքաթափվել, այլեւ հակառակը. Փաշինյանը՝ Անվտանգության խորհրդի նիստում Պուտինի հրամանով ՌԴ Կենտրոնական ռազմական շրջանում մարտական պատրաստության անսպասելի ստուգում է սկսվել

Երևանում աշխատելն իսկական հաճույք է. ռուս ռեժիսորը ցանկանում է Հայաստանում ևս մեկ բեմադրություն ներկայացնել

Ռուս ռեժիսոր, բեմադրիչ Իրինա Լիչագինան այնպես է տպավորվել Հայաստանում աշխատանքից, որ ցանկանում է մեր երկրում ևս մեկ բեմադրություն իրականացնել: Լիչագինան Ալ. Սպենդիարյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում վերջին ամիսներին միջազգային թիմի կազմում աշխատեց Ժյուլ Մասնեի «Մանոն» ներկայացման վրա՝ որպես պարուսույց և ռեժիսորի օգնական: Մոսկվայի Կ. Ստանիսլավսկու և Վ. Նեմիրովիչ-Դանչենկոյի անվան ակադեմիական երաժշտական թատրոնում աշխատող բեմադրիչը փաստում է՝ կրկին կցանկանար վերադառնալ արդեն սիրելի դարձած երկիր: «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Իրինա Լիչագինան պատմում է «Մանոն»-ի, հայ դերասանների հետ աշխատանքի ու հայկական օպերային թատրոնի «երկրորդ շնչառության» մասին:

Թե ինչպես «Մանոն»-ը հայտնվեց հայկական բեմում

Ես հիմնականում աշխատում եմ Մոսկվայում՝ Կ. Ստանիսլավսկու և Վ. Նեմիրովիչ-Դանչենկոյի անվան թատրոնում: Մեր թատրոնում երկու «Մանոն» կա՝ մեկը՝ բալետ, մյուս՝ օպերա, երկուսն էլ՝ նույն երաժշտությամբ: Հայազգի երգիչ Լիպարիտ Ավետիսյանն անգամ «Ոսկե դիմակի» արժանացավ՝ «Մանոն»-ում Դե Գրիյոյի դերերգի համար: Ներկայացման բեմադրիչ Անդրեյս Ժագարսի ու մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանի հետ զրույցի ընթացքում միտք առաջացավ «Մանոն»-ը բերել Հայաստան: Այս տարվա ապրիլ-մայիսին այստեղ էինք, պարապում էինք արտիստների հետ: Պետք է նշել, որ  դեկորացիաներն ու զգեստները բերվել են Ստանիսլավսկու թատրոնից, բայց բոլոր արտիստները Հայաստանից էին. այսինքն՝ բոլորովին նոր ներկայացում էինք զրոյից բեմադրում:

Տաղանդավոր հայ արտիստները

Ներկայացման մեջ ներգրավված բոլոր դերակատարները հայեր են եղել: Հիանալի էր նրանց հետ աշխատել: Շատ տաղանդավոր երիտասարդներ են: Կարծես աշխատելու կարոտ էին: Շատ մեծ թվով երիտասարդներ մինչ այդ թատրոնում զբաղված էին փոքր դերերով, և հանկարծ ունենում են նման առաջընթաց, նրանց առջև բացվում են մեծ հնարավորություններ: Նման մասշտաբի ներկայացում թատրոնում չէր եղել, և «Մանոն»-ի պրեմիերան Հայաստանում շատ լավ անցավ:

Երևան, իմ սեր

Երևանում աշխատելն իսկական հաճույք է: Մեր միջազգային թիմը շատ սիրեց այս քաղաքը, կարծում ենք, որ մեզ էլ սովորեցին: Մեզ շատ լավ, ջերմ վերաբերվեցին:

Իսկապես շատ սիրեցի Երևանը: Ամենաշատը սիրում եմ այն, որ Երևանը քաղաք-տոն է, մարդիկ, չնայած բոլոր դժվարություններին,շատ ջերմ են, հյուրընկալ, բաց, վառ, ուրախ, ոչ ոք չի շտապում որևէ տեղ: Բոլորը բոլորին ճանաչում են: Կարծես ընտանիքում ես: Քեզ բոլորը դիմավորում են, գրկում, հիանալի վերաբերմունք է տիրում:

Ես շատ կցանկանայի կրկին աշխատել օպերային թատրոնում, մեկ այլ աշխատանք այստեղ բեմադրել: Կցանկանայի նաև ինչ-որ տարբերվող բան անել, օրինակ՝ ռուսական դրամատիկական թատրոնում աշխատել: Հայկականում չեմ կարողանա, որովհետև հայերեն չգիտեմ:

…Աբովյան փողոցով քայլում էի, տեսա Ստանիսլավսկու անվան թատրոնի շենքն ու, ի զարմանս ինձ, նկատեցի, որ խաղացանկում ռուսական որևէ պիես չկա: Գոգոլի, Օստրովսկու, Չեխովի գործերից չկան խաղացանկում. միգուցե նրանց հետաքրքիր կլիներ Մոսկվայից բեմադրիչի հետ աշխատանք կատարել: Ես շատ ուրախ կլինեի:

Թարմ շունչ՝ հայաստանյան օպերային թատրոնում

Երևանի օպերան ժամանակին հիասքանչ ձայներ է ունեցել, շատ մենակատարներ աշխարհում ելույթ են ունենում, բայց ոչ ոք չգիտի, որ Երևանում նման հիանալի շենք կա՝ օպերային թատրոնը: 90-ականներից Հայաստանը բարդ ժամանակաշրջան է ապրել, շատ քիչ բեմադրություններ են արվել: Շատ կարևոր է, որ Հայաստանի օպերային ու բալետային խմբերը հանդես գան հյուրախաղերով տարբեր երկրներում: Այս տարի թատրոնի արտիստներն ունեցան շրջագայություններ, ինչն իսկապես կարծես թարմ օդ լիներ բոլոր արտիստների համար: Եվ պետք է ասել, որ թատրոնում շատ լավ արտիստներ կան:

Հիանալի է աշխատել մաեստրո Կոնստանտին Օրբելյանի հետ (Ալ. Սպենդիարյանի անվան օպերայի և բալետի ազգային ակադեմիական թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար և տնօրեն-հեղ.): Նա բացառիկ երաժիշտ է, մենեջեր, շնորհիվ իր գործունեության կապ ունի բոլոր խոշոր թատրոնների, դիրիժորների, կատարողների հետ և ի նպաստ թատրոնի օգտագործում է իր կապերը: Օրբելյանի շնորհիվ թատրոնը նոր շունչ է ստանում, միջազգային հաջողություններ ունի:

Կոնստանտին Օրբելյանը շատ բան է անում թատրոնի համար, այնքան, ինչքան ինքն է արել վերջին երկու տարվա ընթացքում, ոչ ոք 10-15 տարվա ընթացքում չի արել: Հույս ունեմ, որ առջևում նրան երկար ու հաջողված համագործակցություն է սպասվում այս կոլեկտիվի հետ: 

Ռոզա Գրիգորյան

Լուսանկարները՝ Տիգրան Առաքելյանի/օպերային թատրոն

website by Sargssyan