ԱԺ նիստերից առաջ՝ «տնային աշխատանք» ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Շահաբաժին և պարտատոմսեր՝ պատգամավորի հայտարարագրում ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Տեսչական մարմինը տուգանելուց և թվեր հրապարակելուց բացի, պետք... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Եթե լուրջ խնդիր չես դնում, քո ինչի՞ն է պետք տեղեկատվական տե... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Ովքե՞ր են գողերը և ինչպե՞ս պատժել նրանց ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երևան, 23.Փետրվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Անհայտ անձը սկոտչով կապկպել է երիտասարդ կնոջը և այրել նրան Քաղաքական գործընթացների յուրատեսակ կատալիզատոր ԱԺ նիստերից առաջ՝ «տնային աշխատանք» Ահա, թե ինչու պետք է ջուր խմել առավոտյան դատարկ ստամոքսին Քոչարյանի վճիռը կհրապարակվի դռնբաց նիստում Հայկական զինուժն էլ «ձեռքները ծալած» չի նստում Բակո Սահակյանը ԱԱԾ տնօրենի տեղակալ է նշանակել Շահաբաժին և պարտատոմսեր՝ պատգամավորի հայտարարագրում Տեսչական մարմինը տուգանելուց և թվեր հրապարակելուց բացի, պետք է նաև վերլուծություններ անի ԲՀԿ-ն ու «Եդինայա Ռոսիա»-ն հուշագիր կստորագրեն.Գ. Ծառուկյանն ընդունել է ՌԴ դեսպանին ԱԺ նիստերից առաջ՝ «տնային աշխատանք» Ինչո՞ւ զբաղվածության պետական գործակալության ՕԳԳ–ն չի չափվում Փաշինյանը պետք է հիշի, որ գալու է նաև «դո սվիդանիա» ասելու ժամանակը. Էդուարդ Շարմազանով Բյուջետայի՞ն, թե՞ ինքնուրույն. ինչո՞ւ են ֆինանսավորվում կուսակցությունները Ամեն ինչ գիտե՞նք Կոլումբոսի մասին. իրականում ոչինչ էլ չգիտենք «Եթե լուրջ խնդիր չես դնում, քո ինչի՞ն է պետք տեղեկատվական տեխնոլոգիան» Երևանի Կիևյան կամրջի վրա փրկարարները կանխել են ինքնասպանության փորձը Մայր բուհը՝ հեղափոխության հանդիման. դժվարին հանգուցալուծում Ովքե՞ր են գողերը և ինչպե՞ս պատժել նրանց ՀՀԿ–ն հստակեցնում է «ճանապարհային քարտեզը». տեղի է ունեցել փակ քննարկում

Ո՞ր մոտիվացիան ընտրողին կտանի տեղամաս. «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Նախընտրական քարոզարշավների ընթացքում հատկապես մոդայիկ են դառնում տարատեսական սոցիոլոգիական կանխատեսումներ ն այն մասին, թե որ ուժերը ինչքան ձայն են ստանալու: Հաճախ այդպիսի կանխատեսումների հիմքում չկա որևէ գիտական մեթոդաբանություն, ընդհակառակը, նմանատիպ կանխատեսումներն ավելի շատ  գուշակություն են հիշեցնում: Հաճախ էլ փորձ է արվում նման կանխատեսումների քողի ներքո իրականացնել այս կամ այն ուժի քարոզչությունը: 

Ինչևէ, չնայած այն հանգամանքին, որ առաջիկա ընտրություններում հաղթողի անունն արդեն պարզ է, բայց պարզ չեն բազմաթիվ այլ հարցեր, սկսած ընտրության ֆավորիտի ձայների տոկոսից, երկրորդ և երրորդ տեղերը զբաղեցնող ուժերից: Բանն այն է, որ տարիներ շարունակ հայաստանցի ընտրողը դրսևորել է այնպիսի վարք, որի հիման վրա մոտավոր կանխատեսումներ անելը բավական բարդ է:

Հատկապես հիմա, երբ ընտրություններն անցնում են ռեյտինգային ընտրակարգով, իսկ քարոզարշավն ավելի շատ համամասնական բնույթ ունի, դժվար է հասկանալ, թե որ մոտիվացիան է ավելի ազդեցիկ լինելու քաղաքացիներին տեղամաս ուղղորդելու հարցում, ըստ այդմ, որ մոտիվացիայով և  ում է քվեարկելու ընտրողը:

Միայն արտաքուստ, ֆեյսբուքյան հարթակն ու մեդիադաշտը դիտարկելով է տպավորություն ստեղծվում ընտրության արդյունքների լրիվ կանխատեսելիության մասին: Իրականում, սակայն, ֆեյսբուքից ու ԶԼՄ դաշտից դուրս ևս կա իրողություն, ընդ որում, իրողություն, որտեղ ներգրավված ընտրողները միանշանակ ավելի շատ են: Մինչ մենք զբաղված ենք տեղեկատվական հարթակում եղած ինֆորմացիան սպառելով, այդ հարթակից դուրս վստահաբար տեղի է ունենում նախընտրական քարոզարշավ ևս: Իսկ թե ինչպիսին է լինելու ընտրության արդյունքը, առավելապես պայմանավորվելու է հենց այդ՝ առաջին հայացքից անտեսանելի քարոզարշավով: 

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 
website by Sargssyan