Չի ուզում անցնել խորհրդի «թրի տակով» ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (24 ՄԱՅԻՍԻ). Կա­լա­նա­վոր­վել են Գա­գիկ Բ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Գործադիրում սպասվում են նոր հրաժարականներ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երանոսյանի փոխարեն՝ վարչապետի համադասարանցին ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Միջազգային կառույցների հետ աշխատել չի ստացվում ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 25.Մայիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Չի ուզում անցնել խորհրդի «թրի տակով» Թուրքիայում հայրը երկաթե խողովակով սպանել է իր 6–ամյա տղային Քուրդ զինյալները թուրք զինվորական են սպանել Խոշոր ավտովթար Գեղարքունիքի մարզում. բախվել են ГАЗ 5212 և ВАЗ 21124 ավտոմեքենաները. կան վիրավորներ. Shamshyan.com Վարչապետը հանդիպել է ՀՀ-ում հավատարմագրված դեսպաններին (ֆոտո) Եղանակը Հայաստանում մայիսի 25-29-ին / 2019թ Հայ-ուկրաինական հարաբերություններն իրենց լավագույն վիճակում չեն, բայց վստահ եմ, որ հնարավոր է գործակցության եզրեր գտնել․ Տիգրան Սեյրանյան Գրպանահատություն թիվ 47 երթուղու ավտոբուսում. հեղինակը 49-ամյա կին էր Թրամփը հաստատել է Մերձավոր Արեւելքում լրացուցիչ զորքերի տեղակայումը Իրանի հետ լարվածության պատճառով Ստորագրվել է ՀՀ ՊՆ «Զինառ» ՓԲԸ-ի և ՌԴ ՊՆ «Վոենտորգ» ԲԸ-ի համագործակցության հուշագիրը Դավիթ Անանյանը արձակուրդ կգնա Լիոնում պայթյունի հետեւանքով տուժել է առնվազն 7 մարդ. ԶԼՄ-ներ ԵՊՀ-ում մեկ շաբաթվա ընթացքում կընտրեն ռեկտորի ժամանակավոր պաշտոնակատար «Արսենալի» խաղացողը ցանկանում է ամռանը փոխել ակումբը Վերջին զանգը՝ կառավարական ամառանոցում. ներկա է Նիկոլ Փաշինյանը (ուղիղ)

Ո՞ր մոտիվացիան ընտրողին կտանի տեղամաս. «Փաստ»

«Փաստ» օրաթերթը գրում է.

Նախընտրական քարոզարշավների ընթացքում հատկապես մոդայիկ են դառնում տարատեսական սոցիոլոգիական կանխատեսումներ ն այն մասին, թե որ ուժերը ինչքան ձայն են ստանալու: Հաճախ այդպիսի կանխատեսումների հիմքում չկա որևէ գիտական մեթոդաբանություն, ընդհակառակը, նմանատիպ կանխատեսումներն ավելի շատ  գուշակություն են հիշեցնում: Հաճախ էլ փորձ է արվում նման կանխատեսումների քողի ներքո իրականացնել այս կամ այն ուժի քարոզչությունը: 

Ինչևէ, չնայած այն հանգամանքին, որ առաջիկա ընտրություններում հաղթողի անունն արդեն պարզ է, բայց պարզ չեն բազմաթիվ այլ հարցեր, սկսած ընտրության ֆավորիտի ձայների տոկոսից, երկրորդ և երրորդ տեղերը զբաղեցնող ուժերից: Բանն այն է, որ տարիներ շարունակ հայաստանցի ընտրողը դրսևորել է այնպիսի վարք, որի հիման վրա մոտավոր կանխատեսումներ անելը բավական բարդ է:

Հատկապես հիմա, երբ ընտրություններն անցնում են ռեյտինգային ընտրակարգով, իսկ քարոզարշավն ավելի շատ համամասնական բնույթ ունի, դժվար է հասկանալ, թե որ մոտիվացիան է ավելի ազդեցիկ լինելու քաղաքացիներին տեղամաս ուղղորդելու հարցում, ըստ այդմ, որ մոտիվացիայով և  ում է քվեարկելու ընտրողը:

Միայն արտաքուստ, ֆեյսբուքյան հարթակն ու մեդիադաշտը դիտարկելով է տպավորություն ստեղծվում ընտրության արդյունքների լրիվ կանխատեսելիության մասին: Իրականում, սակայն, ֆեյսբուքից ու ԶԼՄ դաշտից դուրս ևս կա իրողություն, ընդ որում, իրողություն, որտեղ ներգրավված ընտրողները միանշանակ ավելի շատ են: Մինչ մենք զբաղված ենք տեղեկատվական հարթակում եղած ինֆորմացիան սպառելով, այդ հարթակից դուրս վստահաբար տեղի է ունենում նախընտրական քարոզարշավ ևս: Իսկ թե ինչպիսին է լինելու ընտրության արդյունքը, առավելապես պայմանավորվելու է հենց այդ՝ առաջին հայացքից անտեսանելի քարոզարշավով: 

Մանրամասները՝ «Փաստ» օրաթերթի այսօրվա համարում

 
website by Sargssyan