Ծաղկաձորը՝ զբոսաշրջիկների նախընտրած հանգստավայրերի հնգյակում ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Իրանցի գիտնականների սպանությունների մեջ անմիջականորեն կապված... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Խտրական «հավասարությունը» Սերժի և Նիկոլի «վախտ» ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Ի՞նչ դրամական միջոցներ ունի ՅՈւՆԵՍԿՕ–ում ՀՀ մշտական ներկայաց... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
«Պետք է կայացնել որոշում, որը ոչ մի կողմի իրավունքներն ու ազ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 24.Հունվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Աշոցքի ավտոճանապարհներին թույլ ձյուն է տեղում Նիկոլ Փաշինյանին շնորհավորական ուղերձ է հղել Նիդերլանդների վարչապետը Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա 8-10 աստիճանով Փաշինյանը շարունակում է հանդիպումները Դավոսի տնտեսական համաժողովի շրջանակում «Այաքսի» կիսապաշտպանը տեղափոխվեց «Բարսելոնա» (տեսանյութ) Հայաստանը նախատեսում է ռազմական կցորդ ունենալ Ուկրաինայում Ջոկովիչը հաջորդ փուլում է Վրաստանը շատ արժեքավոր եւ եզակի դաշնակից է ՆԱՏՕ-ի համար Թրամփը կարող է Վենեսուելայի ընդդիմության առաջնորդ Խուան Գուայդոյին օրինական նախագահ ճանաչել ՌԴ-ում Հայաստանի 3 քաղաքացու ազատազրկման են դատապարտվել վարորդների վրա հարձակման և շորթման գործով Փաշինյանը Բոլթոնի հետ հեռախոսազրույց է ունեցել․ Արցախի հարցին անդրադարձ չի եղել Բացահայտվել է 4 հոգուց բաղկացած հանցավոր խմբի կողմից շուրջ 2 կգ 400 գրամ թմրամիջոցի ապօրինի շրջանառության դեպք Սերժ Սարգսյանը պարգևատրեց շախմատի Հայաստանի առաջնությունների չեմպիոններին և մրցանակակիրներին (լուսանկարներ) Արթուր Վանեցյանը կատարել է Բագրատաշենի անցակետի դժգոհող առևտրականների խնդրանքը Մանկապարտեզի ձերբակալված տնօրենը քիչ առաջ ազատ է արձակվել Ե՞րբ Ալիևի ձեռքը բռունցք դարձավ. հանդիպումը մեկնաբանում է ոչ վերբալ հաղորդակցության մասնագետը (տեսանյութ) Գ. Ծառուկյանի աջակցությամբ՝ «Մուլտի Արմյանե» թիմը կմասնակցի «Լիգա սմեխա» հումորային փառատոնին «Թույլ չեմ տա՝ քաղաքապետարանի հետ կապված ՓԲԸ-ի մասին խոսակցություն լինի, որ այդտեղ կոռուպցիա կա». Մարության Ավելի լավ է լռեր. Աշոտյանը՝ Փաշինյանի լայվի մասին Ռոբերտ Քոչարյանի խափանման միջոցի վերաբերյալ նյութերը դեռևս չեն ուղարկվել Վերաքննիչ դատարան. պաշտպանական խումբ

ABS–ը լավ բան է, բայց հույսներդ միայն դրա վրա չդնեք

Մենք գիտենք, որ...

Եթե ավտոմեքենան ունի հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգ (ABS համակարգ) ապա արգելակման ուղին կրճատվում է, այսինքն՝ ավտոմեքենան ավելի շուտ է կանգ առնում: 

Իրականում այդպես չէ:

Հակաշրջափակիչ արգելակային համակարգով կամ արգելակային հակաբլոկավորման համակարգով (Anti–lock braking system կամ ABS) օժտված ավտոմեքենաների արգելակման ուղին նույնիսկ մեծանում է: Արգելակման համակարգը ավտոմեքենայի արագության փոփոխությունն է, որը օգտագործում է ճանապարհի և անվադողի միջև եղած արգելակման ուժը: Արգելակման ուժը կարող է առաջանալ առջևի արգելակման մեխանիզմի կամ ավտոմեքենայի շարժիչի աշխատանքի շնորհիվ: ABS–ը արգելակման ժամանակ տրանսպորտային միջոցի անիվների բլոկավորումը կանխարգելող համակարգ է, որի հիմնական իմաստն այն է, որ կանխարգելի կտրուկ արգելակման դեպքում մեքենայի անկառավարելիությունը և սահքը։ Ներկայումս հակաբլոկավորման համակարգը հանդիսանում է բավականին բարդ արգելակման էլեկտրոնային համակարգի մաս, որն իր մեջ ներառում է հակատեղապտույտային համակարգ, կայունության էլեկտրոնային հսկման համակարգ, ինչպես նաև արագ արգելակման դեպքում՝ օգնության համակարգ։ 2008 թվականի տվյալներով, այս համակարգն ունի աշխարհում արտադրվող ավտոմեքենաների 75 տոկոսը: Ավելի պարզ ասած՝ ABS համակարգը թույլ է տալիս վարորդին պահպանել ավտոմեքենայի նկատմամբ հսկողությունը կտրուկ արգելակման ժամանակ, այսինքն՝ անգամ արգելակված ժամանակ հնարավոր է մանևր կատարել: Վարպետ վարորդը կարող է այդ ամենը անել նաև առանց այդ համակարգի, հարցն այն է, որ որոշ դեպքերում կտրուկ արգելակելը, կամ էլ արգելակելուց հետո արգելակը բաց չթողնելը սխալ է: Ոչ փորձառու վարորդի համար այս համակարգը շատ արդյունավետ է, քանի որ նա վտանգավոր իրադրությունում բնազդորեն մինչև վերջ սեղմում և պահում է արգելակի ոտնակը: Որոշ դեպքերում ABS համակարգը երկարեցնում է արգելակման ուղին: Օրինակ, եթե անվադողերի շփման էֆեկտիվությունը ծածկույթի հետ ցածր է (օրինակ, ձմռանը ամառային անվադողեր օգտագործելիս), կամ էլ փխրուն մակերևույթների (ձյուն, ավազ, հող) առկայության դեպքում: Այդ իսկ պատճառով որոշ ավտոմեքենաների վրա ABS համակարգը կարելի է անջատել հատուկ անջատիչով, առավել ժամանակակից մոդելներում այդ ամենը կատարում է համակարգիչը:

Այս ամենը, իհարկե, ճիշտ է, բայց կարևոր է հիշել մեկ այլ կարևոր հանգամանք: Հնարավոր վթարից խուսափելու համար կարևոր է, որ մեքենան ունենա նորմալ արգելակման համակարգեր, ABS համակարգ, նոր անվադողեր, վարպետ վարորդ և այլն, բայց արգելակման ուղին կարճացնելու ամենակարևոր և որոշիչ գործոնն, անշուշտ, միշտ էլ արագությունն է: Ես արագաչափ չեմ, որ պարտադրեմ վարորդին չգերազանցել արագությունը, բայց կարող եմ խորհուրդ տալ երբեք դա չանել՝ անգամ, եթե մոտակայքում արագաչափ չկա: Հա, մեկ էլ, ինչքան էլ «տոներն են մոտենում, տոներն են մոտենում», երբեք խմած մեքենա մի վարեք, տանը ձեզ սպասում են:

Բարի ու անփորձանք երթևեկություն:

Նյութը հրապարակման պատրաստեց Past.am-ը

 

website by Sargssyan