Սեյրան Օհանյանին «չհավատացին». հանկարծահաս սկզբունքայնության... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ազգային ժողովի ոչ ժողովրդական օրակարգը ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Ժողովրդի թեկնածուն և ժողովուրդը կհակադրվե՞ն. Փաշինյանը խախտե... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Մի բուռ «տիրոջ զգացում» ունենալու դեպքում շատ հարցեր ավելի ա... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Վեց ամիս հետո կարելի էր բավականին գումար հետ բերել պետբյուջե... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 16.Հունվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
«Մե՞նք պետք է դառնանք դավաճան». Փաշինյանը «Իմ քայլի» հետ քննարկել է Արցախի հարցը. «Հրապարակ» Ի՞նչ կապ ունի Լիլիթ Մակունցը ԿՀՎ–ի հետ. ռուսաստանյան մամուլ Գազի գինը չի փոխվի, բայց ներդրումների ծավալը կնվազի. ռուսաստանյան մամուլ Photo. Մարդասպանության համար Ռուսաստանում հետախուզվողը ՔՊ-ական պատգամավորի թիկնապա՞հ «Աքլորակռիվ». արքաների սիրած զբաղմունքը Հրազդանում կարգելվի կարճ շրջազգեստ կրելը Մահացել է Ռաֆայել Ջրբաշյանը Սեյրան Օհանյանին «չհավատացին». հանկարծահաս սկզբունքայնության հաղթարշավ Վարչապետն իր երեկվա լայվում թյուրքական բառ է օգտագործել Անցկացվում են հրամանատարական հավաքներ (լուսանկարներ) «Գյումրիում շատ կարևոր է յուրաքանչյուր 10–20–30 աշխատատեղը». «Անուշարանի» տնօրենը պարզաբանում է Ազգային ժողովի ոչ ժողովրդական օրակարգը Սեյրան Սարոյանը լավ քեֆ է արել իր «տուշոնկա գողացող» ընկերոջ հետ Պատգամավորները քվեարկելու ձևը չգիտեն, անվտանգության աշխատակիցներն էլ նրանց չեն թողնում ներս մտնել Դրամական ի՞նչ միջոցներ է հայտարարագրել Արմավիրի մարզպետը Ժողովրդի թեկնածուն և ժողովուրդը կհակադրվե՞ն. Փաշինյանը խախտեց լռությունը Արարատի մարզի Մրգավետ գյուղում հայտնաբերվել է քաղաքացու դի Մի բուռ «տիրոջ զգացում» ունենալու դեպքում շատ հարցեր ավելի արագ կկարգավորվեն Վեց ամիս հետո կարելի էր բավականին գումար հետ բերել պետբյուջե և խուսափել նոր հարկատեսակ մտցնելուց «Աղքատ հասարակություններում մարդիկ ավելի շատ հակված են տեսնել բացասականը, քան դրականը»

«Ֆլեշը» և «CPS»-ը պահպանել են գերիշխող դիրքերը. ՏՄՊՊՀ-ն՝ գների նվազման ու բենզինի շուկայի իրավիճակի մասին

Past.am

Քաղաքացիները վերջին մի քանի օրերի ընթացքում արձանագրել են բենզինի գնի նվազեցում: Տնտեսական պաշտպանության պետական հանձնաժողովից փորձել ենք պարզել, թե արդյոք ուսումնասիրություններ արվե՞լ են գնի նվազման արդյունքը հասկանալու համար: Ինչի՞ արդյունքում է նվազում արձանագրվել և առհասարակ ի՞նչ իրավիճակ է բենզինի շուկայում: Նշված հարցերի մասին Past.am-ը խոսել է ՏՄՊՊՀ նախագահի խորհրդական Գայանե Սահակյանի հետ:

Անդրադառնալով բենզինի գնին՝ Գայանե Սահակյանն ընդգծեց, որ թեև աշխատանքային շաբաթը սկսել են հունվարի 8-ից, բայց ոչ տոնական օրերին հանձնաժողովը մոնիթորինգ է իրականացրել:

«Մոնիթորինգի խումբը բենզալցակայաններում ֆիքսել է գնանկում: Իրավիճակը այսպիսին է. գինը փոխվել է նախորդ տարվա դեկտեմբերի 7-ից սկսած: Մինչ այդ, տարեսկզբից՝ 2018թ. հունվարից, բենզինի մեկ լիտրի արժեքը եղել է 450 դրամ: Խոսքը ռեգուլյար տեսակի մասին է, որն ամենաշատ սպառվողն է: Եվ 2019թ. տարեսկզբից շարունակական, այսինքն՝ 10, 10 դրամով է գնանկում տեղի ունեցել: Իսկ արդեն  հունվարի 8-ին՝ մեր առաջին աշխատանքային օրը, ֆիքսել ենք, որ շարունակական նվազման արդյունքում գինը դարձել է 400 դրամ: Հունվարի 8-ին հանձնաժողովը գրավոր տեղեկատվության պահանջ է ներկայացրել տնտեսվարողներին, որ գերիշխող ընկերությունները, որոնց գործունեությունը վերահսկվում է հանձնաժողովի կողմից, ներկայացնեն տեղեկատվություն: Մասնավորապես, տեղեկատվությունն իր մեջ պետք է ներառի ձեռքբերման գների վերաբերյալ ինֆորմացիան, թե որ երկրից են ձեռք բերել, ի՞նչ արժեքով: Գնագոյացման և բոլոր փաստաթղթերի ուսումնասիրություններն ավարտելուց հետո միայն հանձնաժողովը կկարողանա գնահատական հնչեցնել բենզինի գնանկման վերաբերյալ: Այսինքն՝ այս պահին, քանի դեռ չունենք համապատասխան պաշտոնական փաստաթղթերը, չենք կարող նաև գնահատական տալ, թե ինչ է փոխվել. միգուցեև ձեռքբերման գին է փոխվել, միգուցե այլ փոփոխություններ են տեղի ունեցել, միգուցե ոչինչ չի փոխվել»,-ասաց Գայանե Սահակյանը՝ հավելելով, որ պաշտոնական փաստաթղթերը ստանալուց հետո միայն կարող են պարզաբանում տալ:

Ինչ վերաբերում է շուկայում առկա իրավիճակին ու հարցին, թե վերջին՝ ավելի քան 8 ամիսներին բենզինի շուկայում նոր ընկերություններ հայտնվե՞լ են, Գայանե Սահակյանը պատասխանեց.

«Վերջին 8 ամիսների կտրվածքով չեմ կարող ասել, բայց կարող եմ ասել, որ և՛ 2017-ին, և 2018-ին բենզինի շուկայում նոր տնտեսվարող է ավելացել: Բենզինի շուկայում և՛ 2017-ին, և՛ 2018թ նոր ներկրող ունենք, իսկ մինչ այդ եղել են երկու հիմնական խոշոր ընկերություններ. «Ֆլեշ» և «CPS» ընկերությունների մասին է խոսքը, որոնք դեռևս պահպանել են իրենց գերիշխող դիրքերը: Երկու ընկերությունները միասին, այնուամենայնիվ, այս պահի դրությամբ զբաղեցնում են շուկայի մեծ մասնաբաժինը՝ մոտ 85-90 տոկոսը: Այս պահին շուկայում բենզին ներկրող հինգ ընկերություն ունենք: Մնացած 10 տոկոս մասնաբաժինը բաժանված է մյուս երեք ընկերությունների միջև: Հիմա թե տարեվերջին իրավիճակը ինչպիսին կլինի, ինչպես կփոխվի, կարող ենք գնահատել ավելի ուշ: Հնարավոր են կառուցվածքային այլ փոփոխություններ, մեկի մասնաբաժինը նվազի, մյուսինը՝ ավելանա, ինչպես տեղի է ունենում գրեթե բոլոր շուկաներում, ինչը նորմալ, տնտեսական գործունեությամբ պայմանավորված հետևանք է»:

Աննա Բադալյան

website by Sargssyan