Եթե պաշ­տո­նյան ունե­նա մե­ղադ­րյա­լի կամ կաս­կա­ծյա­լի կար­... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ին­չո՞ւ է «մուն­նաթ» գա­լիս ԿԳՄՍ նա­խա­րա­րը ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Ալա­վեր­դի» ԲԿ-ի տնօ­րե­նի ընտ­րու­թյան «թնջու­կը» դեռ լու­... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ար­դյու­նա­վե­տու­թյան խնդիր­ներ, կամ՝ ին­չո՞ւ են կենտ­րո­նա... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Փա­շի­նյա­նը կա­րո­ղա­ցա՞վ ար­դյոք հաղ­թա­հա­րել իր իսկ նշած... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երևան, 16.Հոկտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Եթե պաշ­տո­նյան ունե­նա մե­ղադ­րյա­լի կամ կաս­կա­ծյա­լի կար­գա­վի­ճակ, և նրա լի­ա­զո­րու­թյուն­նե­րը կա­սեց­վեն, մի­և­նույն է՝ նա աշ­խա­տա­վարձ կստա­նա. նոր նա­խա­գիծ. Բնակարան, երկու ավտոմեքենա, դրամական միջոցներ ու եկամուտ. ԿԳՄՍ փոխնախարարի ունեցվածքը Ին­չո՞ւ է «մուն­նաթ» գա­լիս ԿԳՄՍ նա­խա­րա­րը «Ալա­վեր­դի» ԲԿ-ի տնօ­րե­նի ընտ­րու­թյան «թնջու­կը» դեռ լու­ծում չի ստա­նում Ար­դյու­նա­վե­տու­թյան խնդիր­ներ, կամ՝ ին­չո՞ւ են կենտ­րո­նա­նում հենց եր­կա­րա­ժամ­կետ ծրագ­րե­րի վրա Փա­շի­նյա­նը կա­րո­ղա­ցա՞վ ար­դյոք հաղ­թա­հա­րել իր իսկ նշած փոր­ձու­թյու­նը Ջանիբեկյանական օր Գառնիում՝ «Գագիկ Ծառուկյան» հիմնադրամի աջակցությամբ Մին­չև ՍԴ կազ­մը չփոխ­վի, «ներդ­րում­ներ չեն լի­նե­լո՞ւ». «Մի քա­նի ան­գամ ընդգ­ծե­լով «խորհր­դատ­վա­կան կար­ծիք» եզ­րույ­թը՝ դրա­նից իրա­վի­ճա­կը չի փոխ­վում» ՍԴ դատավոր Ֆելիքս Թոխյանի դեմ կոմպրոմատային փաթեթ է գործի դրվել Անցումայինի «կնքահոր» գաղտնի այցը Հան­դի­պում Ծաղ­կա­ձո­րում՝ Կա­րեն Կա­րա­պե­տյա­նի ու Տիգ­րան Սարգ­սյա­նի մաս­նակ­ցու­թյամբ Կամո Փիրուզյանի սպանության գործով նիստը շարունակվեց առանց տուժող կողմի ներկայացուցիչների Մարկուս Ռաշֆորդը՝ «Բարսելոնայի» թիրախում Աբովյան քաղաքում բախվել են երեք Mercedes-ներ․ 11 տարեկան երեխա է հոսպիտալացվել Արցախի ոստիկանության կողմից հետախուզվող վանաձորցի երիտասարդը հայտնաբերվել է Երեւանում․ մեղադրանքը՝ խարդախություն Մարալիկի ոռոգման ջրի ավազանում քարայծ էր ընկել․ փրկել են բնապահպանները Թուրք տգետ հոգեւորականը վիրավորել է հայերին

Մնում է ճամփորդելու ցանկությունը. նոր հնարավորություն` ռումինական ազգային ավիափոխադրողի կողմից

Ավելի մատչելի ավիատոմսեր, ավելի քիչ թռիչքաժամ և որակով սպասարկում: Էլ ի՞նչ է պետք ճամփորդասերներին և ուղևորության նախապատրաստվողներին: Եթե կա ճամփորդելու ցանկություն, ապա ամենակարևոր առավելություններից երեքն ապահովված է, որովհետև այսուհետ՝ 2019 թվականի ապրիլի 3-ից կմեկնարկեն Բուխարեստ-Երևան-Բուխարեստ ուղղությամբ չվերթները, կատարվելու են նաև տարանցիկ չվերթներ Բուխարեստով:

Խոսքը «ARON» թրավելի և «TAROM» ռումինական ավիաընկերության հետ համատեղ կանոնավոր չվերթների մասին է: Հայաստանում ռումինական ազգային ավիափոխադրողի նորամուտի շնորհանդեսի ժամանակ հայտարարվեց չվերթների մեկնարկի մասին:

Հայաստանում «TAROM» ռումինական ավիաընկերության գլխավոր ներկայացուցիչ Արարատ Մուրադյանը լրագրողների հետ զրույցում շեշտեց, որ մի քանի համատեղ հանդիպումների արդյունքում հասան այս արդյունքին:

«Թռիչքներն առայժմ շաբաթը երկու անգամ կլինեն, հետո հույս ունենք, որ մինչև հունիս թռիչքների քանակը կավելացվի և կդառնա մինչև 3-4: Այդ պահանջը կա: Բացի այդ, ավելի մատչելի ավիատոմսեր կառաջարկվի, քան մյուս ավիաընկերությունները, որոնք դեպի Եվրոպաթռիչքներ են իրականացնում»,-ասաց Արարատ Մուրադյանը՝ հավելելով, որ ի տարբերություն Կիևով և Մոսկվայով դեպի Եվրոպա իրականացվող տարանցիկ չվերթների, Բուխարեստով Եվրոպա թռիչքաժամը մոտավորապես մեկից մեկուկես ժամով պակաս է:

«Բուխարեստով ունենք տարանցիկ չվերթներ դեպի եվրոպական 16 քաղաքներ: Բուխարեստում 1-4 ժամ սպասելով՝ կթռչեն 15-16 քաղաք: Բացի այդ, Բուխարեստում մեր ուղևորները կստանան եվրոպական սպասարկում»,-ընդգծեց ներկայացուցիչը:

«Տարոմ»-ի կոմերցիոն տնօրեն Ռոդիկա Կազանչուկը կարևորեց Հայաստանի և Ռումինիայի միջև առկա լավ հարաբերությունները: «Չվերթների հաճախականությունն ավելացնելու նպատակ ունենք: Ինչպես նաև նպատակ ունենք ծանոթանալ Հայաստանի շուկայի առանձնահատկություններին»,-ասաց կոմերցիոն տնօրենը: 

Շնորհանդեսին ներկա էր նաև ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարի տեղակալ Արմեն Արզումանյանը, ով նախ կարևորեց բաց երկնքի քաղաքականությունը ու նշեց, որ այն տարբեր ավիաընկերությունների հնարավորություն է տալիս մուտք գործել հայկական շուկա և թռիչքներ իրականացնել:

«Այս պահին «ARON» ընկերությունը «TAROM» ավիաընկերության հետ միասին փորձում է իրականացնել Երևան-Բուխարտ-Երևան թռիչքներ: Թռիչքի հետաքրքրությունը կայանում է նրանում, որ թռիչքաժամը մոտ 2 ժամ տասը րոպե կրճատվում է, դրան գումարած՝ նաև Բուխարեստում սպասելու ժամանակը, հնարավորություն են տալիս բավականին կարճ ժամանակում հասնել եվրոպական երկիր և այնտեղից էլ թռիչքներ իրականացնելդեպի եվրոպական 16 քաղաք: Երբ առաջիկայում թռիչքներն իրականացվեն ոչ թե 2, այլ չորս անգամ, ապա հնարավորություն  կլինի տարանցիկ թռիչքներ իրականացնել ոչ թե 16, այլ ավելի մեծ թվով քաղաքներ»,-ասաց փոխնախարարը:

Կարևորելով հայ-ռումինական հարաբերությունները՝ Ա. Արզումանյանն ընդգծեց. «Հայ-ռումինական հարաբերությունների զարգացման տեսանկյունից աա միանշանակ խթան կլինի: Ավելի շատ հայեր կգնան Ռումինիա և Ռումինիայից կգան այստեղ: Սա նաև նաև մեծ նշանակություն ունի զբոսաշրջության համար՝ հաշվի առնելով թե՛ ռումինական, թե՛ հայկական տուրիստական հետաքրքրությունները»:

Արմեն Արզումանյանը նաև կես կատակ հիշեցրեց՝ շատ ժամանակ «Romania»-ն և «Armenia» անընդհատ շփոթում են միմյանց հետ: Ասում էինք՝ Armenia, շատերը հարցնում էին՝ Romania? ... Հիմա հուսով եմ, երբ ասեն` «We are from Rօmania», կհարցնեն՝«Are you from Armenia?»: Այսինքն՝ կարող է և հակառակն էլ լինի: Տեսնենք` ինչ կստացվի, հուսով ենք՝ ամեն ինչ լավ կլինի»:

 

Աննա Բադալյան

website by Sargssyan