Միրգն ու բանջարեղենը թանկացել են, անմասն չեն մնացել նաև առաջ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Քանի դեռ ապավինում են պոպուլիզմին, վարկանիշն էլ շարունակաբար... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երբ քաղաքականությունն իրավիճակային է և դեկլարատիվ հայտարարու... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Իրավիճակը կարող է որոշակի ճգնաժամի հանգեցնել». վիրտուալ իր... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Ավելի շատ պաշտոնյաներ պարտավորված կլինեն հայտարարագրել. ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 22.Նոյեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Միրգն ու բանջարեղենը թանկացել են, անմասն չեն մնացել նաև առաջին անհրաժեշտության մի շարք ապրանքներ Նավթի համաշխարհային գները նվազում են Քանի դեռ ապավինում են պոպուլիզմին, վարկանիշն էլ շարունակաբար անկում է գրանցելու Հանրապետությունում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ Երբ քաղաքականությունն իրավիճակային է և դեկլարատիվ հայտարարությունների վրա հիմնված «Իրավիճակը կարող է որոշակի ճգնաժամի հանգեցնել». վիրտուալ իրականության վտանգը Խոշոր ու ողբերգական ավտովթար Երևանում. BMW-ն դուրս է եկել հանդիպակաց և հայտնվել բեռնատար ЗИЛ-ի տակ Ավելի շատ պաշտոնյաներ պարտավորված կլինեն հայտարարագրել. Նոր գաղտնի «քաղաքական» շարժում Ելույթ, որը շարունակություն կունենա Պուտինը կհանդիպի Ալիեւի կնոջ հետ Ազգային պատկերասրահն ու Ռումինիայի հայոց թեմի առաջնորդարանը համատեղ ծրագրեր կիրականացնեն Եղանակը Հայաստանում 2010-2019 թթ համեմատությամբ բանակում ինքնասպանությունների թիվը նվազման միտում չունի (ինֆոգրաֆիկա) Սահմանին ակտիվության սեզոնն ավարտին է մոտենում. փորձագետ 3-րդ զորամիավորումում անցկացվել են սպայական հավաքներ

Պարգևատրումների քաղաքական տողատակը. իշխանությունը՝ լոյալության փնտրտուքի մեջ

Վերջին օրերի ամենաքննարկվող թեման շարունակում է մնալ պետական ապարատում աղմկահարույց պարգևավճարների հարցը: Ամեն հաջորդ օր պարզվում է, որ պարգևավճարներ ու ինքնապարգևատրումներ եղել են գրեթե բոլոր մարզերում, այդ թվում Երևանի քաղաքապետարանում: Վերջինիս պարգևավճարներն, ընդ որում, էականորեն բարձր են եղել այլ գերատեսչությունների պարգևատրումներից: Եթե պարգևավճարումների թեման շարունակի մնալ տեղեկատվական դաշտի առաջին հորիզոնականներում, չի բացառվում, որ բանը հասնի նաև կառավարության աշխատակազմին ու նախարարություններին:

Ինչևէ, արդեն ակնհայտ է, որ սկանդալային պարգևատրումների թեման առանձին վերցրած դեպք չէ մեկ կամ երկու մարզպետարաններում: Այն կրել է համակարգային բնույթ: Ասել է թե, գործ ունենք կամ համակարգային անգործության, կամ, ինչպես վերջին օրերին նշում են իշխանության ներկայացուցիչները, իներցիայի ու իներցիայով եկող անորոշության հետ: Կամ էլ ընդհակառակը՝ գործ ունենք միասնական քաղաքական որոշման կամ դիրքորոշման հետ, որն էլ խրախուսել է համակարգային պագևատրումները: Հաշվի առնելով ներկայիս իշխանության խիստ անձնակենտրոն վիճակը, դժվար է պատկերացնել մի երևույթի համակարգային դրսևորում ու չպատկերացնել Փաշինյանի ներգրավվածությունը: Փաշինյանն, ըստ էության, տեղյակ է եղել ու բացասական չի արտահայտվել, ինչի մասին նա ասաց երեկ՝ ուղիղ եթերում: Ինչպես վարչապետն է ասում՝ մինչև աշխատավարձերի «թնջուկը լուծվի»: Սա կարևոր հանգամանք է, որովհետև եթե Փաշինյանը տեղյակ չլիներ, առնվազն կնշանակեր, որ նույնիսկ անձնակենտրոնությունը ներկայիս իշխանության ներսում ամբողջովին ֆունկցիոնալ չէ: Հաշվի առնելով, որ հակակշիռների որևէ մեխանիզմ ներկայիս իշխանության ներսում չկա, ապա անձնակենտրոնության հանգամանքի խափանումը ծանր մտորումների կբերեր, որովհետև եթե անձնակենտրոնությունն էլ ֆունկցիոնալ չէ, ապա ֆունկցիոնալ չէ ոչինչ: Սակայն, ըստ էության, երեկ փաստվեց, որ գործ ունենք եթե ոչ ուղղակի որոշման կամ հրահանգի, ապա առնվազն անուղղակի դրական վերաբերմունքի հետ:

Ի՞նչ կարող է սա նշանակել: Վերջին օրերի հարցազրույցներում պարգևատրման սկանդալներում հայտնված պաշտոնյաները նշում են, թե այդպիսով խրախուսել են ոչ կոռումպացված պետական ծառայողներին, ինչպես նաև փորձել են կանխել հնարավոր կադրային կոլապսը: Փաստորեն հընթացս խոստովանելով կադրային կոլապսի հավանականությունը՝ իշխանությունները նաև հաստատում են, որ ունեն խնդիր՝ իշխանությունը պահելու խնդիր: Խոսքն այս դեպքում երկու կողմ ունի: Մի կողմից՝ իշխանությունը կարիք ունի ուրվագծել ու ամրապնդել թիմի վերին օղակների սահմանները: Մյուս կողմից՝ կա խնդիր լոյալություն ցույց տալ միջին և ստորին օղակներին, որոնք նոր իշխանությունների հետ ունեն որոշակի մտայնություններ:

Իհարկե, բավական հուսալքող է, որ պետական ապարատի աշխատանքի արդյունավետությունը կարող է կախված լինել 13–րդ աշխատավարձից, հատկապես, եթե այդ 13–րդ աշխատավարձի չլինելուց բխեցվում է կադրային կոլապսի խնդիրը: Բայց մյուս կողմից էլ օբյեկտիվորեն իշխանությունն ունի ադմինիստրացիոն ռեսուրս ձևավորելու կամ եղածի հետ հարաբերվելու խնդիր: Այսինքն, մի կողմից փորձ է արվում վերացնել կոռուպցիոն քամիների հնարավորությունը, մյուս կողմից էլ, սակայն, փորձ է արվում այդ քամիների պոտենցիալ բարիքները փոխհատուցել օրինական ճանապարհով: Տրամաբանական մոտեցում է, գուցեև աշխատող, սակայն կարճաժամկետ: Որովհետև անխտրական պարգևատրումները, եթե նույնիսկ մեծացնում են նոր իշխանության հանդեպ պետական ապարատի լոյալությունը, այնուամենայնիվ, չեն լուծում այդ նույն ապարատի արդյունավետ աշխատանքի խնդիրը: Ստացվում է, որ կանգնած լինելով կադրային սովի շեմին՝ իշխանությունները փորձում են պարզապես կոռուպցիոն «կողմնակի եկամուտ» կոչվածը լեգալացնել: 

Ինքնին պարգևատրումների ինստիտուտը ողջունելի է: Սակայն այս դեպքում այն կիրառվել է ոչ թե պետական ապարատի արդյունավետությունը բարձրացնելու, այլ քաղաքական նպատակներով, որոնք գուցեև իշխանության համար ոչ պակաս կենսական են: 

ԼԵՎՈՆ ՄԱՐԳԱՐՅԱՆ

website by Sargssyan