Հայտարարվել է մրցույթ՝ վարչապետի աշխատակազմի «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» ՊՈԱԿ-ի տնօրենի պաշտոնի համար
ՔԱՂԱՔԱԿԱՆՎարչապետի աշխատակազմի «Հանրային կապերի և տեղեկատվության կենտրոն» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության տնօրենի թափուր պաշտոն զբաղեցնելու համար վարչապետի աշխատակազմը հայտարարում է մրցույթ Տնօրենը` Իրականացնում է ուսումնասիրություններ հանրային կապերի, պետական կառույցների թափանցիկության, տեղեկատվության մատչելիության, տեղեկատվության հավաքման և տարածման գործընթացների վերաբերյալ, զանգվածային լրատվության միջոցների ընդհանուր և թեմատիկ դիտարկում և վերլուծություն, ուսումնասիրություններ և դիտարկումներ զանգվածային լրատվամիջոցների շուկայի վերաբերյալ` նրանց տպաքանակների, իրացման ծավալների և ծածկույթների, բազմազանության, թափանցիկության և այլ խնդիրների շուրջ, հանրային կապերի և տեղեկատվության ոլորտում միջազգային փորձի, քաղաքացիների սահմանադրական իրավունքների և ազատությունների, մասնավորապես` տեղեկացված լինելու իրավունքի հետ առնչվող խնդիրների ուսումնասիրություն, ինչպես նաև կանոնադրությամբ սահմանված այլ գործառույթներ: Նշված թափուր պաշտոնը զբաղեցնելու համար պահանջվում է՝ ա) բարձրագույն կրթություն. բ) ձեռնարկատիրական կամ կառավարման ոլորտի առնվազն 3 տարվա կամ առնվազն 5 տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ. գ) տվյալ թափուր պաշտոնի լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի անհրաժեշտ իմացություն, դ) պետական կազմակերպության զարգացման ու բարեփոխման հայեցակարգ և հիմնադրույթներ մշակելու կարողություն. ե) տրամաբանելու և տարբեր իրավիճակներում կողմնորոշվելու ունակություն. զ) ֆինանսատնտեսական գործունեության իրականացման կարողություն. է) համակարգչով և ժամանակակից այլ տեխնիկական միջոցներով աշխատելու ունակություն. ը) աշխատանքի կազմակերպման և ղեկավարման անհրաժեշտ հմտություն. թ) ենթակաների հետ վարվելու անհրաժեշտ էթիկայի կանոնների իմացություն. ժ) առնվազն մեկ օտար լեզվի իմացություն։ Դիմող ՀՀ քաղաքացիները պետք է ներկայացնեն հետևյալ փաստաթղթերը՝ ա) գրավոր դիմում, բ) մեկ լուսանկար ` 3 x 4 սմ չափսի, գ) քաղվածք` աշխատանքային գրքույկից, դ) ինքնակենսագրություն, ե) բարձրագույն կրթության դիպլոմի պատճենը, զ) կադրերի հաշվառման անձնական թերթիկ (լրացված), է) տեղեկանք` մշտական բնակության վայրից, ը) հրատարակված հոդվածների ցանկ կամ գիտական կոչումը հավաստող փաստաթուղթ (դրանց առկայության դեպքում), թ) բնութագիր` վերջին աշխատավայրից (եթե այն չի լուծարվել)։ Քաղաքացին մրցույթին մասնակցելու համար փաստաթղթերը հանձնում է անձամբ՝ ներկայացնելով անձնագիր։ Մրցույթը կանցկացվի 2019 թ. մարտի 5-ին, ժամը 11:00-ին, Վարչապետի աշխատակազմի շենքում, ք. Երևան, Հանրապետության հրապարակ, Կառավարական տուն 1: Փաստաթղթերը ընդունվում են ՀՀ կառավարության շենքում` ք. Երևան, Հանրապետության հրապարակ, Կառավարական տուն 1` երկուշաբթի, երեքշաբթի, չորեքշաբթի օրերին` ժամը 10:00-ից մինչև 12:00-ը, հինգշաբթի, ուրբաթ օրերին` ժամը 14:00-ից մինչև 17:00-ը (մուտքը անցագրային բյուրոյից)։ Դիմումների ընդունման վերջին ժամկետն է` 14 փետրվարի 2019 թ.։ Լրացուցիչ տեղեկություններ ստանալու, ինչպես նաև թափուր պաշտոնի լիազորությունների հետ կապված իրավական ակտերի ցանկին ծանոթանալու համար դիմել Վարչապետի աշխատակազմ (51-57-56):