Ի վեր­ջո, քա­նի՞ մարդ կմնա գործազուրկ «նոր Հայաստանում» ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Հեղափոխություն» նաև հեռուստահեռարձակման ոլորտո՞ւմ ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Գրոհում է իշխանության «սորոսական» գվարդիան ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (24 ԱՊՐԻԼԻ). Հա­յոց ցե­ղաս­պա­նու­թյան զո... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Որքանո՞վ են ավելացել ԶՈՒ գլխավոր շտաբի պետի դրամական միջոցները ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 24.Ապրիլ,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Զապորոժիեի քաղխորհրդի նիստում մեկ րոպե լռությամբ հոտնկայս հարգել են Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակը (տեսանյութ) Ալիեւը Պեկինում է․ նրան ընդունել է Չինաստանի նախագահը ԱՄՆ Կոլորադո նահանգի օրենսդիր մարմինը ճանաչել է Արցախի անկախությունը Լեւոն Արոնյան․ Այս տխուր օրը ես միշտ մտածում եմ այն մարդկանց մասին, ովքեր օգնել են մեզ պահպանել մեր ազգը Սերգեյ Լավրովը և ԵԱՀԿ գլխավոր քարտուղարը մտքեր են փոխանակել ԼՂ հակամարտության կարգավորման գործում ԵԱՀԿ դերակատարության մասին Լոս Անջելեսի Միասնական դպրոցների վարչությունը նախատեսում է ապրիլի 24-ը ազատ օր հայտարարել և փակել դպրոցները Հայոց ցեղասպանության ճանաչումը Հայաստանի անվտանգության հարց է․ Վիգեն Սարգսյան Փոքրիկ տղան երգում է Ծիծեռնակաբերդում Ի՞նչ իմաստ ուներ այդքան մեծ գումար հատկացնել այդ օրվան. Շուշան Պետրոսյանը՝ «Քաղաքացու օրը» նշելու մասին Զապորոժիեում հարգել են Հայոց ցեղասպանության զոհերի հիշատակը (լուսանկարներ) Եթե ուզում էինք Թուրքիային փաստի առաջ կանգնեցնել, պիտի վավերացնեինք. Արամ Սարգսյան Գագիկ Ծառուկյանը հարգանքի տուրք է մատուցել Հայոց Ցեղասպանության անմեղ զոհերի հիշատակին Պիտի դիմադրենք՝ մինչեւ մի օր թուրք բառն ածականից գոյական դառնա. Մանսուրյան

Համաձայնագիրը կենսական նշանակություն ունի Հայաստանի համար

eurasianet.org–ը «Վրաստանը մոտ է Ռուսաստանի հետ տրանզիտային պայմանագիր կնքելուն» վերնագրով հոդվածում գրում է, որ Վրաստանը և Ռուսաստանը մոտ են միջազգային առևտրի համար վիճելի սահմանների բացման հարցի լուծմանը: Դրա համար պետք է շնորհակալություն հայտնել բնական աղետներին: Կողմերի կարծիքները Վրաստանի հյուսիսային սահմանների հարցի մասին տրամագծորեն հակառակ են, սակայն տարաձայնությունները ժամանակավորապես կարող են մոռացության մատնվել, որպեսզի հնարավոր լինի խուսափել Կովկասի լեռներում անընդհատ առաջացող խոշոր տրանսպորտային խցանումներից: Մոսկվան և Թբիլիսին մանր քայլեր են ձեռնարկել մեկուսացված Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի տարածքով տարանցիկ բեռնափոխադրումների զարգացման ուղղությամբ: Այս ուղղությամբ վերջին քայլը Վրաստանում եղել է հատուկ միջգերատեսչական հանձնաժողովի ստեղծումը, որը պետք է իրականացներ երկու անջատողական տարածքների միջով առևտրային միջանցքներ բացելու 2011 թվականի պայմանագիրը: Վրաստանը Աբխազիան և Հարավային Օսիան համարում է վրացական տարածքներ, որոնք Ռուսաստանի աջակցությամբ վերահսկվում են ապօրինի իշխանությունների կողմից, իսկ Մոսկվան նրանց ճանաչել է որպես անկախ պետություններ: Հետևաբար, Մոսկվան և Թբիլիսին լիովին տարբեր մոտեցումներ ունեն այն մասին, թե որտեղ պետք է տեղակայվեն մաքսային կետերը: Վրաստանի վարչապետ Մամուկա Բախտաձեի կողմից միջգերատեսչական հանձնաժողովի ստեղծման մասին բանաձևը ենթադրում է, որ շվեյցարական ընկերությունը, որը պետք է ծառայություններ մատուցի, արդեն իսկ վարձատրվել է, սակայն բաց է մնում այն հարցը, թե երբ կսկսվի իրականացվել ապրանքաշրջանառության նկատմամբ վերահսկողություն: Eurasianet. org– ի այս առիթով կատարած հարցմանը վրացական կողմը մեկնաբանություններ չի տվել: Հայկական որոշ լրատվական գործակալություններ պնդում են, որ ապրանքների տարանցումը Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի տարածքներով կարող է սկսվել արդեն փետրվարից: Համաձայնագիրը կենսական նշանակություն ունի Հայաստանի համար, քանի որ նրա հիմնական արտահանման շուկա հանդիսացող Ռուսաստան բեռների տարանցումը Վրաստանով է: Ներկայումս ցամաքային ուղիով Հայաստանից Ռուսաստան կարելի է հասնել միայն ցարական ժամանակներում կառուցված Ռազմավիրական ճանապարհով, որը անցնում է Կովկասյան լեռներով: Գոյություն ունեն Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի տարանցիկ այլընտրանքային երթուղիներ, սակայն այդ տարածքների կարգավիճակի վերաբերյալ վեճը անհնարին է դարձնում դրանք տարանցիկ բեռնափոխադրումների համար օգտագործելը: Չնայած այն հանգամանքին, որ Ռուսաստանն ու Վրաստանը այդ միջանցքները բացելու ուղղությամբ համաձայնագիր են ստորագրել 2011 թվականին, բանակցությունները դադարեցվել էին Աբխազիայի և Հարավային Օսիայի անորոշ կարգավիճակի պատճառով: Այդ իսկ պատճառով բեռնափոխադրումները առայժմ իրականացվում է բացառապես Ռազմավիրական ճանապարհով, որտեղ նույնիսկ ամենահաջող օրերին Հայաստանի, ինչպես նաև Թուրքիայի և Իրանի բեռնատար մեքենաների երկար «քարավանները» խոչընդոտում են ճանապարհային երթևեկությունը: Բեռնատարները մի քանի ժամ տևողությամբ կանգնում են նեղ, երկկողմանի ճանապարհի մի կողմում՝ ճանապարհ տալով դիմացի մեքենաների հոսքին, և իրավիճակը էլ ավելի է սրվում ձմռանը ձյան տեղումների և հաճախակի լինող ձնահոսքերի պատճառով: Այս իրավիճակը վրդովեցնում է վրացիներին նաև այն պատճառով, որ այս ճանապարհը տանում է դեպի Վրաստանի գլխավոր լեռնադահուկային հանգստավայր Գուդաուրի: 2016 թվականին ձնահոսքը 10 օրով կաթվածահար արեց երթևեկությունը Ռազմավիրական ճանապարհով: Այն ժամանակ Հայաստանի կառավարությունը դիմեց Ռուսաստանին և Վրաստանին Հարավային Օսիայի տարածքով ժամանակավոր տարանցում ապահովելու խնդրանքով: Սկզբից թվում էր , թե կողմերը դեմ չեն դրան, բայց տարածքի կարգավիճակի վերաբերյալ վեճը թույլ չտվեց ճանապարհը բացել: Այնուամենայնիվ, ձնահոսքը ազդակ հանդիսացավ, որ տարանցման մասին հարցի նոր քննարկումներ իրականացվեն: Մեկ տարի անց վրացական կողմը պայմանագիր ստորագրեց շվեյցարական SGS ընկերության հետ: Վերջնական համաձայնագիր հավանաբար կլինի այն դեպքում , եթե միջանցքների բացումը չկապվի տարածքների քաղաքական կարգավիճակի հարցի հետ: Տնտեսական տեսակետից տարանցման ապահովումը շահավետ է բոլոր կողմերի համար, բայց քաղաքական տեսակետից այս ամենը կարող է հասարակական բացասական ռեզոնանս առաջացնել: Վրացական իշխանությունները կբախվեն հակազդման երկրի ներսում, եթե տպավորություն ստեղծվի, որ Թբիլիսին փոխզիջումների է գնում տարածքների կարգավիճակի հարցով, չնայած մյուս կողմից էլ դա հնարավորություն կտա, որ Աբխազիան և Հարավային Օսիան սկսեն առևտուր անել Վրաստանի հետ:

Կամո Խաչիկյան

website by Sargssyan