Ереван, 19.Май.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ВАЖНО


Ի՞նչն է մտա­հո­գել ավի­ա­ցի­ոն մաս­նա­գետ­նե­րին.նրանք դի­մում են վար­չա­պե­տին

ОБЩЕСТВО

Համակարգային, ինստիտուցիոնալ և արմատական փոփոխությունների ակնկալիքով ավիացիոն մասնագետները ստորագրահավաք են սկսել և պատրաստվում են նամակով դիմել ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանին, ԱԺ նախագահ Արարատ Միրզոյանին:

Ավելի քան 100 ստորագրություն. ավիացիոն մասնագետները համախմբվել են

Ինքնաթիռների ինժեներ Արգիշտի Ապիկյանը «Փաստի» հետ զրույցում մանրամասներ ներկայացրեց ու խոսեց ինչպես ստորագրահավաքի նպատակի, այնպես էլ հետագա անելիքների ու ոլորտի խնդիրների մասին: Նա հայտնեց, որ այս պահին ավելի քան 100 ստորագրություն կա, և նախաձեռնությանը միացել են նաև տուրիստական գործակալություններ: Ա. Ապիկյանի փոխանցմամբ՝ ստորագրահավաքին միացել են բորտ-ուղեկցողներ, ինժեներներ, օդաչուներ, ոլորտի անվանի ներկայացուցիչներ, նաև տնտեսագետներ, հաշվապահներ և այնպիսի մասնագետներ, որոնք հիմա այլ երկրների համար են աշխատում: 

Մինչ նպատակին ու խնդիրներին անցնելը՝ Ա. Ապիկյանը շեշտեց. «Կա մասնագետների համախմբում՝ վերջին տարիների ընթացքում նման բան չի եղել: Հեղափոխությունից հետո ինչպես ես, այնպես էլ մի շարք մասնագետներ, հ/կ-ներ նամակներ ու առաջարկություններ ենք գրել և ուղարկել Ն. Փաշինյանին: Ներկայացրել ենք խնդիրներն ու լուծումները: Արդյունքում տրանսպորտի և կապի նախարարությունում ստեղծվեց մի խումբ»:

Անհասկանալի հարց՝ անհասկանալի ձևաչափով ձևավորված խմբում

Ապիկյանի խոսքով, բացի նրանից, որ խմբի ձևաչափն իրենց համար մի փոքր անհասկանալի է եղել, ներգրավված են եղել նաև ավիատորներ, որոնք ինֆորմացիայի չեն տիրապետել. «Այդ հանգամանքը խոչընդոտ է հանդիսացել խմբի ընդհանուր աշխատանքների համար: Բացի այդ, կար մի շատ անհասկանալի հարց, ըստ որի՝ պետք է ապացուցեինք՝ երկրին ավիափոխադրող պե՞տք է, թե՞ ոչ: Դա նույնն է, ինչ հարցնես՝ երկրին բանակ պե՞տք է, թե՞ ոչ: Այն, որ բոլորն են վստահ դրա հստակ անհրաժեշտության մասին, կասկած չի կարող լինել: Այնուամենայնիվ, կազմվեց փաստաթուղթ, որտեղ թե՛ տնտեսական, թե՛ ռազմավարական տեսանկյունից ներկայացվեցին հիմնավորումներ դրա անհրաժեշտության մասին»,-ասաց նա՝ ընդգծելով, որ, այդուհանդերձ, հնարավորություն չկար խոսելու ոլորտի մյուս հարցերի մասին: 

Մեր զրուցակիցը մեջբերեց վարչապետի այն հայտարարությունը, ըստ որի՝ երկրում մենաշնորհներ չպետք է լինեն ու հավելեց, որ այս ոլորտում, այդուհանդերձ, մենաշնորհներ ունենք: Նա օրինակ բերեց «Զվարթնոց» օդանավակայանը և նշեց ՀՀ կառավարության և «Corporacion America» ընկերության միջև կնքված կոնցեսիոն պայմանագրի մասին, ըստ որի՝ «Զվարթնոց» միջազգային օդանավակայանը 2002 թ. հունիսից 30 տարի ժամկետով կոնցեսիոն կառավարման հանձնվեց «Արմենիա միջազգային օդանավակայաններ» ՓԲԸ-ին:

«Ավիացիայի մասով օրենսդրական դաշտի անհրաժեշտություն կա: ՀՀ-ում գործում է «Ավիացիայի մասին» ՀՀ օրենքը, բայց մեզ ոչ թե մի քանի էջանոց օրենք, այլ օրենսդրություն է պետք: Ի դեպ՝ օրենքում բազմաթիվ աբսուրդային կետեր կան: Օրենքում կա դրույթ, որտեղ «եթե չի հակասում կոնցեսիոն պայմանագրին» ձևակերպում կա: Առհասարակ, եթե ինչ-որ մեկը պայմանագիր է կազմում, նայում է, որ օրենքին չհակասի, բայց տվյալ դեպքում հակառակն է ստացվում: Ստացվում է, որ օրենքը չպետք է հակասի պայմանագրին»,-ասաց նա՝ շեշտելով, որ, մեծ հաշվով, կան շատ հարցեր, որոնք պետք է վերանայվեն:

Ղեկավարի փոփոխությունը ոչինչ չի փոխել. մասնագետները հեռանո՞ւմ են կառույցից

Նրա խոսքով, առկա հարցերի շարքում է նաև բաց երկնքի քաղաքականությունը, որտեղ ևս աբսուրդային մոտեցումներ կան, և պետք է փոփոխություններ արվեն. «Միջազգային փորձը, նույն Վրաստանի օրինակը ցույց տվեցին, որ բաց երկնքի քաղաքականությունը նպաստում է զարգացմանը: Այդուհանդերձ, պետք է հաշվի առնել, որ այն աշխատում է միայն ճիշտ քաղաքականություն վարելու դեպքում, այսինքն, ի շահ ոչ թե որոշ անձանց, այլ ի շահ երկրի»:

Խոսելով Քաղավիացիայի կոմիտեի աշխատանքի մասին՝ մեր զրուցակիցը նշեց, որ այս ամիսների ընթացքում դրական տեղաշարժ չի արձանագրել:

«Որպես ոլորտի մասնագետ, մարդ, որն ամեն օր մուտք ու ելք է անում օդանավակայան, կարող եմ ասել, որ ոչ մի փոփոխություն չեմ տեսել: Կա ղեկավարի փոփոխություն, որի նշանակումը քաղաքականության մեջ ոչ մի փոփոխություն չի բերել: Զգալի փոփոխություն չկա, և լավ մասնագետները հեռանում են այդ կառույցից։ 

Ամփոփելով՝ մեր զրուցակիցը հայտնեց, որ այսօր արդեն նամակը կհանձնեն կառավարության ընդունարան և սպասում են արձագանքի՝ առաջիկա երկու շաբաթվա ընթացքում:

ԱՆՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ

Как бессмысленно повысить значимость Азербайджана?Архиепископ Баграт Галстанян собирает всех оппозиционеров в один котелКто вы, господин или госпожа премьер-министр? Аршак КарапетянАдминистрация боится реагировать на антиармянские выступления ЛукашенкоУченые выяснили, как возбужденное состояние влияет на зрительное восприятие В республике ожидается переменчивая погода Армянская Апостольская Церковь в это воскресенье отметит праздник Пятидесятницы В «Гражданском договоре» запуганы: ищут мостыКто вы, заявите о своей вере, чтобы мы понимали, христиане вы или нет, скажите, вы господин или госпожа? Аршак КарапетянЗа что ведется борьба? «Паст»Отказавшись от церкви, Конституции, истории, кем мы становимся, на что похож глава государства, который хочет создать новый народ? Аршак КарапетянПытаются найти «альтернативы» и мобилизовать сателлитов: «Паст»Кто взял на себя «покровительство» за агрессивное поведение полиции? «Паст»Стилист Зверев заверил, что Пугачева вернется в Россию Пашинян обеспокоен предстоящим митингомНовое посольство Азербайджана в Иране откроется в «более безопасном месте» Глава МИД Германии призвала передать Украине дальнобойное оружие, чтобы защитить Харьков Члены движения «Во имя Родины» во главе с предстоятелем Тавушской епархии шествием отправились к ЕГУ Цена нефти Brent превысила $83,5 за баррель Архиепископ Баграт: Здесь проблема 2-3 домов или государства? Погода в Армении: снег и заморозки в горах Архиепископ: С представителями Армянского национального конгресса обсудили текущие процессы и их позицию Курсы валют в Армении Для администрации действовать в тайне от общественности превратили в заветную ценностьГаджиев обсудил с чиновниками Госдепа отношения Еревана и Баку Баграт Србазан: Делается попытка переложить ответственность на жителей села, это проблема 2-3 домов или проблема государства? Алиев и Лукашенко посетили район Варанды оккупированного Арцаха Баграт Србазан: Мы встретились с АНК и поговорили о процессах и их позиции (Видео) Губернатор Тавуша проводит встречу с жителями села Киранц Нарек Малян: Вся агентская резидентура Южного Кавказа будет перенесена на территорию Армении Дорога, ведущая в село Киранц, перекрыта полицией, жители перекрыли межгосударственную дорогу АМИО Банк выпустил драмовые облигации Давид Ананян: Пришло время нам под председательством Баграта Србазана проявить решительность и радикальность в наших действиях и решениях Въезд в село Киранц все еще закрыт: жители ночью оставались на трассе Баграт Србазан: Я не отступлю от этой борьбы Администрация разозлилась от слова «просьба»Компания Ucom поздравляет всех с днем телекоммуникаций Имеем дело с марионеточным правительством, управляемым иностранцами, целью которого является идентичность армянского народа: Аршак КарапетянПервый звонок для Мгера ГригорянаУченые обнаружили неожиданную причину глухоты и других заболеваний Бетховена Баграт Галстанян: Либо сегодня, либо никогда «Паст». Труфальдино из Армении или Пашинян «кинет» стороны, либо они «кинут» его Беззубое поведение США по отношению к Азербайджану еще больше обостряет аппетит АлиеваВ Армении семьи без вести пропавших военнослужащих продолжат получать финансовую поддержку еще два месяца Армения утвердила программу обеспечения жильем семей, насильственно перемещенных из Арцаха В Бюраканской школе забастовка: Учителя, ученики и их родители проводят акцию протеста Жители села Киранц не хотят встречаться с правительственным чиновником в Иджеване – пусть сам едет в село Жители села Киранц вновь перекрыли межгосударственную автодорогу Армения-Грузия Шант Арутюнян: Я хочу, чтобы движение «Во имя Родины» увенчалось успехом Некоторые члены движения «Тавуш во имя Родины» отправляются в село Киранц