«Շատ դեպքերում պետական կառույցները գործում են իրարից անկախ և... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Սննդամթերքի շուկայում կրկին գնաճ կա. պարենային որոշ ապրանքնե... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Ոսկու գինը բարձրացել է, առևտուրը՝ կիսով չափ պակասել. ի՞նչ խն... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Համավարակով պայմանավորված՝ առաջարկվում է երկարաձգել աղետի գո... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (10 ՀՈՒԼԻՍԻ). Առաջին անգամ ֆուտբոլային մր... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 12.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Շուտով կիրականանա բազմաթիվ ստեփանակերտցիների երկար տարիների երազանքը. Արայիկ Հարությունյան /տեսանյութ/ «Սորոսի» կազմակերպությունը ուզում է սեպ խրել հայերի ու եզդիների դարավոր բարեկամության մեջ, բայց որևէ խնդիր չկա. Ազիզ Թամոյան. Tert.am Հայ-ամերիկյան տհաճ անակնկալ Բաքվի համար. Ալիեւի փակուղին խորանում է Արցախում արտակարգ դրությունը երկարացվեց մինչև օգոստոսի 12-ը 640 ապրանքատեսակ կներմուծվի ԵԱՏՄ միասնական մաքսային սակագներից ցածր մաքսատուրքերով Երկրպագողներ և ատողներ. Ավետիք Իշխանյան Դիմակը կարելի է հանել միայն սնվելիս եւ լողալիս. ոստիկանության ուժեղացված ստուգայցը Սեւանա լճում եւ ափամերձ տարածքներում Ձեզ նախարար են նշանակել, ոչ թե ուսուցչապետ կամ ազգի դաստիարակ. Մեծ Բրիտանիայում հայոց թեմի առաջնորդը՝ Ա. Հարությունյանին Կարեն Ավագյանը նոր աշխատանքի է անցել Ում ասես օտարվել է, հիմա՞ էլ թափանցիկություն չակընկալենք Հնարավոր չէ բոլորին ներգրավվել շինարարական աշխատանքներում, շատ անգամ չեն էլ ցանկանում կատարել այդ աշխատանքը. Սոֆիա Հովսեփյանը՝արտագնա աշխատանքի մեկնելու հնարավորությունից զրկվածների մասին Խոսել «մի՛ ստիր» պատվիրանի մասին և բացարձակ սուտ խոսել՝ անազնվություն է. Տեր Տիգրան քահանա Բադիրյան 3 վարորդ կեսգիշերն անց մրցավազք են կազմակերպել Երևանում /Տեսանյութ/ Փաշինյանն ապալեգիտիմացրել է ոստիկանական ուժի կիրառումը երկակի ստանդարտների պատճառով․ ինչո՞ւ պետք է մարդկանց մի խմբին թույլատրվի ճանապարհ փակել, իսկ մեկ այլ տեղ փողոց փակողները ծեծվեն․ Ա․ Թևանյան Ե՞րբ եք պատրաստվում վերջ տալ այս կրկեսին․ իմքայլական պատգամավորը՝ պարետին Չի բա­ցառ­վում, որ աշ­նա­նը հան­րային դժգո­հու­թյուն­նե­րի նոր պոռթ­կում­ներ լի­նեն Մի պահեք, մի դրեք տակներդ, տվեք գյուղացուն. Էդմոն Մարուքյանը կոչ արեց վերականգնել պետական աջակցության ծրագրերը Էկվադորից բերած բանանի գինը 4 անգամ էժան է տեղական մրգից. հարցախույզ Երեւանի շուկաներում Նախկին ոստիկանապետ Արման Սարգսյանի վերաբերյալ տարածված տեղեկությունները կեղծ են Հակառակորդը հրադադարի պահպանման ռեժիմը մեկ շաբաթում խախտել է ավելի քան 150 անգամ

Ին­չո՞ւ է հի­մա բա­րե­փոխ­վում «Ընտ­րա­կան օրենս­գիր­քը». գոր­ծըն­թա­ցի լույսն ու ստվե­րը

ԱԺ նախագահ Արարատ Միրզոյանն օրերս աշխատանքային քննարկում է ունեցել ԱԺ խմբակցությունների ներկայացուցիչների հետ և առաջարկել տալ «Ընտրական օրենսգրքի» բարեփոխումների մեկնարկը։ Խորհրդարանի նախագահը նաև տեղեկացրել է, որ մոտ ժամանակներս այս հարցով նախաձեռնելու է խորհրդարանական լսումներ։

Առաջին հայացքից տարօրինակ է թվում, որ ԸՕ բարեփոխումների մեկնարկը տրվել է խորհրդարանական ընտրություններից ընդամենը ամիսներ անց, համենայն դեպս՝ Երրորդ հանրապետության քաղաքական պատմությունը ստեղծել է այլ նախադեպ, ըստ որի՝ ընտրական օրենսդրության փոփոխություններին խորհրդարանն անդրադարձել է ընտրություններից մեկ տարի առաջ։ Սա, իհարկե, արատավոր պրակտիկա էր, ինչի հետևանքով հատկապես արտախորհրդարանական ուժերը ժամանակ չէին ունենում հավուր պատշաճի նախապատրաստվել ընտրական ցիկլին, ու ԸՕ-ն հաճախ դառնում էր համակարգի վերարտադրությունն ապահովող գործիք։

Հիմա խորհրդարանական մեծամասնությունը ԸՕ բարեփոխումների հարցն օրակարգային է դարձնում ԱԺ գործունեության մեկնարկին։ Սա ողջունելի է, մյուս կողմից՝ չմոռանանք արձանագրել, որ նոր ընտրական ինստիտուտի ներդրումը Փաշինյանի հեղափոխական երեք խոստումներից մեկն էր, որը պետք է կատարվեր մինչև խորհրդարանական արտահերթ ընտրությունների անցկացումը։ Սակայն ԱԺ արտահերթ ընտրությունները տեղի ունեցան հին օրենսգրքով, ինչի հետևանքով Փաշինյանը հայտնվեց քննադատությունների թիրախում, որովհետև ԸՕ այսօրվա տարբերակը չի երաշխավորում քաղաքական, ծրագրային մրցակցություն ու, անկախ ընտրությունների որակից, որոշակի բոնուս է ընձեռում իշխանությանը։ Ըստ այդմ՝ կարելի է նույնիսկ պնդել, որ Նիկոլ Փաշինյանի թիմն ուշացումով հետամուտ է լինում իր հիմնական խոստումներից մեկի կատարմանը։ Գրեթե կասկածից վեր է, որ գործող խորհրդարանը վերացնելու է, այսպես կոչված, ռեյտինգային համակարգը ու սա լինելու է ԸՕ առանցքային փոփոխությունը։ Համենայն դեպս, այս հարցում լիակատար կոնսենսուս կա խորհրդարանում ներկայացված բոլոր երեք ուժերի դիրքորոշումներում:

Սակայն դեռ կանդրադառնանք ԸՕ փոփոխությունների բովանդակային կողմին, մանավանդ՝ համոզված ենք, որ բարեփոխումների իրենց վարկածները կառաջարկեն խորհրդարանական բոլոր ուժերը, գուցե նաև՝ ԱԺ-ից դուրս գտնվողները։ Հիմա ավելի էական է այն հանգամանքը, թե ինչո՞ւ է ԱԺ-ն այս պահին ձեռնամուխ լինում ԸՕ փոփոխությունների գործընթացին։ Տեսանելի ու ակնհայտ պատճառների մասին խոսեցինք, սակայն գործընթացն, անշուշտ, ունի նաև չերևացող, կամ, այսպես կոչված, պահեստային մոտիվներ։

Բանն այն է, որ իշխանության այսօրվա բարձր վարկանիշը ապագայի համար երաշխավորված չէ, ու գոնե տեսականորեն չի բացառվում, որ ռեյտինգայինի անկումը հանգեցնի կառավարման վակուումի ու ճգնաժամի։ Նման իրավիճակներից խորհրդարանական համակարգերում հնարավոր է դուրս գալ միայն արտահերթ ընտրությունների միջոցով։ Սա տեսական տարբերակ է, սակայն խորհրդարանական համակարգում՝ միանգամայն հնարավոր։ Ու թերևս նաև սա է պատճառը, որ խորհրդարանական մեծամասնությունը պահեստային տարբերակների համար ցանկանում է ունենալ ԸՕ, որը հնարավորինս ձեռնտու տեսք կունենա գործող իշխանության համար։

ՍՈՒՐԵՆ ՍՈՒՐԵՆՅԱՆՑ

website by Sargssyan