Նավթի գներն աճել են ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Լիբանանի հայ համայնքի 11 զոհերը երկրի տարբեր շրջանների բնակի... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Խոշոր ու ողբերգական ավտովթար Լոռու մարզում. մահացածն ու 4 վի... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Կորոնավիրուսից մահացածների ու վարակակիրների թիվը՝ այսօրվա դր... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Պայթյունից ավերված Բեյրութը ցուցադրվել է թռչնի թռիչքի բարձրո... ՎԻԴԵՈ
Երևան, 06.Օգոստոս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
ԱԻԲԱ-ն անհամապատասխանություններ է գտել ՀԲՖ ներկայացրած փաստաթղթերում և կանոնադրությունում «The Beatles-ը մի ընտանիք է եղել». Փոլ Մաքքարթնին հերքել է ատելության մթնոլորտում խմբի կազմալուծման մասին լուրերը Ամերիկացի պատմաբանը կարծում է, որ ԱՄՆ նախագահական ընտրություններին կհաղթի Ջո Բայդենը «Նպաստից դեպի աշխատանք» իրական խնդիրները. կառավարության նիստի հետքերով Նավթի գներն աճել են Ալյումինի գինն աճել է, պղնձինը՝ նվազել. գունավոր մետաղների գները՝ ըստ LME-ի Եվրոպական ինդեքսներն աճել են Կորոնավիրուսով ութ հիվանդներ մահացել են Հնդկաստանի հիվանդանոցում բռնկված հրդեհի հետեւանքով Մեծի Տանն Կիլիկիո Արամ Առաջին կաթողիկոսը հանդես է եկել համազգային զորակցության կոչով ՄԱԿ գլխավոր քարտուղարը համաշխարհային հանրությանը կոչ է արել վերացնել միջուկային զենքը Մարսելի մոտակայքում խոշոր հրդեհը ավելի քան հազար հեկտար տարածք է ոչնչացրել "Չտես փրկիչն" ու Արժեք ստեղծողը Կառավարությունը 278 միլիոն դրամ հատկացրեց Տավուշի սահմանամերձ գյուղերի վերականգնման համար Արմեն Սարգսյանը մեկնում է Տավուշի մարզ Արենի համայնքը կունենա նոր աղբատար մեքենա Բեյրութի աղետը՝ ֆոտոշարքով Նոր դատավոր է նշանակավել Ի՞նչ վիճակում է գտնվում հայազգի դիզայներ Գրիգոր Ջաբոտյանի արվեստանոցը Բեյրութում տեղի ունեցած պայթյունից հետո Մոսկվայում սահմանափակող միջոցները կպահպանվեն ևս մի քանի ամիս Կոտայքում 30-ամյա երիտասարդը կամրջից ցած է նետվել և տեղում մահացել

«Ավտոներկրման ոլորտը թող կարգավորեն, հետո խոսեն, որ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց է դառնում»

Օրերս Նորագավիթի ավտոմաքսատուն այցի ժամանակ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարեց, որ հիմա 100-300 դոլարով, ասենք, 2000 թվականի մեքենաներ են ներկրվում Հայաստան, ընդ որում՝ մեծ քանակությամբ: Միևնույն ժամանակ խոսվում է խցանումների, վթարների մասին: «Հայաստանն ի՞նչ է, մեքենաների գերեզմանո՞ց: Չեմ ցանկանում, որ ներկրումների ծավալը կրճատվի, բայց մեքենաների պարկը պետք է թարմանա», - ասաց Փաշինյանը:

Ավտոներկրողների միության նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանը «Փաստի» հետ զրույցում, արձագանքելով վարչապետի դիտարկումներին, ասում է, որ ինքը կցանկանար՝ վարչապետի խորհրդականները կամ օգնականներն ավտոներկրման շուկայում առկա խնդիրների լուծումները տեսնեին ոլորտը կարգավորելու մեջ:

«Ամբողջ ազգը տաքսի է վարում, լիցենզիան «մեռնում է», վարչապետն էլ հայտարարում է, որ կառավարության և Ազգային ժողովի վարորդներն էլ տաքսի վարեն: Նույնը տեղի է ունենում ավտոներկրման ոլորտում: Եթե ամբողջ ազգը զբաղվում է ավտոներկրումով, և ոլորտը չի կարգավորվում, ուրեմն խցանում էլ կլինի, վթար էլ, երթևեկությունն էլ կոլապսի կենթարկվի: Դրա համար ի՞նչ է պետք անել. կարգավորել դաշտը, լիցենզավորել: Ուսումնասիրում են ոլորտը, տեսնում, որ, օրինակ, մեքենա ներկրող 100 հազար մարդուց 10 հազարն է իրական ներկրող, և կառավարությունը նստում, խոսում է այդ մարդկանց հետ: Ասում է՝ կներկրեք, օրինակ, այս քանակի աջ ղեկով մեքենա, ոչ ավելի:

Աջ ղեկն ինչո՞ւ արգելեցին: Հայաստանի բազմաթիվ գյուղերում մարդիկ աջ ղեկով մեքենա էին ներկրում, շունը տիրոջը չէր ճանաչում: Բոլորը ներկրող էին: Այնքան զզվացրեցին, որ վերցրեցին, աջ ղեկի ներկրումն արգելեցին: Իսկ ովքե՞ր պայքարեցին դրա դեմ. աջ ղեկով մեքենա ներկրող մի քանի հարյուր մարդ: Եթե աջ ղեկով մեքենա ներկրող 200-300 հոգու լիցենզավորեին, խնդիրը կլուծվեր: Իսկ եթե ամբողջ ազգը զբաղվի մեքենայի ներկրմամբ, կլինի «бардак»», - ասում է պարոն Հովհաննիսյանը:

Վերջինս նշում է, որ ավտոներկրողները 20 տարի է՝ խոսում են խնդիրների մասին, որոնք լուծում չեն ստանում: «Հայաստանը միակ երկիրն է, որտեղ ավտոներկրողները երազում են հարկ վճարել, որպեսզի իրենց համարեն մեքենայի ներկրմամբ զբաղվողներ: Վարչապետին ասում են՝ սա գերեզմանո՞ց է, այս ինչքա՞ն մեքենա են բերում: Բայց ովքե՞ր են բերողները: Եկեք Վրաստան, տեսե՛ք՝ մեր շենքի բոլոր բնակիչներն այնտեղ են: Բոլորը գնում են մեքենա բերելու»: 

Տիգրան Հովհաննիսյանը ևս նշում է, որ մեքենաների պարկը թարմացման կարիք ունի. «Սակայն կառավարությունն ինչ էլ ցանկանա անել, պետք է անի լիցենզավորված ավտոներկրողի հետ: Մարդը պետք է լինի օրինական դաշտում, նրա հետ կառավարությունը պետք է բանակցի: Շուտով ամբողջ ազգին կասեն՝ գնացեք, անձնագրով մեքենա բերեք: Կգնան, կբերեն, հետո էլ կասեն՝ այս ինչքան աղբ են բերում, այս ինչքան մեքենա են բերում: Կրճատե՛ք: Բայց ո՞վ է մեղավոր: Մեքենայի ներկրմամբ զբաղվողնե՞րը: Ո՛չ: Պետությունը պետք է պաշտպանի այդ մարդկանց», - ընդգծում է զրուցակիցս: 

Հովհաննիսյանը փաստում է, որ ավտոներկրման ոլորտը կարգավորելուց հետո միայն կարելի է խոսել մի շարք հարցերի մասին. «Ոլորտը թող կարգավորեն, նոր խոսեն, որ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց է դառնում: Գերեզման է, որովհետև ամբողջ ազգը մեքենա ներկրող է, թող մարդկանց տարանջատեն, որ իրական գործ անողը տարբերվի, ու այդ ժամանակ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց չի լինի: Դավիթ Անանյանի համար ի՞նչ կա: Ամբողջ ազգին ասելու է՝ անձնագրո՞վ եք ուզում ներկրում անել: Այո՛, անձնագրով եմ ուզում, բայց պետք է մոտ 300 հազար դրամ դեպոզիտ ունենամ լիցենզիայի համար, որպեսզի միայն ես մեքենա ներկրեմ: Ժողովրդին էլ երաշխիք տամ, մեքենան վաճառեմ, իրենք էլ գոհ լինեն: Շատերը գնում են մեքենա բերելու, խաբվում են, ստացվում է, որ իրենք մեքենայի ներկրմա՞մբ են զբաղվում: Իրական ներկրողները անպիտան մեքենաներ չեն բերում: Եկեք, մեր մեքենաները տեսեք. բոլորը նոր են, ամենաշատը 10 տարվա արտադրության», - եզրափակում է ավտոներկրողների միության նախագահը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan