Քա­նի՞ դպրոց գա­զա­մա­տա­կա­րա­րում, ջրա­մա­տա­կա­րա­րում ու... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Տնտե­սա­կան քա­ղա­քա­կա­նու­թյու­նը ձա­խող­վել է. ան­կում, ա... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Իշ­խա­նու­թյուն­նե­րի նկատ­մամբ հան­րա­յին տրա­մադ­րու­թյուն... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Վա­հան Արծ­րու­նի. «Առող­ջա­պա­հու­թյան խնդի­րը ստո­րա­դաս­վ...
ՏԻՄ-երի այս տարվա ընտրությունները կչեղարկվե՞ն ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 27.Մայիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Քա­նի՞ դպրոց գա­զա­մա­տա­կա­րա­րում, ջրա­մա­տա­կա­րա­րում ու կո­յու­ղի չու­նի, և քա­նի՞սն ունի հիմ­նա­նո­րոգ­ման կա­րիք Ոչ ոք մեր երկրում արտոնյալ չի լինելու՝ անկախ զբաղեցրած պաշտոնից․ Արայիկ Հարությունյան (տեսանյութ) Տնտե­սա­կան քա­ղա­քա­կա­նու­թյու­նը ձա­խող­վել է. ան­կում, ան­կում մին­չև ո՞ւր... Հայաստանում հաստատվել է կորոնավիրուսով վարակվելու 372 , մահվան՝ 12 նոր դեպք․ վարակվածների ընդհանուր թիվը 7774 է, մահվան դեպքերինը՝ 142 է Իշ­խա­նու­թյուն­նե­րի նկատ­մամբ հան­րա­յին տրա­մադ­րու­թյուն­նե­րը կտրուկ փո­փոխ­վում են Երկար ժամանակով լույս չի լինելու Երեւանում եւ Կոտայքի մարզում Երկար ժամանակով լույս չի լինելու Երեւանում եւ Կոտայքի մարզում Վա­հան Արծ­րու­նի. «Առող­ջա­պա­հու­թյան խնդի­րը ստո­րա­դաս­ված է մի դեպ­քում քա­ղա­քա­կան, երկ­րոր­դում՝ տնտե­սա­կան խնդիր­նե­րին» Հարգարժան Մաֆիոզ ընտանիք, դուք չունեք որևէ պատասխան իմ մեղադրանքներին և ինձանից իսկապես սարսափում եք․ Միքայել Մինասյան ՏԻՄ-երի այս տարվա ընտրությունները կչեղարկվե՞ն «Հրապարակ». Որոշել են թուլացնե՞լ Ավինյանի եւ Թորոսյանի դիրքերը. Սա Փաշինյանի մեսիջն է 2 ուղղությամբ Արտաքին պարտքն ավելանում է «Իրավունք». Սուպերնախարարից՝ սուպերվարչապե՞տ. վերին օղակներում կա սցենար Առա­վոտ­վա սե­րը երե­կո­յան կա­րող է ատե­լու­թյան վե­րած­վել «Հրապարակ». Հերթը հասավ մերոնց. Նիկոլի «սեւ ցուցակն» ընդարձակվել է. ցանկը տրվել է իրավապահներին, որ «դոսյե» հավաքեն Ադրբեջանի շուրջ պետք է շարունակաբար սեղմել դիվանագիտական օղակը. Աշոտյան Կորոնավիրուսի համավարակը Եվրոպայում խորացրել է ֆինանսական խոցելիությունը՝ առաջացնելով նոր ճգնաժամերի սպառնալիք․ ԵԿԲ ՀՀ ԱԻՆ-ում կա կորոնավիրուսով վարակված 8 աշխատակից Կասկադյորական ավտովթար` Գյումրիում. կան վիրավորներ Գուցե, ՔՈ-ում նոր սրճարանի հույս ունեն կամ ինչո՞ւ «մերժվածները» հիշեցին Ծառուկյանին

«Ավտոներկրման ոլորտը թող կարգավորեն, հետո խոսեն, որ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց է դառնում»

Օրերս Նորագավիթի ավտոմաքսատուն այցի ժամանակ վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հայտարարեց, որ հիմա 100-300 դոլարով, ասենք, 2000 թվականի մեքենաներ են ներկրվում Հայաստան, ընդ որում՝ մեծ քանակությամբ: Միևնույն ժամանակ խոսվում է խցանումների, վթարների մասին: «Հայաստանն ի՞նչ է, մեքենաների գերեզմանո՞ց: Չեմ ցանկանում, որ ներկրումների ծավալը կրճատվի, բայց մեքենաների պարկը պետք է թարմանա», - ասաց Փաշինյանը:

Ավտոներկրողների միության նախագահ Տիգրան Հովհաննիսյանը «Փաստի» հետ զրույցում, արձագանքելով վարչապետի դիտարկումներին, ասում է, որ ինքը կցանկանար՝ վարչապետի խորհրդականները կամ օգնականներն ավտոներկրման շուկայում առկա խնդիրների լուծումները տեսնեին ոլորտը կարգավորելու մեջ:

«Ամբողջ ազգը տաքսի է վարում, լիցենզիան «մեռնում է», վարչապետն էլ հայտարարում է, որ կառավարության և Ազգային ժողովի վարորդներն էլ տաքսի վարեն: Նույնը տեղի է ունենում ավտոներկրման ոլորտում: Եթե ամբողջ ազգը զբաղվում է ավտոներկրումով, և ոլորտը չի կարգավորվում, ուրեմն խցանում էլ կլինի, վթար էլ, երթևեկությունն էլ կոլապսի կենթարկվի: Դրա համար ի՞նչ է պետք անել. կարգավորել դաշտը, լիցենզավորել: Ուսումնասիրում են ոլորտը, տեսնում, որ, օրինակ, մեքենա ներկրող 100 հազար մարդուց 10 հազարն է իրական ներկրող, և կառավարությունը նստում, խոսում է այդ մարդկանց հետ: Ասում է՝ կներկրեք, օրինակ, այս քանակի աջ ղեկով մեքենա, ոչ ավելի:

Աջ ղեկն ինչո՞ւ արգելեցին: Հայաստանի բազմաթիվ գյուղերում մարդիկ աջ ղեկով մեքենա էին ներկրում, շունը տիրոջը չէր ճանաչում: Բոլորը ներկրող էին: Այնքան զզվացրեցին, որ վերցրեցին, աջ ղեկի ներկրումն արգելեցին: Իսկ ովքե՞ր պայքարեցին դրա դեմ. աջ ղեկով մեքենա ներկրող մի քանի հարյուր մարդ: Եթե աջ ղեկով մեքենա ներկրող 200-300 հոգու լիցենզավորեին, խնդիրը կլուծվեր: Իսկ եթե ամբողջ ազգը զբաղվի մեքենայի ներկրմամբ, կլինի «бардак»», - ասում է պարոն Հովհաննիսյանը:

Վերջինս նշում է, որ ավտոներկրողները 20 տարի է՝ խոսում են խնդիրների մասին, որոնք լուծում չեն ստանում: «Հայաստանը միակ երկիրն է, որտեղ ավտոներկրողները երազում են հարկ վճարել, որպեսզի իրենց համարեն մեքենայի ներկրմամբ զբաղվողներ: Վարչապետին ասում են՝ սա գերեզմանո՞ց է, այս ինչքա՞ն մեքենա են բերում: Բայց ովքե՞ր են բերողները: Եկեք Վրաստան, տեսե՛ք՝ մեր շենքի բոլոր բնակիչներն այնտեղ են: Բոլորը գնում են մեքենա բերելու»: 

Տիգրան Հովհաննիսյանը ևս նշում է, որ մեքենաների պարկը թարմացման կարիք ունի. «Սակայն կառավարությունն ինչ էլ ցանկանա անել, պետք է անի լիցենզավորված ավտոներկրողի հետ: Մարդը պետք է լինի օրինական դաշտում, նրա հետ կառավարությունը պետք է բանակցի: Շուտով ամբողջ ազգին կասեն՝ գնացեք, անձնագրով մեքենա բերեք: Կգնան, կբերեն, հետո էլ կասեն՝ այս ինչքան աղբ են բերում, այս ինչքան մեքենա են բերում: Կրճատե՛ք: Բայց ո՞վ է մեղավոր: Մեքենայի ներկրմամբ զբաղվողնե՞րը: Ո՛չ: Պետությունը պետք է պաշտպանի այդ մարդկանց», - ընդգծում է զրուցակիցս: 

Հովհաննիսյանը փաստում է, որ ավտոներկրման ոլորտը կարգավորելուց հետո միայն կարելի է խոսել մի շարք հարցերի մասին. «Ոլորտը թող կարգավորեն, նոր խոսեն, որ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց է դառնում: Գերեզման է, որովհետև ամբողջ ազգը մեքենա ներկրող է, թող մարդկանց տարանջատեն, որ իրական գործ անողը տարբերվի, ու այդ ժամանակ Հայաստանը մեքենաների գերեզմանոց չի լինի: Դավիթ Անանյանի համար ի՞նչ կա: Ամբողջ ազգին ասելու է՝ անձնագրո՞վ եք ուզում ներկրում անել: Այո՛, անձնագրով եմ ուզում, բայց պետք է մոտ 300 հազար դրամ դեպոզիտ ունենամ լիցենզիայի համար, որպեսզի միայն ես մեքենա ներկրեմ: Ժողովրդին էլ երաշխիք տամ, մեքենան վաճառեմ, իրենք էլ գոհ լինեն: Շատերը գնում են մեքենա բերելու, խաբվում են, ստացվում է, որ իրենք մեքենայի ներկրմա՞մբ են զբաղվում: Իրական ներկրողները անպիտան մեքենաներ չեն բերում: Եկեք, մեր մեքենաները տեսեք. բոլորը նոր են, ամենաշատը 10 տարվա արտադրության», - եզրափակում է ավտոներկրողների միության նախագահը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan