Շաբաթօրյա գրական ընթերցումներ «Փաստ» օրաթերթից ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (20 ՀՈՒԼԻՍԻ)․ Խորհր­դա­րա­նն իր առա­ջին ն... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հա­յաս­տա­նը Եվ­րո­մի­ու­թյան և ԵԱՏՄ-ի մի­ջև ընտ­րու­թյան հա... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ավտոմեքենան վաճառել է, իսկ դրամական միջոցներն ավելացել են ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հա­յաս­տա­նցի մաս­նա­գետն ար­տերկ­րում դա­սա­խո­սու­թյուն կկ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 20.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79

Ոչ մի մարզում և դիետա չի հալեցնի ձեր գոտկատեղի ճարպերը, եթե դուք դեռ ուտում եք ՍԱ...

Գեղեցիկ սեռի ներկայացուցիչները  շատ ջանք են  գործադրում նեղ գոտկատեղ ունենալու համար: Սակայն այդ «ատելի» ճարպը ոչ մի կերպ չի նահանջում գոտկատեղի ու որովայնի շրջանից:

Երբեմն չեն օգնում նաև խիստ սննդակարգը, մարզումները:

Այս մթերքները գոտկատեղի շրջանում նպաստում են ճարպերի կուտակմանը

Հաց, հացաբուլկեղեն, թխվածքներ

Մեծ քանակությամբ ալյուր պարունակող մթերքները անխուսափելիորեն նպաստում են գոտկատեղի շրջանում ճարպի կուտակմանը: Ուստի պետք է հրաժարվել այս մթերքներից:

Հարթ որովայն ունենալու համար  պետք է հրաժարվել նաև  շաքարից, ինչպես նաև շաքար պարունակող բոլոր մթերքներից:

Աղի քանակությունը օրգանիզմում  չպետք է չափից շատ   լինի, աղը   հեղուկը պահում է օրգանիզմում, և իր հերթին  առաջացնում է  այտուցներ:

Կարտոֆիլը պետք է օգտագործել միայն  եփված վիճակում, նրանք ովքեր ցանկանում են նիհարել պետք է հրաժարվեն տապակած կարտոֆիլ ուտելու մտքից:

Որովայնի ճարպի ավելացմանը նպաստում են նաև  մսային արգանակները և յուղալի միսը:  Այս ուտեստներում մեծ քանակությամբ խոլեստերին է պարունակվում:

Նաև պետք է մոռանալ  մայոնեզի, երշիկեղենի, ապուխտների ու պահածոների մասին:

 

 

website by Sargssyan