Շաբաթօրյա գրական ընթերցումներ «Փաստ» օրաթերթից ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (20 ՀՈՒԼԻՍԻ)․ Խորհր­դա­րա­նն իր առա­ջին ն... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հա­յաս­տա­նը Եվ­րո­մի­ու­թյան և ԵԱՏՄ-ի մի­ջև ընտ­րու­թյան հա... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ավտոմեքենան վաճառել է, իսկ դրամական միջոցներն ավելացել են ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հա­յաս­տա­նցի մաս­նա­գետն ար­տերկ­րում դա­սա­խո­սու­թյուն կկ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 20.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79

Ահա, թե ինչ գրաֆիկով և որքան է պետք խմել ջուր՝ ավելորդ կիլոգրամներին հրաժեշտ տալու համար. լավագույն գործող մեթոդը

Շատերը նիհարելու համար գրեթե սովամահ են լինում, սակայն մի բան  պետք է լավ իմանալ, որ  արագ նիհարելուն նպաստում է արագ նյութափոխանակությունը:  Եթե ցանկանում եք նիհարել ջուրը խմեք հետևյալ գրաֆիկով: Գրանցեք, պահեք աչքի առաջ և  հետևեք այս գրաֆիկին:

8:00  Երկու բաժակ տաք  ջուր կիտրոնով քաղցած վիճակում: Սա օրվա հիանալի սկիզբ է:  Նախաճաշել կարելի է  ջուրը խմելուց կես ժամ անց:

11:00  Մեկ բաժակ ջուր սենյակային ջերմաստիճանի:  Այս ժամին ջուր խմելով  ուտելու ցանկությունը նվազում է և ճաշին  ուտում եք  սովորական չափաբաժնի կեսը:

13:00 Մեկ բաժակ տաք ջուր՝  ուտելուց կես ժամ առաջ և մեկ բաժակ ջուր՝ ճաշին:

16:00  Կես լիտր սենյակային ջերմաստիճանի ջուր: Շատերը ճաշի և ընթրիքի միջև ընկած ժամանակահատվածում ուտում են մրգեր, շոկոլադ, չիպս, այնինչ պետք է  ջուր խմել, եթե ցանկանում եք նիհարել:

20:00 Մեկ բաժակ տաք ջուր:  Կարելի է ջրին ավելացնել  կիտրոն կամ քիչ քանակությամբ մեղր:

Այս գրաֆիկը ոչ միայն լավացնում է ինքնազգացողությունը, այլ նաև օգնում է ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և ճարպերից:

 

 

website by Sargssyan