Շաբաթօրյա գրական ընթերցումներ «Փաստ» օրաթերթից ՄՇԱԿՈՒՅԹ
Քա­ղա­քա­կան դաշ­տի «դա­վադ­րա­պաշ­տա­կան» էլե­մենտ­նե­րը ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Վարչապետը հանդիմանել է Ջանջուղազյանին ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Բանակի թեմայով հերթական շահարկումը ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
«Իզմ»-եր, այնուամենայնիվ, պետք են ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 20.Ապրիլ,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79

Ահա, թե ինչ գրաֆիկով և որքան է պետք խմել ջուր՝ ավելորդ կիլոգրամներին հրաժեշտ տալու համար. լավագույն գործող մեթոդը

Շատերը նիհարելու համար գրեթե սովամահ են լինում, սակայն մի բան  պետք է լավ իմանալ, որ  արագ նիհարելուն նպաստում է արագ նյութափոխանակությունը:  Եթե ցանկանում եք նիհարել ջուրը խմեք հետևյալ գրաֆիկով: Գրանցեք, պահեք աչքի առաջ և  հետևեք այս գրաֆիկին:

8:00  Երկու բաժակ տաք  ջուր կիտրոնով քաղցած վիճակում: Սա օրվա հիանալի սկիզբ է:  Նախաճաշել կարելի է  ջուրը խմելուց կես ժամ անց:

11:00  Մեկ բաժակ ջուր սենյակային ջերմաստիճանի:  Այս ժամին ջուր խմելով  ուտելու ցանկությունը նվազում է և ճաշին  ուտում եք  սովորական չափաբաժնի կեսը:

13:00 Մեկ բաժակ տաք ջուր՝  ուտելուց կես ժամ առաջ և մեկ բաժակ ջուր՝ ճաշին:

16:00  Կես լիտր սենյակային ջերմաստիճանի ջուր: Շատերը ճաշի և ընթրիքի միջև ընկած ժամանակահատվածում ուտում են մրգեր, շոկոլադ, չիպս, այնինչ պետք է  ջուր խմել, եթե ցանկանում եք նիհարել:

20:00 Մեկ բաժակ տաք ջուր:  Կարելի է ջրին ավելացնել  կիտրոն կամ քիչ քանակությամբ մեղր:

Այս գրաֆիկը ոչ միայն լավացնում է ինքնազգացողությունը, այլ նաև օգնում է ազատվել ավելորդ կիլոգրամներից և ճարպերից:

 

 

website by Sargssyan