ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (18 ՀՈՒԼԻՍԻ)․ Մե­ղադ­րանք է առա­ջադր­վել ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հակակոռուպցիոն պայքարի ար­դյունք­նե­րը դեռ շատ սիմ­վո­լիկ են ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Որքանո՞վ են ավելացել փոխնախարարի դրամական միջոցները ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Թե՛ դի­մորդ­նե­րի թվի նվա­զու­մը, թե՛ քննու­թյուն­նե­րի ար­... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
«Պետք է կարգավորել ՀԷԿ-երի գործունեությունը, հա­կա­ռակ դեպ­ք... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 18.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Արդեն 22 քաղաքացի են բերման ենթարկվել. Վալերի Օսիպյան Իջևանի դեպքերը հանրությանը ներարկված կեղծ գաղափարների հետևանքն է Կողոպուտի համար հետախուզվող Վրաստանի քաղաքացին հայտնաբերվեց սահմանային անցակետում Սամվել Կարապետյանի եղբորորդին՝ Նարեկ Կարապետյանը, հարցազրույց է տվել ռուսական РБК-ին Պակիստանի իշխանությունները ձերբակալել են նախկին վարչապետին ԵԼ․ «Շկուպի» - «Փյունիկ» հանդիպման ուղիղ հեռարձակում Լարված իրավիճակ Իջևանում՝ մարզպետարանի տարածքում. այնտեղ են ոստիկանապետն ու ցուցարարները. (տեսանյութ, թարմացվում է) ՀՀ ՊՆ խաղաղապահ բրիգադի կին զինծառայողների համար վերապատրաստում է իրականացվել Արցախի խորհրդարանը կգումարի արտահերթ նստաշրջան Սահմանադրական դատարանը դիմում է ՄԻԵԴ-ին և Վենետիկի հանձնաժողովին Ոստիկանների եւ ցուցարարների բախումներից հետո Իջեւանի ԲԿ է տեղափոխվել 11 մարդ, որից 8-ը ոստիկան. Մանրամասներ (ֆոտո)

Իսկ դուք գիտեի՞ք, թե ի՞նչ է կատարվում օրգանիզմի հետ, երբ քնելուց առաջ հեռախոսով եք զբաղվում

Անհանգիստ քուն, ցրվածություն, մոռացկոտություն… Ծանո՞թ երևույթներ են։ Եթե այո, ապա, ամենայն հավանականությամբ, մինչև քնելը զբաղվում եք հեռախոսով։ Առաջին հայացքից անվնաս այս սովորությունն օրգանիզմի համար վնասակար հետևանքներ կարող է ունենալ։

Հեռախոսը լիարժեք քնի թշնամին է: Հեռախոսի օգտագործման հետևանքով նշանակալիորեն վատանում է քնի որակը։ Որոշել եք ստուգե՞լ էլեկտրոնային փոստը կամ սոցիալական ցանցի հաշիվը պառկելուց հետո։ Ուղեղը ստանում է հրահանգ՝ չքնել։ Էկրանի լուսարձակումը ճնշում է մելատոնինի արտադրությունը՝ հորմոն, որը պատասխանատու է քնի համար։

Բավարար չափով չքնելը հանգեցնում է նաև նրան, որ դանդաղում է նյութափոխանակությունը, մեծանում ախորժակը։ Օրգանիզմն աստիճանաբար քաշ է հավաքում։ Հեռախոսը մի օգտագործեք քնելուց նվազագույնը մեկ ժամ առաջ։ Թող գիշերը հանգիստ անցնի։

website by Sargssyan