Երևան, 25.Ապրիլ.2024,
00
:
00
1 $ = 0 ֏, 1 = 0 ֏, 1 = 0 ֏
ՀՐԱՏԱՊ


«Ի՞նչ ունե­ինք և ի՞նչ մնաց մեր ավի­ա­ցի­ա­յից.օդա­յին օրենս­գիրքն անհ­րա­ժեշ­տու­թյուն է»

ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ

Քաղաքացիական ավիացիայի զարգացումը, կարծես թե, նոր կառավարության համար առաջնահերթություն է: Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանն օրեր առաջ ասել էր, որ Հայաստանում տեղական ավիափոխադրողներ ունենալը ստրատեգիական նշանակության հարց է, սակայն կառավարությունը չի պատրաստվում ստեղծել ավիաընկերություն ու դրան տալ ազգային ավիափոխադրողի կարգավիճակ: Խոսվում է նաև սեփական ավիափոխադրողներ ունենալու, բաց երկնքի իրական քաղաքականության և, իհարկե, օրենսդրական նոր կարգավորումների մասին:

«Մենք երբեք չենք ունեցել ազգային ավիափոխադրող: Ժամանակին «Արմավիայի» մասին ասում էին, որ այն ազգային փոխադրող է, ինչը ճիշտ չէ: Պետությունը՝ ի դեմս կառավարության, պետք է ազգային ավիափոխադրողի հիմնադիրներից մեկը լինի՝ ընկերության պաշտոնական գրանցումների մեջ: Մեզ մոտ նման մեխանիզմ չի գործել: Օրինակ՝ «Արմավիան» ուներ միայն մեկ հիմնադիր՝ Միխայիլ Բաղդասարովը: Եթե ուրիշ երկրների փորձն ուսումնասիրենք, ապա 15- 90 տոկոսի սահմաններում այդ երկրների կառավարությունները մասնակցում են ազգային ավիափոխադրողների ստեղծման գործում: Ի՞նչ է սա տալիս կառավարությանը: Ավիափոխադրողները չպետք է աշխատեն միայն իրենց շահերը հաշվի առնելով, այլ նաև կառավարությունն իրավունք ունի պահանջել այս կամ այն ուղղությամբ թռիչքներ կազմակերպել, որտեղ մեր երկիրը ինչ-որ հետաքրքրություններ ունի:

Ճիշտ կլիներ, որ Հայաստանն ունենար ազգային փոխադրող: Կառավարությունը կարող է ունենալ ուրիշ կարծիք, ինչը նորմալ է: Անկախ ամեն ինչից՝ կառավարությունը պետք է աջակցի այն կազմակերպություններին կամ անձանց, որոնք ցանկանում են և հնարավորություն ունեն Հայաստանում ստեղծել ավիաընկերություններ», - «Փաստի» հետ զրույցում ասում է «Ազգային ավիացիոն միավորում» հ/կ նախագահ Դմիտրի Աթբաշյանը՝ հիշեցնելով, որ Հայաստանն աշխարհում միակն է, որ չունի սեփական ավիացիա, իսկ, օրինակ, Սինգապուրը, որն ապահովված է տարբեր տրանսպորտային միջոցներով, ունի 600 ավիաընկերություն: 

Աթբաշյանը համակարծիք է կառավարության այն տեսակետի հետ, որ քաղավիացիայի ոլորտում անհրաժեշտ են օրենսդրական նոր կարգավորումներ, որոնցով պետությունը կպաշտպանի տեղական ավիափոխադրողների իրավունքները: «Կցանկանայի, որ ունենայինք նորմալ, զարգացած օդային օրենսգիրք: 2016 թվականի դեկտեմբերի 14-ին մեր տարբերակը հանձնել ենք կառավարությանը, իսկ դա, իմ տվյալներով, փոխանցվել է քաղավիացիայի վարչության նախկին ղեկավարությանը: Իսկ թե որտեղ է այն հիմա, չեմ կարող ասել: Իհարկե, վատ է, որ մենք օդային օրենսգիրք չունենք, սակայն մարդիկ կան, որոնք այլ կարծիք ունեն: Ասում են՝ օրենսգիրք չկա, նշանակում է՝ թույլատրվում է այն, ինչն արգելված չէ», - նշում է մեր զրուցակիցը՝ կարծիք հայտնելով, որ ժամանակին օդային օրենսգիրքը չի ընդունվել, քանի որ դրանում կա մի քանի կետ, որոնք չէին բխում կոնկրետ մարդկանց շահերից: «Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության (ԻԿԱՕ) օրենսգրքում գրված է, որ երկրի քաղավիացիան պետք է գլխավորի այն մարդը, որն ունի ընդունված որակավորում: Նախկինների դեպքում ո՞վ ուներ նման որակավորում:

Ո՛չ կրթություն ունեին, ո՛չ որակավորում, բայց տարիներ շարունակ կառավարում էին մեր ավիացիան: Իհարկե, իրենք դեմ կլինեին այդ օրենսգրքին, որն ավտոմատ ձևով իրենց պաշտոնից զրկում էր: Երկրորդ կետով նշված է, որ օդանավակայանը կարող է գլխավորել հասարակական կազմակերպությունը, ֆիզիկական անձը կամ էլ ձեռնարկությունը, որը պետք է գրանցված լինի այն երկրում, որտեղ գտնվում է այդ օդանավակայանը: Կառավարողները պետք է լինեն այդ երկրի քաղաքացիներ և նրանց հիմնական բիզնեսը պետք է գրանցված լինի այդ երկրում: Հիմա, որտե՞ղ է գտնվում պարոն Էդուարդ Էռնեկյանի հիմնական բիզնեսը՝ Արգենտինայում: Քաղաքացիության հարցն ավելի հեշտ է լուծել: Այսպիսով, ստացվում է, որ նա իրավունք չունի Հայաստանում կառավարել մեր օդանավակայանը: Այս և նման պատճառներով էր այս օրենսգիրքը վնասում նրանց շահերին», - ասում է Դմիտրի Աթբաշյանը:

Անդրադարձանք նաև բաց երկնքի քաղաքականությանը: «Մեզ մոտ «ամենավայրենի» ձևով են ընդունել բաց երկնքի քաղաքականության վերաբերյալ բոլոր փաստաթղթերը, ասել են՝ ով ուզում է, կարող է գալ և թռիչքներ իրականացնել: Այլ երկրներում բացառություններ և սահմանափակումներ են նախատեսում, որոնք հիմնավորվում են այդ երկրի շահերով: Վրաստանում, օրինակ, «Աերոֆլոտը» սկսեց թռիչքներ կատարել դեպի Թբիլիսի, և տոմսերի գները այնքան իջեցրեց, որ Վրաստանի ավիաընկերությունները չէին կարողանում մրցել նրա հետ: Երբ դա բացահայտվեց, Վրաստանն արգելեց «Աերոֆլոտի» թռիչքները Թբիլիսի:

Բաց երկնքի քաղաքականության դեպքում ավելի քիչ թղթեր են պահանջվում մի երկրից մյուս երկիր չվերթ իրականացնելու համար, սա հեշտացնում է թղթաբանության հարցը, բայց մեր երկրի դեպքում ամեն ինչ այլ ուղղությամբ գնաց: Մենք ոչ թե պայքարում ենք բաց երկնքի քաղաքականության դեմ, այլ որ ամեն ինչ կանոնակարգված լինի: Բաց երկնքի քաղաքականության հետևանք է նաև գնային քաղաքականությունը: Ռուսական օդանավակայանների՝ իրենց ընկերություններին մատուցված ծառայությունների համար գանձվող սպասարկման գները երկու անգամ ցածր են, քան մեզ համար: Եվ բնական է, որ չենք կարող իրենց հետ հավասար պայմաններով աշխատել: Բայց սրա լուծումը կա: Մենք էլ Երևանում և Գյումրիում պետք է երկու անգամ թանկացնենք ռուսական ընկերությունների համար վճարները և պահանջենք, որ իրենց մոտ գները նվազեցվեն: Բայց դա պետք է ամրագրվի փաստաթղթերի մեջ», - նշում է «Ազգային ավիացիոն միավորում» հ/կ նախագահը:

«Սիրտս շատ է ցավում. ինչ ունեինք և ինչ մնաց մեր ավիացիայից: Եվ որևէ մեկը չի պատժվել սխալների համար: Խորհրդային Միության տարիներին հինգուկես միլիարդ ուղևոր ունեինք: Այս ցուցանիշով գերազանցում էինք Թուրքիային ու Իրանին: Իսկ ի՞նչ ունենք հիմա», - մտահոգվում է մեր զրուցակիցը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

Ապարան-Սպիտակ ճանապարհն էլ փակվեց. Տեսանյութ Հայաստանը կարող է ադրբեջանական գազ ստանալ. ձեռնտու կլինի Հայաստանի տարածքով գազատար կառուցել դեպի Նախիջևան. Ալիև Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային կոմբինատն այս տարվա առաջին եռամսյակի 1000 խոշոր հարկատուների եռյակում է Ապարան-Վանաձոր ճանապարհը շարունակում է փակ մնալ Ալագյազի հատվածումԱլեքսանդր Մասլյակովը 58 տարվա աշխատանքից հետո հեռանում է КВН-ից՝ թոքերում ուռուցքի պատճառով Այստեղ է՞լ է ՀԱՊԿ-ը մեղավոր. Զախարովա Գիտնականները նշել են, որ ժամանակակից արևային մարտկոցներն արգելակում են ապագայի արևային մեքենաների զարգացումը2024 թվականի մարտին Հայաստանում գրանցվել է հիմնական տնտեսական ցուցանիշների աճ Բուլղարիայի խորհրդարանը պաշտոնանկ է արել խոսնակին Նիկոլ Փաշինյանին քրեական պատասխանատվության ենթարկելու պահանջով հաղորդում ներկայացվեց ՀՀ գլխավոր դատախազություն Հունվարի 1-ից եկամտային հարկի վերադարձի ծրագիրը Երևանում չի գործի Որոշումներ են կայացրել՝ ձերբակալել. Ծիծեռնակաբերդում Աննա Հակոբյանի և դստեր ներկայությամբ տեղի ունեցածի մասին Բլինքենը ժամանել է Պեկին Թրքամոլին եք պահո՞ւմ, թուրքի ճամփեն եք բացում. Տավուշում գերլարված է (տեսանյութ) ՌԴ ԱԳՆ-ն մեկնաբանել է Հայաստանի և Ադրբեջանի միջև առաջին սահմանային սյան տեղադրումը Արարատում նույնպես ճանապարհներ են փակվել Ադրբեջանը լկտիանում է, Փաշինյանը՝ մանևրում ԱԺ պատգամավորը տեղափոխվում է Նոյեմբերյանի հիվանդանոց ԱՄՆ-ն գաղտնի Ուկրաինա է ուղարկել 100-ից ավելի հեռահար ATACMS հրթիռ. ՌԴ-ն արձագանքել է Մենք միշտ Հայոց ցեղասպանության ողբերգությունն ընդունել ենք որպես մեր սեփական ցավը. Զախարովա Թուրքիան շարունակում է ժխտողական քաղաքականությունը Փաշինյանի պահվածքի շնորհիվ Օդի ջերմաստիճանը կբարձրանա, տեղումներ չեն սպասվում Նավթի գները նվազել են Ձիասպորտ. ե՞րբ է այն ստեղծվել և քանի՞ տեսակ գոյություն ունի. «Փաստ»Արևմտյան երկրները տասնյակ դիվերսանտների են ուղարկում Բելառուս․ Լուկաշենկո Հայաստանը «պետք է» փոխի Սահմանադրությունը, Արարատով զինանշանը. Հայաստանում շատ սարեր կան, թող ընտրեն մեկ ուրիշը. Ալիև ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (25 ԱՊՐԻԼԻ). Առաջին անգամ օգտագործվել է գիլիոտինը՝ որպես մահապատժի գործիք. «Փաստ»Ուժգին երկրաշարժ, ցունամի. Թուրքիայում նախազգուշացրել են նոր աղետի մասին Քաշքշել են միմյանց, հարվածել, այնուհետ 16-ամյա պատանիները դանակահարվել են Տավուշում իավիճակը շարունակում է լարված մնալՀԱՄԱՍ-ը պատրաստ է վայր դնել զենքերը, եթե ստեղծվի Պաղեստինի անկախ պետություն՝ 1967-ի սահմաններով Քաղաքացիները փակել են Երևան-Գյումրի ճանապարհը Տեղապահները կառավարում են ոչ այն մարդկանց և ոչ այն երկիրը. «Փաստ»Հայոց ցեղասպանության տարելիցի կապակցությամբ Բևերլի Հիլզում Թուրքիայի հյուպատոսարանի մոտ ցույց է անցկացվել Եթե ՆԱՏՕ-ի միջուկային օբյեկտները տեղակայվեն Լեհաստանում, Ռուսաստանի համար ռազմական թիրախ կդառնան. ՌԴ ԱԳՆ Աննա Հակոբյանը գնացքով Գյումրի է ուղեւորվելԵթե Փաշինյանը մնա իշխանության, նա կրկին տոն կբերի ադրբեջանական փողոցներ. «Փաստ»Սահմանազատումը Տավուշից սկսելը եղել է մեր առաջարկը. պետական ​​սահմանի մոտ 10-12 կմ-ն արդեն կարելի է սահմանազատված համարել. Ալիև Ամառային զորակոչը ՀՀ-ում կանցկացվի ապրիլի 29-ից մինչև հուլիսի 31-ը ներառյալ Ադրբեջանը յուրացնում է նաև «Տատիկ-պապիկ»-ը. ահազանգ Անցած 2 օրում հանրապետությունում արձանագրվել է 15 ՃՏՊ, մեկ մարդ զոհվել է, 24-ը՝ վիրավորվել «Կարծես սպասողական վիճակում ապրեմ, ամեն րոպե սպասում եմ, որ Նվերս տուն կմտնի». պահեստազորային Նվեր Գուլինյանն անմահացել է հոկտեմբերի 13-ին Ջրականում. «Փաստ»Անկլավների հանձնումը կաթվածահար է անելու ՀՀ-ն, իսկ իշխանության առաջարկած այլընտրանքները զուտ սողալու հնարավորություն են․ Տիգրան ԱբրահամյանԲաղանիսի դպրոցի աշակերտները դասադուլ են անում` հանուն հայրենիքի Բաղանիսից ոչ հեռու բնակիչները նոր սյուներ են նկատել Գազամատակարարման պլանային դադարեցում Քանաքեռ-Զեյթուն վարչական շրջանում ապրիլի 25-ին և 26-ին Փաշինյանը քաղաքական մահապարտ է. կգնա մինչև վերջ, կպայթեցնի, բայց չի՛ կանգնի. Մանվելյան Հայաստանի տարածքի փոփոխությունը կարող է իրականանալ միայն հանրաքվեով. Ավետիք ՉալաբյանԱռկա պայմաններում դիվերսիֆիկացիայի մասին խոսելն ուղղակի անհեթեթություն է. «Փաստ»Ջուր չի լինի