Լանզարոտի կոնվենցիայի շուրջ հետագա հանրային քննարկումների ար... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (29 ՄԱՅԻՍԻ). Ան­կար­գու­թյուն­նե­րի հե­տև... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Կորցնում ենք, կորցնում, բայց այդպես էլ չենք խրատվում ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Սե­րը ժա­ռան­գել եմ մայ­րի­կիցս». պահ­պա­նե­լով ժա­նյակա­գո... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
«Ակա­նա­տես չենք եղել որևէ փաս­տաթղ­թի, որը կքար­տե­զագ­րի Հ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 31.Մայիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Լանզարոտեի կոնվենցիայի հարցում Արմեն Սարգսյանը փրկում է Նիկոլ Փաշինյանին Անընդունելի է գալ իշխանության` երկիրը կառավարելու նպատակով և անհաջողությունները բարդել ուրիշների վրա. Հարություն Մեսրոբյանը՝ ՀՀ իշխանությունների հակահամաճարակային քաղաքականության մասին Միքայել Մինասյանի հրապարակած փաստերը ենթակա են անհապաղ ստուգման․ պետք է հարուցվի քրգործ․ փաստաբան Արայիկ Հարությունյանը` Լանզարոտեի կոնվենցիայի և կեղծ լուրերի ու պնդումների մասին Մայիսի 30-ին իրականացված արտակարգ ռեժիմով ծառայության ընթացքում հայտնաբերվել է իրավախախտման 1076 դեպք Հայաստանում տեղումներ չեն սպասվում, եղանակը կշոգի ևս 2-4 աստիճանով Արթուր Վանեցյանի ղեկավարած կուսակցությունն ընդդմիադիր գործունեություն է ծավալելու Նիկոլ Փաշինյանը գեներալ Կարապետյանին գաղտնի գործուղել է ՌԴ՝ մաքսանենգ ծխախոտի հետ կապված սկանդալը ծածկադմփոց անելու համար Ոստիկանության անակնկալ շրջայցերը մայրաքաղաքի տարբեր շրջաններում (վիդեո) Գագիկ Ծառուկյանը մշտապես նվիրված է եղել իր ժողովրդին «Սաղ Սերժնա մեղավոր» պարզունակ իշխանական կռուտիտները հերթական անգամ փուչիկ են․ Աշոտյան Գնալով պետական կոռուպցիայի նմանվող գործարքների՝ հիմա այս իշխանությունը փորձում է բյուջեն լցնել` ֆինանսապես կեղեքելով ողջ հասարակությանը․ Հայկ Մարտիրոսյանը՝ համընդհանուր հարկային հայտարարագրի մասին Մենք հիմա փակուղու մեջ ենք և գնալով վիճակը ծանրանալու է. Ստեփան Դանիելյան Հայաստանում կորոնավիրուսով վարակվածների թիվը մեկ օրում աճել է 355-ով՝ հասնելով 9282-ի Պաշտոնյաների՝ շաբաթվա ամենասկանդալային գրառումները Նիկոլ Փաշինյանը ձեռք է բերել 1970-ականներին արտադրված զենք՝ ներկայացնելով դա որպես ձեռքբերո՞ւմ Իրավիճակն ու գներն անշարժ գույքի շուկայում. երբ բնակարան գնել Պարետի որոշմամբ սհմանափակումներ կկիրառվեն մի շարք տնտեսվարողների նկատմամբ Զենքի անօրինական վաճառք, «նախնադարյան» զենքի ձեռքբերման գործարք, կոռուպցիա և անտեսվող մահեր․ Միքայել Մինասյան/տեսանյութ/

«Պետք է խիստ մի­ջոց­ներ ձեռ­նար­կել մահ­վան ել­քով վթար­նե­րից խու­սա­փե­լու հա­մար»

24 ժամում 4 հոգի զոհվել է ճանապարհատրանսպորտային պատահարներից: Սա ֆիլմից հատված չէ, այլ՝ իրականություն: Օրեր առաջ նույն օրվա մեջ երկու վրաերթ էր տեղի ունեցել Երևանում, իսկ Մեղրիում եղբայրները մեքենայով դուրս էին եկել հանդիպակաց գոտի և զոհվել: Վթարների պատճառները, իհարկե, տարբեր են: Մի կողմից ոչ սթափ վարորդ, ոչ բարվոք ճանապարհ, մյուս կողմից՝ անուշադիր հետիոտն, որը շատ դեպքերում ոչ թույլատրելի հատվածում փորձում է հատել ճանապարհը: Իսկ ո՞րն է վթարների քանակի նվազեցման ուղին:

Օրերս լրագրողների հետ հանդիպմանը ճանապարհային ոստիկանության պետ Եգոր Կարապետյանը հայտարարել էր, որ խստանալու է վարորդական իրավունքի տրման կարգը, մասնավորապես ավելանալու են տեսական քննության հարցերը՝ 600ից դառնալով մոտ 1000:

«Վարորդի ընկեր» հասարակական կազմակերպության նախագահ Տիգրան Քեյանն ասում է, որ իրեն չի թվում, թե հարցաշարերի խստացումը կբերի երթևեկության ընթացքում վարորդի գիտակցության բարձրացմանը: «Որոշակի դժվարություններ կստեղծվեն թեստային քննության հանձնման ժամանակ: Վարորդական իրավունք ստանալու համար ավելի ճիշտ կլինի, եթե ապագա վարորդները գործնական քննություններ հանձնեն երթևեկության ընթացքում և ոչ թե ինչ-որ փակ տարածքներում: Ավելի մեծ ուշադրություն պետք է դարձնել հենց այդ քննությանը՝ հասկանալու համար, թե վարորդը երթևեկության մեջ տարբեր իրավիճակներում ինչպես է դրսևորում իրեն», - «Փաստի» հետ զրույցում ասում է Քեյանը՝ ընդգծելով, որ լավ կլինի, եթե դպրոցական տարիներից սկսած երեխաները տիրապետեն երթևեկության կանոններին: 

Ճանապարհային ոստիկանության պետը կարծիք էր հայտնել, որ վթարներից խուսափելու համար պետք է ընդամենը պահպանել ճանապարհային երթևեկության կանոնները: Տիգրան Քեյանը համամիտ է, սակայն նշում է, որ ժամանակ առ ժամանակ վթարների պատճառ նաև այլ գործոններ են դառնում: «Հնարավոր է վթարների թվի անհամեմատ կրճատում՝ երթևեկության կանոնները պահպանելու դեպքում: Փորձը ցույց է տալիս, որ մահվան ելքով վթարների մեծ մասը եղել է արագության գերազանցման և ոչ սթափ երթևեկելու հետևանքով: Ճիշտ է, չի կատարվում վերլուծություն և հաշվառում, թե վթարների ժամանակ մարդիկ ինչի հետևանքով են վնասվում, սակայն ակնհայտ է, որ ամրագոտիով չամրակապված անձինք վնասվածքներ են ստանում: Շատ վթարների դեպքում տեսնում ենք, որ մեքենայի դիմապակին ջարդված է, բայց ոչ վթարի, այլ՝ առջևում նստած ուղևորի հարվածի հետևանքով: Չամրակապված ուղևոր տեղափոխելը կամ առանց ամրակապվելու երթևեկելը երթևեկության կանոնների խախտում է:

Կան, սակայն, երթևեկության կանոնների հետ կապ չունեցող խնդիրներ: Օրինակ, ճանապարհային ծածկույթի պատճառով առաջացած վթարները: Վարորդները փոսերի են հանդիպում, ճանապարհները ոչ բարվոք վիճակում են: Նրանք փորձում են շրջանցել այդ անբարեկարգ հատվածները, և մեքենան վթարի է ենթարկվում», - նշում է հ/կ նախագահը: 

Քեյանը կարծում է, որ արագաչափերը և տեսախցիկները մինիմալ զսպող միջոցներ են: «Ասել, որ արագաչափերն ամբողջությամբ զսպում են, որպեսզի վարորդները չգերազանցեն արագությունը, սուտ կլինի, քանի որ դրանք տեղադրելուց հետո՝ միայն մի կարճ ժամանակահատված, մինչև վարորդները գտնում և ֆիքսում են դրանք, կարող են երթևեկության կանոններով երթևեկել, բայց հետո միայն այդ փոքր հատվածում են փորձում նվազեցնել արագությունը, որպեսզի չտուգանվեն», - ասում է մեր զրուցակիցը՝ ընդգծելով, որ նոր՝ պարեկային ծառայության համակարգի ներդրումը և ոստիկանների շրջիկ ծառայության իրականացումը կնպաստի, որպեսզի վարորդները չգերազանցեն արագությունը և կանոններին համապատասխան երթևեկեն. «Եթե վարորդը գիտակցի, որ պետք է հետևի երթևեկության կանոններին, ապա պետությունն էլ լրացուցիչ ռեսուրսներ չի ծախսի կարգերը պահպանելու համար»:

Հաճախակի է խոսվում այն մասին, որ ոչ սթափ վիճակում մեքենա վարող, արագությունը պարբերաբար գերազանցող կարգազանց վարորդներին պետք է զրկել վարորդական իրավունքից, նույնիսկ՝ ցմահ: Նշենք, որ նման խիստ օրենք է գործում ԱՄՆ-ում, որտեղ նման վարորդներին համարում են «պոտենցիալ մարդասպաններ», չէ որ վթարի հետևանքով հետիոտնը կարող է կյանքից զրկվել: Տիգրան Քեյանը փաստում է, որ նման խստությունը, իհարկե, ողջունելի կլինի նաև Հայաստանի պարագայում:

«Պետությունն ունի պարտավորություն պաշտպանել քաղաքացիների իրավունքները և ձեռնարկել բոլոր միջոցները կանխելու նման իրավիճակները: Պետք է բոլոր խիստ միջոցները ձեռնարկել մահվան ելքով վթարներից խուսափելու համար: Այսօր ավելի շատ մարդ է զոհվում ճանապարհներին, քան այլ վայրերում: Մարդիկ պետք է գիտակցեն, որ պետությունը մտածում է ոչ թե իր, այլ երկրի քաղաքացիների՝ վարորդների և երթևեկության մյուս մասնակիցների՝ հետիոտների մասին: Հետիոտները պետք է հասկանան, որ ճանապարհները կարելի է հատել միայն թույլատրելի վայրերում, որ վրաերթի հետևանքով կարող են զոհվել, հաշմանդամություն ձեռք բերել, ի վերջո, հոգեբանական լուրջ խնդիրների առաջ կանգնել: Ինչ վերաբերում է ուղևորներին, ապա ցանկացած ուղևոր ինքն իր մասին պետք է մտածի: Չամրակապվելով՝ ինքը վարորդին վնաս չի հասցնում, այլ ինքն իրեն», - եզրափակում է մեր զրուցակիցը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan