Որ­քա­նո՞վ են ար­դյու­նա­վետ անա­զա­տու­թյան մեջ գտնվող ան­ձ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՀՅԴ հայ­տը՝ որակապես նոր իրավիճակում ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
«Զտում»՝ հայ­կա­կան տար­բե­րա­կով. ինչ­պես՞ բա­ցա­ռել խտրա­կ... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Պետք է լի­նեն իրա­վա­կան-քա­ղա­քա­կան հե­տև­անք­ներ ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Տեխզն­նում. վճա­րում ենք մի­այն կտրոն ստա­նա­լու հա­մար ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 23.Մայիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79

Ռեալը դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը

Armsport.am-ը գրում է.

«Ռեալը» դարձել է աշխարհի ամենաթանկարժեք ֆուտբոլային բրենդը: Այս մասին հաղորդում է Brand Finance-ը:

 Մադրիդյան ակումբի գինն աճել է 27 տոկոսով և այժմ կազմում է մոտ 1.646 միլիարդ եվրո: «Արքայական ակումբը» շրջանցել է «Մանչեսթեր Յունայթեդին», որի արժեքն ընկել է 5.8 տոկոսով (1.472 միլիարդ եվրո):
Հաշվետվություն կազմելիս Brand Finance-ը, որն աշխարհում բրենդների գնահատման խոշորագույն մատակարար է, հաշվի է առնում տարբեր գործոններ. սպորտային արդյունքներ, կոմերցիոն գործունեության արդյունավետություն, օնլայն-նախագծեր, ենթակառուցվածքների վիճակ, խաղերի հաճախելիություն և այլն
website by Sargssyan