ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (14 ՆՈՅԵՄԲԵՐԻ)․ ԵԱՏՄ-ին Հայաստանի անդամակ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հայաստանի ոգու մի մասնիկ Կամչատկայում ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Նոր քամիներ. տարածաշրջանում աշխարհաքաղաքական դեկորացիաներն ս... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Ընկերությունը խախտում չի արել, բայց մարդիկ իրենց խաբված են զ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Գեղեցիկ կյանքի սիրահարն ու դատական արկածները ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 15.Նոյեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
2020-ին ՀՆԱ-ն կաճի 4,9 տոկոսով. ԿԲ նախագահ 2020-ի բյուջեի նախագծով ՀՀ պաշտպանության նախարարությունը ծրագրում է իրականացնել 8 ծրագիր. «Իմ քայլը» Ցին դինաստիայի ժամանակաշրջանի չինական սկահակը, որ գնվել էր մեկ ֆունտ սթեռլինգով, վերավաճառել են մոտ կես միլիոնով Օ՜հ հրաշք, օ՜հ աստվածներ, օ՜հ երկնային արդարություն, այսօր դա իրականություն դարձավ. Աշոտյան Կմշակվի ուսուցիչների վերապատրաստման առցանց համակարգ «Ուզում են ֆիլմ նկարել՝ սեռափոխված ծանրամարտիկի մասին. չգիտեի՝ ծիծաղեի, թե՞ ինչ» (տեսանյութ) Նիկոլ Փաշինյանը կմեկնի Իտալիա Արմեն Սարգսյանը հյուրընկալել է ռեժիսոր Ջիվան Ավետիսյանին ԶՈՒ-ում մարտավարամասնագիտական զորավարժություն եւ վարժանքներ են անցկացվել Դոլարի փոխարժեքն աճել է. եվրոն էժանացել է Գյումրիում փուլ առ փուլ շահագործման կհանձնվի ավտոմեքենաների մաքսազերծման գործառույթն իրականացնող կառույցը. ՊԵԿ Լևանդովսկին «Բավարիա»-ի ամսվա լավագույն խաղացողն է` ռեկորդով

Ի՞նչ չափանիշներ են գործում գովազդի համար

«Փաստ» օրաթերթը շարունակում է ներկայացնել «Ճանաչեք և պաշտպանեք ձեր իրավունքները» խորագիրը: Շատ են դեպքերը, երբ քաղաքացիները չեն կարողանում պաշտպանել իրենց իրավունքները, քանի որ իրազեկված չեն, իսկ երբեմն էլ որոշ պետական հիմնարկներ էլ ավելի են շփոթեցնում նրանց:

Օրաթերթը, համագործակցելով ՀՀ փաստաբանների պալատի հետ, այսուհետ հանրային իրազեկման արշավ է կազմակերպում, որը կօգնի մեր քաղաքացիներին իմանալ և պաշտպանել իրենց իրավունքները: Նշենք նաև, որ յուրաքանչյուր հինգշաբթի՝ ժամը 10:00-ից մինչև 17:00-ն փաստաբանների պալատի հանրային պաշտպանի գրասենյակն անվճար խորհրդատվություն է տրամադրում ՀՀ բոլոր քաղաքացիներին:

Հարց.- Ինչպիսի՞ն պետք է լինի գովազդը, ի՞նչ չափանիշներ են սահմանված դրա համար:

Պատասխանում է հանրային պաշտպան Նաիրա Համբարձումյանը:

Գովազդը պետք է լինի օրինական, հավաստի և պատշաճ, իսկ գովազդի լեզուն՝ գրական հայերեն։ Գովազդի շարադրանքը պետք է ապահովի գրական հայերենի անաղարտությունը, պահպանի ամրագրված լեզվական կանոնները։ Ավելին, Հայաստանում միայն օտար լեզվով գովազդն արգելվում է։ Սակայն այս արգելքը չի տարածվում օտար լեզուներով գրանցված ապրանքային նշանների և մակնիշների վրա: Օտարալեզու բովանդակության օգտագործումն էլ գովազդում պետք է համապատասխանի օրենսդրության պահանջներին: 

Ֆիզիկական անձանց անվան կամ պատկերների օգտագործումը գովազդում, առանց նրանց համաձայնության, չի թույլատրվում:

Գովազդի օրինական լինելը նշանակում է, որ գովազդը չպետք է իրականացվի օրենքների խախտմամբ: Գովազդը օրինական չէ, երբ այն իրականացվում է՝ օգտագործելով. • մարդկանց վստահությունը, փորձի կամ գիտելիքների պակասը,

• նախապաշարումները և սնահավատությունը,

• մրցակիցներին, նրանց արտադրանքն ու իրացվող ապրանքների հատկությունները վարկաբեկող արտահայտությունները կամ այլ անհարկի համեմատությունները, 

• քաղաքացիներին բռնության, հարձակողականության, խուճապի, ինչպես նաև բարոյականության համընդհանուր նորմերի խախտման դրդող կոչերը,

• սպառողի կյանքին, առողջությանը կամ անվտանգությանը սպառնացող գործողությունների դրդող կոչերը և փաստարկումները և այլն:

Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի հավաստիությունը և որը վերաբերում է`

• ապրանքի հատկանիշներին, բնույթին, կազմին, պատրաստման ժամանակին, նշանակությանը, սպառողական հատկություններին, կիրառման պայմաններին, համապատասխանությանը ստանդարտին, քանակին, ծագման երկրին,

• գովազդի հրապարակման պահին ապրանքի արժեքին և գնին, վճարման լրացուցիչ պայմաններին, ապրանքի առաքմանը, փոխանակմանը, վերադարձմանը, նորոգմանը, սպասարկմանը, շահագործմանը, այլ ապրանքների, այլ կազմակերպությունների և մարդկանց իրավունքների և դիրքի հետ համեմատություններին և այլն:

Արգելվում է այն գովազդը, որում խախտվում է գովազդի պատշաճությունը, այն է` 1. վարկաբեկում է բարոյականության նորմերը,

2. պարունակում է ռասային, ազգությանը, մասնագիտությանը կամ սոցիալական ծագմանը, տարիքային խմբին կամ սեռին, լեզվին, կրոնական և այլ համոզմունքներին վերաբերող վիրավորական արտահայտություններ, համեմատություններ և պատկերներ,

3. ուղղակի կամ անուղղակի ձևով արատավորում կամ անհարգալից վերաբերմունք է արտահայտում պետական զինանշանի, դրոշի, օրհներգի, դրամանիշի և այլնի նկատմամբ,

4. վարկաբեկում է իրավաբանական և ֆիզիկական անձանց, ինչպես նաև արտադրական, առևտրային կամ այլ գործունեությունը, մասնագիտությունը, ապրանքատեսակը և այլն:

website by Sargssyan