ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (25 ՀՈՒՆԻՍԻ). Սկսվել է գո­բա­չո­վյան վե­ր... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Վայ­րի» լի­բե­րա­լիզ­մից ան­դին ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Այ­սօր Թե­ղու­տում սո­ցի­ա­լա­կան լար­վա­ծու­թյուն է» ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
...Որ հայ­րե­նի­քին կա­պող մի­ակ օղա­կը նախ­նի­նե­րի շի­րի­մ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ջրային կոմիտեի նախագահի ունեցվածքը՝ պաշտոնը ստանձնելու հայտա... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 26.Հունիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Վրաստանի արևելքում երկրաշարժ է տեղի ունեցել Իրանը երբեք պատերազմի չի ձգտել. Ռոհանի ԵԽ-2019․ Լիլիթ Պողոսյանի հաղթանակը Թրամփը հայտնել է Սպիտակ տան խոսնակի անունը Արվեստի 60-ամյա «ճամփորդը»՝ Տեր-Ղևոնդյանի անվան երաժշտական դպրոց (լուսանկարներ) Ազգային ժողովին մատակարարվել են կեղծ ոսկյա և արծաթյա մեդալներ ու հուշամեդալներ. խնդրով զբաղվում է ոստիկանությունը. Shamshyan.com Այգեկ գյուղի գերեզմանատան մոտակա այգում հրդեհ է բռնկվել. ծխահարվել են քաղաքացիներ Կամո բնակավայրի տներից մեկում հայտնաբերվել է 29-ամյա երիտասարդի դի Օր 6-րդ. ընդդիմության բողոքի ակցիաները շարունակվում են. Tert.am-ի ուղիղ միացումը Թբիլիսիից 27-ամյա տղամարդը դպրոցի բակում կնոջ պարանոցից պոկել են շղթան եւ փախել. Ժամեր անց նրան գտել են 21-ամյա երիտասարդի գիշերային գողությունները՝ Երեւասնի կենտրոնում. Գողացել է չհրկիզվող պահարանները

Ահա, թե քանի ժամ է անհրաժեշտ ձեզ քնել՝ կախված ձեր տարիքից. պարտադիր հետևեք քնի այս ժամանակացույցին

Ահա, թե քանի ժամ է անհրաժեշտ ձեզ քնել՝ կախված ձեր տարիքից

Սա անհրաժեշտ է իմանալ, քանի որ սրանից է կախված ձեր առողջությունը

 Տարիներ շարունակ մեզ խորհուրդ են տվել քնել 8 ժամ: Սակայն վերջերս հետազոտողները եկել են եզրահանգման, որ պարտադրանքը կախարդական 8 ժամին հետևելու՝ միֆ է:

Սակայն, կարևոր բացահայտումներից մեկը կայանում է նրանում, որ որակն ավելի կարևոր է, քան  քանակը, երբ մենք խոսում ենք քնի մասին:
Անգամ եթե դուք քնում եք օրական 8 ժամ, դուք ձեզ կզգաք կոտրված, եթե 2 ժամ շարունակ շուռումուռ եք  եկել անկողնում:

 

 Անկասկած, քնի որակը կախված է տվյալ մարդուց՝ նրա սպորտային սովորություններից, առողջական խնդիրներից, կյանքի ընդհանուր ապրելակերպից :

Ավելին, համաձայն Քնի Ազգային Ինստիտուտի՝ քնի պահանջվող քանակությունը կախված է մարդու  տարիքից:

 
  • նորածիններ (0–3 ամսական) – (14–17 ժամ) օրական
  • մանկահասակներ(4–11 ամսական) – 12–15 ժամ
  •  փոքրիկներ(1–2 տարեկան) – 11–14 ժամ
  • նախադպրոցականներ (3–5 տարեկան) – 10–13 ժամ
  • երեխաներ(6–12 տարեկան) – 9–12 ժամ
  • պատանիներ(13–17 տարեկան) – 8–10 ժամ
  • երիտասարդներ (18–25 տարեկան) – 7–9 ժամ
  • մեծահասակներ(26–64 տարեկան) – 7–9 ժամ
  • ծերեր (65+) – 7–8 ժամ

    Նշաններ, որ դուք չեք քնում ըստ պահանջի

    • Դուք գլխապտույտ եք ունենում առավոտյան
    • Արթնանում եք գլխացավով
    • Վերջին ժամանակներս դուք քաշ եք հավաքել
    • Զգում եք, որ նվազել է ձեր աշխատանքի արդյունավետությունը
    • Դուք սպորտով զբաղվելու ուժ չունեք
    • Ոտքի վրա մնալու համար դուք խմում եք սուրճ կամ այլ էներգետիկ ըմպելիքներ

    Խորհուրդներ քնի որակը լավացնելու համար

    • Խստորեն հետևեք  քնի  ժամանակացույցին անգամ (ոչ աշխատանքային օրերին)
    • Ամեն օր զբաղվեք սպորտով
    • Մի օգտագործեք կոֆեին պարունակող ըմպելիքներ ցերեկվա ժամը 3-ից հետո
    • Քնելուց առաջ ընդունեք տաք ցնցուղ
    • Քնելուց առաջ անջատեք բոլոր էլեկտրական միջոցները:

 

website by Sargssyan