Շաբաթօրյա գրական ընթերցումներ «Փաստ» օրաթերթից ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (21 ՍԵՊՏԵՄԲԵՐԻ)․ Հա­յաս­տա­նի պատ­մու­թյա... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ահ­ռե­լի մո­լո­րու­թյուն, որն ար­դեն իսկ Հայաս­տա­նի տնտե­սո... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Վիճակագրական կոմիտեի նախագահի դրամական միջոցներն ավելացել են ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Չմա­րող կրքեր հան­քար­դյու­նա­բե­րու­թյան շուրջ. իշ­խա­նու­թ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 22.Սեպտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Գանձասար-Կապանը բողոքարկում կներկայացնի ՀՖՖ (տեսանյութ) Մադրիդի «Աթլետիկոն» հավասարվեց առաջատար «Սեւիլիային» Տաջիկստանում վիրավորվել են ռուսաստանցի պայմանագրային զինծառայողներ․ ՌԴ դեսպանությունը հետեւում է իրավիճակին Բուրջ Խալիֆան Անկախության տոնի առթիվ լուսավորվել է հայկական եռագույնով Թուրքիան պատրաստ է ԱՄՆ-ից Patriot ԶՀՀ-ներ ձեռք բերել․ Էրդողան Հրաձգություն՝ Նոր Օռլեանում․ զոհվել է մեկ դեռահաս, հինգ մարդ վիրավոր է ԱՄՆ-ում ամենագնացը ներխուժել է առևտրի կենտրոն և բախվել սրահներից մեկի ցուցափեղկին Հանկարծամահ է եղել թատերագետ Նվարդ Ասատրյանը 63-ամյա արմավիրցին կասկածվում է 3-րդ դասարանի աշակերտուհու նկատմամբ սեքսուալ բռնի գործողություններ կատարելու մեջ Մոսկվայի մետրոյում ուղևորն ընկել է գնացքի գծերի վրա Նարեկ Աբգարյանի հաղթանակը Լոս Անջելեսում Պետերբուրգում գիշերը խոշոր բախում է տեղի ունեցել հայաստանցիների եւ դաղստանցիների միջեւ

Ահա, թե քանի ժամ է անհրաժեշտ ձեզ քնել՝ կախված ձեր տարիքից. պարտադիր հետևեք քնի այս ժամանակացույցին

Ահա, թե քանի ժամ է անհրաժեշտ ձեզ քնել՝ կախված ձեր տարիքից

Սա անհրաժեշտ է իմանալ, քանի որ սրանից է կախված ձեր առողջությունը

 Տարիներ շարունակ մեզ խորհուրդ են տվել քնել 8 ժամ: Սակայն վերջերս հետազոտողները եկել են եզրահանգման, որ պարտադրանքը կախարդական 8 ժամին հետևելու՝ միֆ է:

Սակայն, կարևոր բացահայտումներից մեկը կայանում է նրանում, որ որակն ավելի կարևոր է, քան  քանակը, երբ մենք խոսում ենք քնի մասին:
Անգամ եթե դուք քնում եք օրական 8 ժամ, դուք ձեզ կզգաք կոտրված, եթե 2 ժամ շարունակ շուռումուռ եք  եկել անկողնում:

 

 Անկասկած, քնի որակը կախված է տվյալ մարդուց՝ նրա սպորտային սովորություններից, առողջական խնդիրներից, կյանքի ընդհանուր ապրելակերպից :

Ավելին, համաձայն Քնի Ազգային Ինստիտուտի՝ քնի պահանջվող քանակությունը կախված է մարդու  տարիքից:

 
  • նորածիններ (0–3 ամսական) – (14–17 ժամ) օրական
  • մանկահասակներ(4–11 ամսական) – 12–15 ժամ
  •  փոքրիկներ(1–2 տարեկան) – 11–14 ժամ
  • նախադպրոցականներ (3–5 տարեկան) – 10–13 ժամ
  • երեխաներ(6–12 տարեկան) – 9–12 ժամ
  • պատանիներ(13–17 տարեկան) – 8–10 ժամ
  • երիտասարդներ (18–25 տարեկան) – 7–9 ժամ
  • մեծահասակներ(26–64 տարեկան) – 7–9 ժամ
  • ծերեր (65+) – 7–8 ժամ

    Նշաններ, որ դուք չեք քնում ըստ պահանջի

    • Դուք գլխապտույտ եք ունենում առավոտյան
    • Արթնանում եք գլխացավով
    • Վերջին ժամանակներս դուք քաշ եք հավաքել
    • Զգում եք, որ նվազել է ձեր աշխատանքի արդյունավետությունը
    • Դուք սպորտով զբաղվելու ուժ չունեք
    • Ոտքի վրա մնալու համար դուք խմում եք սուրճ կամ այլ էներգետիկ ըմպելիքներ

    Խորհուրդներ քնի որակը լավացնելու համար

    • Խստորեն հետևեք  քնի  ժամանակացույցին անգամ (ոչ աշխատանքային օրերին)
    • Ամեն օր զբաղվեք սպորտով
    • Մի օգտագործեք կոֆեին պարունակող ըմպելիքներ ցերեկվա ժամը 3-ից հետո
    • Քնելուց առաջ ընդունեք տաք ցնցուղ
    • Քնելուց առաջ անջատեք բոլոր էլեկտրական միջոցները:

 

website by Sargssyan