«Դադարը հնարավորություն տվեց վեր հանել մեզ մոտ առկա իրական հ... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Նախագահին «պաշտպանելու» պատճառները ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Ե՞րբ կկայանա Վանեցյանի կուսակցության հիմնադիր համագումարը ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Կասկածելի նախաձեռնություններ՝ առանց արդյունավետության և հիմն... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Ծանր վիճակում գտնվող երկու պացիենտի մոտ դիտվում է դրական դին... ԲԼՈԳ
Երևան, 31.Մարտ,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
«Դադարը հնարավորություն տվեց վեր հանել մեզ մոտ առկա իրական հիմնախնդիրները» Նախագահին «պաշտպանելու» պատճառները Առինջ-Ջրվեժ ավտոճանապարհին «Nissan Teana»-ն բախվել է ճանապարհի բետոնե արգելապատնեշին. կա զոհ Ե՞րբ կկայանա Վանեցյանի կուսակցության հիմնադիր համագումարը Հակառակորդի կրակոցից վիրավորված երեխային վիրահատել են. նրան տեղափոխել են Երևան Կասկածելի նախաձեռնություններ՝ առանց արդյունավետության և հիմնավորումների Այսօր 3 ժամով լույս չի լինելու միայն Երեւանի մեկ շենքում «Ինձ այստեղ շատ լավ են վերաբերվում». գյումրեցի 13-ամյա աղջնակն արդեն քայլում է (տեսանյութ) Ծանր վիճակում գտնվող երկու պացիենտի մոտ դիտվում է դրական դինամիկա. Արսեն Թորոսյան ՀՀ զինված ուժերը դիմելու են իրավիճակին համարժեք քայլերի. ԱԳՆ Հակառակորդի կրակոցից վիրավորում ստացած երկու զինծառայողի վիճակը կայուն է. ՊՆ խոսնակ Պարետը վեց ժամով դադարեցրել է մի քանի սուպերմարկետների աշխատանքը Երևանում Ոսկեվանում հակառակորդի կրակոցից վիրավորում ստացած երեխային տեղափոխում են Երևան Հակառակորդը գնդակոծել է Կոթին

Թա­ցը չո­րի հետ չխառ­նել. ինչ­պե՞ս կան­խել ճա­նա­պար­հա­յին ող­բեր­գու­թյուն­նե­րը

«Հավանաբար բոլոր վարորդական իրավունքները պետք է չեղարկել և բոլորից նորից շատ խիստ քննություն վերցնել»։ Սա ասել է առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանը՝ Վրաստանում տեղի ունեցած վթարի ազդեցության տակ: Ասել, որ սա ուղղակի զգացմունքային, չհիմնավորված ու շատ ծայրահեղ հայտարարություն է, նշանակում է ոչինչ չասել: Այն, որ վարորդական իրավունքի, վարորդների որակի, վարորդական մշակույթի հետ կապված լուրջ խնդիրներ ունենք, որ մեր շատ վարորդներ պատուհաս են դարձել, որևէ մեկի համար գաղտնիք չէ:

Այդ մասին ևս մեկ անգամ բարձրաձայնել ստիպեցին Զոդի կամրջի ու վերոնշյալ ողբերգությունը: Բայց խոսել վարորդական իրավունքների համատարած վերանայման մասին, ոչ միայն ծայրահեղություն է, այլև շատ վտանգավոր: Իրականում ոլորտի մասնագետները նշում են մի քանի առաջնային քայլ, որոնք հարկավոր է կարճ ժամկետներում իրականացնել և զուգահեռ մտածել համապարփակ լուծումների մասին:

Նախ՝ էապես շատացնել պետավտոտեսուչների ներկայությունը ճանապարհներին: Երկրորդ՝ նշվում է, որ պետք է արագացնել բալային համակարգի անցումը:

Բալային համակարգում հստակ սահմանել իր մեղքով վթարի պատճառ դարձած վարորդից, բացի ԱՊՊԱ համակարգի սիմվոլիկ տույժերը, զգալի միավորներ հանելը: Կան մասնագետներ, որոնք կարծում են, որ ալկոհոլ օգտագործած վարելու համար ոչ թե միավորներ է պետք հանել, այլ միանգամից 3 կամ 6 ամսով զրկել վարելու իրավունքից: 

Ավելին, կա տեսակետ, որ պրոմիլային որոշակի շեմից հետո (ասենք՝ 0,5-ից) հարկավոր է պարզապես «քրեականացնել» այդ իրավախախտումը՝ օրենսդրության մեջ փոփոխելով նվազագույն ազատազրկման շեմը՝ սահմանելով նաև, ասենք, 1 ամիսը: Գուցե թե սա զսպի ոմանց հանցավոր ինքնավստահությունը: Վերջապես, կա մոտեցում, որ առաջին իսկ միավորների պաշարը սպառողներին 6 ամիս անց ոչ թե պետք է միանգամից վարորդական իրավունքի վկայական տալ, այլ ստիպել քննություն հանձնել: Կարելի է քննություն սահմանել նաև տարվա մեջ որոշակի քանակի (ասենք՝ 2-3) վթարի պատճառ դարձած վարորդների համար:

Սրանք բոլորն էլ քննարկելի առաջարկներ են, բայց փաստ է, որ թե՛ վերաքննությունների, թե՛ զսպող մեխանիզմների հստակ քայլեր կան, որ պետք է կատարվեն, այլ ոչ թե թացը չորի հետ խառնել: Ի վերջո, անհասկանալի է, թե ինչու պետք է քննություն հանձնի վարորդը, ով չունի իր մեղքով որևէ վթար, իսկ տարվա մեջ առավելագույնը 1 անգամ է տուգանվում:

website by Sargssyan