«Շատ դեպքերում պետական կառույցները գործում են իրարից անկախ և... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Սննդամթերքի շուկայում կրկին գնաճ կա. պարենային որոշ ապրանքնե... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Ոսկու գինը բարձրացել է, առևտուրը՝ կիսով չափ պակասել. ի՞նչ խն... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
Համավարակով պայմանավորված՝ առաջարկվում է երկարաձգել աղետի գո... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (10 ՀՈՒԼԻՍԻ). Առաջին անգամ ֆուտբոլային մր... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Երևան, 11.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Կարեն Ավագյանը նոր աշխատանքի է անցել Ում ասես օտարվել է, հիմա՞ էլ թափանցիկություն չակընկալենք Հնարավոր չէ բոլորին ներգրավվել շինարարական աշխատանքներում, շատ անգամ չեն էլ ցանկանում կատարել այդ աշխատանքը. Սոֆիա Հովսեփյանը՝արտագնա աշխատանքի մեկնելու հնարավորությունից զրկվածների մասին Խոսել «մի՛ ստիր» պատվիրանի մասին և բացարձակ սուտ խոսել՝ անազնվություն է. Տեր Տիգրան քահանա Բադիրյան 3 վարորդ կեսգիշերն անց մրցավազք են կազմակերպել Երևանում /Տեսանյութ/ Փաշինյանն ապալեգիտիմացրել է ոստիկանական ուժի կիրառումը երկակի ստանդարտների պատճառով․ ինչո՞ւ պետք է մարդկանց մի խմբին թույլատրվի ճանապարհ փակել, իսկ մեկ այլ տեղ փողոց փակողները ծեծվեն․ Ա․ Թևանյան Ե՞րբ եք պատրաստվում վերջ տալ այս կրկեսին․ իմքայլական պատգամավորը՝ պարետին Չի բա­ցառ­վում, որ աշ­նա­նը հան­րային դժգո­հու­թյուն­նե­րի նոր պոռթ­կում­ներ լի­նեն Մի պահեք, մի դրեք տակներդ, տվեք գյուղացուն. Էդմոն Մարուքյանը կոչ արեց վերականգնել պետական աջակցության ծրագրերը Էկվադորից բերած բանանի գինը 4 անգամ էժան է տեղական մրգից. հարցախույզ Երեւանի շուկաներում Կատարված ծառայողական քննության արդյունքներով Հակառակորդը հրադադարի պահպանման ռեժիմը մեկ շաբաթում խախտել է ավելի քան 150 անգամ Օրինախախտման 3118 դեպք 1 օրում. ոստիկանության վերջին տվյալները Հարկման պարզ և ողջամիտ լուծում Որքա՞ն նոր աշխատեղեր և ներդրումներ կորցրեց Հայաստանը վերջին 2 տարիների ընթացքում Արայիկ Հարությունյանը` Սուրբ Սոֆիայի տաճարին մզկիթի կարգավիճակ վերադարձնելու որոշման մասին Ադրբեջանական լրատվամիջոցը հերթական ապատեղեկատվությունն է տարածել. Արցախի ՊԲ պարզաբանումը «Շատ դեպքերում պետական կառույցները գործում են իրարից անկախ և տեղյակ չեն միմյանց գործառույթներից» Փաշինյանն արձանագրել է հայ ժողովրդի աշխարհաքաղաքական կամքը Ոստիկանության արտակարգ ծառայությունը Սևանա լճում

Թա­ցը չո­րի հետ չխառ­նել. ինչ­պե՞ս կան­խել ճա­նա­պար­հա­յին ող­բեր­գու­թյուն­նե­րը

«Հավանաբար բոլոր վարորդական իրավունքները պետք է չեղարկել և բոլորից նորից շատ խիստ քննություն վերցնել»։ Սա ասել է առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանը՝ Վրաստանում տեղի ունեցած վթարի ազդեցության տակ: Ասել, որ սա ուղղակի զգացմունքային, չհիմնավորված ու շատ ծայրահեղ հայտարարություն է, նշանակում է ոչինչ չասել: Այն, որ վարորդական իրավունքի, վարորդների որակի, վարորդական մշակույթի հետ կապված լուրջ խնդիրներ ունենք, որ մեր շատ վարորդներ պատուհաս են դարձել, որևէ մեկի համար գաղտնիք չէ:

Այդ մասին ևս մեկ անգամ բարձրաձայնել ստիպեցին Զոդի կամրջի ու վերոնշյալ ողբերգությունը: Բայց խոսել վարորդական իրավունքների համատարած վերանայման մասին, ոչ միայն ծայրահեղություն է, այլև շատ վտանգավոր: Իրականում ոլորտի մասնագետները նշում են մի քանի առաջնային քայլ, որոնք հարկավոր է կարճ ժամկետներում իրականացնել և զուգահեռ մտածել համապարփակ լուծումների մասին:

Նախ՝ էապես շատացնել պետավտոտեսուչների ներկայությունը ճանապարհներին: Երկրորդ՝ նշվում է, որ պետք է արագացնել բալային համակարգի անցումը:

Բալային համակարգում հստակ սահմանել իր մեղքով վթարի պատճառ դարձած վարորդից, բացի ԱՊՊԱ համակարգի սիմվոլիկ տույժերը, զգալի միավորներ հանելը: Կան մասնագետներ, որոնք կարծում են, որ ալկոհոլ օգտագործած վարելու համար ոչ թե միավորներ է պետք հանել, այլ միանգամից 3 կամ 6 ամսով զրկել վարելու իրավունքից: 

Ավելին, կա տեսակետ, որ պրոմիլային որոշակի շեմից հետո (ասենք՝ 0,5-ից) հարկավոր է պարզապես «քրեականացնել» այդ իրավախախտումը՝ օրենսդրության մեջ փոփոխելով նվազագույն ազատազրկման շեմը՝ սահմանելով նաև, ասենք, 1 ամիսը: Գուցե թե սա զսպի ոմանց հանցավոր ինքնավստահությունը: Վերջապես, կա մոտեցում, որ առաջին իսկ միավորների պաշարը սպառողներին 6 ամիս անց ոչ թե պետք է միանգամից վարորդական իրավունքի վկայական տալ, այլ ստիպել քննություն հանձնել: Կարելի է քննություն սահմանել նաև տարվա մեջ որոշակի քանակի (ասենք՝ 2-3) վթարի պատճառ դարձած վարորդների համար:

Սրանք բոլորն էլ քննարկելի առաջարկներ են, բայց փաստ է, որ թե՛ վերաքննությունների, թե՛ զսպող մեխանիզմների հստակ քայլեր կան, որ պետք է կատարվեն, այլ ոչ թե թացը չորի հետ խառնել: Ի վերջո, անհասկանալի է, թե ինչու պետք է քննություն հանձնի վարորդը, ով չունի իր մեղքով որևէ վթար, իսկ տարվա մեջ առավելագույնը 1 անգամ է տուգանվում:

website by Sargssyan