ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (28 ՓԵՏՐՎԱՐԻ). Գոր­ծարկ­վել է Հա­յաս­տա­ն... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Ազ­գաբ­նակ­չու­թյու­նը չպետք է իմա­նա՝ ինչ­պես տար­բե­րա­կե... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ներ­քա­ղա­քա­կան խնդիր­նե­րի մեջ մխրճվե­լու փո­խա­րեն պետք է... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
«Փաս­տա­վա­վե­րագ­րա­յին մա­սով խնդիր չու­նենք.կա այդ ամե­նը... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
«Ամեն ինչ նույնն է, թղթա­բա­նու­թյունն է ավե­լա­ցել» ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երևան, 28.Փետրվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Հաստատվել է նոր կորոնավիրուսի երկրորդ դեպքը Գրանցվել է կորոնավիրուսով վարակման առաջին դեպքը Վնասվածքը դանակահարության հետեւանք էր. ոստիկանների բացահայտումը Վիճաբանություն եւ դանակահարություն Արղության փողոցում. մյուս մասնակիցներին փնտրում են Մարդու վարքն ուղղորդում են ոչ թե վիճակագրական թվերն, այլ ազգային արժեքները Հենրիխ Մխիթարյան․ Պատրաստ ենք հաջորդ փուլին (ֆոտո) Սիրիայում 33 զոհից հետո Թուրքիան գաղթականների համար բացել է սահմանները դեպի Եվրոպա Հրդեհ Վանաձորում. «Seat» ավտոմեքենայի սրահն այրվել է ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (28 ՓԵՏՐՎԱՐԻ). Գոր­ծարկ­վել է Հա­յաս­տա­նի ատո­մա­յին էլեկտ­րա­կա­յա­նի առա­ջին էներ­գաբ­լո­կը Խոշոր ու ողբերգական ավտովթար Արարատի մարզում․06-ի վարրորդը տեղում մահացել է Հրշեջ-փրկարարները մարել են 17.1 հա խոտածածկ տարածքներում բռնկված հրդեհները «Ազ­գաբ­նակ­չու­թյու­նը չպետք է իմա­նա՝ ինչ­պես տար­բե­րա­կել գրի­պի տե­սակ­նե­րը, պետք է դի­մել բժշկի» «Որոշակի նոր հանգամանքներ են պարզվում». Գաբրիել Բալայանը՝ բանակում միջադեպերի մասին Ներ­քա­ղա­քա­կան խնդիր­նե­րի մեջ մխրճվե­լու փո­խա­րեն պետք է լուրջ ար­տա­քին քա­ղա­քա­կան գոր­ծու­նե­ու­թյուն իրա­կա­նաց­նել Երևանում պայթեցրել են Մալաթիա-Սեբաստիա վարչական շրջանի դատախազության դատախազի Mercedes-ի դիմապակին «Փաս­տա­վա­վե­րագ­րա­յին մա­սով խնդիր չու­նենք.կա այդ ամե­նը շա­րու­նա­կա­բար աշ­խար­հին հասց­նե­լու խնդի­րը»

Թա­ցը չո­րի հետ չխառ­նել. ինչ­պե՞ս կան­խել ճա­նա­պար­հա­յին ող­բեր­գու­թյուն­նե­րը

«Հավանաբար բոլոր վարորդական իրավունքները պետք է չեղարկել և բոլորից նորից շատ խիստ քննություն վերցնել»։ Սա ասել է առողջապահության նախարար Արսեն Թորոսյանը՝ Վրաստանում տեղի ունեցած վթարի ազդեցության տակ: Ասել, որ սա ուղղակի զգացմունքային, չհիմնավորված ու շատ ծայրահեղ հայտարարություն է, նշանակում է ոչինչ չասել: Այն, որ վարորդական իրավունքի, վարորդների որակի, վարորդական մշակույթի հետ կապված լուրջ խնդիրներ ունենք, որ մեր շատ վարորդներ պատուհաս են դարձել, որևէ մեկի համար գաղտնիք չէ:

Այդ մասին ևս մեկ անգամ բարձրաձայնել ստիպեցին Զոդի կամրջի ու վերոնշյալ ողբերգությունը: Բայց խոսել վարորդական իրավունքների համատարած վերանայման մասին, ոչ միայն ծայրահեղություն է, այլև շատ վտանգավոր: Իրականում ոլորտի մասնագետները նշում են մի քանի առաջնային քայլ, որոնք հարկավոր է կարճ ժամկետներում իրականացնել և զուգահեռ մտածել համապարփակ լուծումների մասին:

Նախ՝ էապես շատացնել պետավտոտեսուչների ներկայությունը ճանապարհներին: Երկրորդ՝ նշվում է, որ պետք է արագացնել բալային համակարգի անցումը:

Բալային համակարգում հստակ սահմանել իր մեղքով վթարի պատճառ դարձած վարորդից, բացի ԱՊՊԱ համակարգի սիմվոլիկ տույժերը, զգալի միավորներ հանելը: Կան մասնագետներ, որոնք կարծում են, որ ալկոհոլ օգտագործած վարելու համար ոչ թե միավորներ է պետք հանել, այլ միանգամից 3 կամ 6 ամսով զրկել վարելու իրավունքից: 

Ավելին, կա տեսակետ, որ պրոմիլային որոշակի շեմից հետո (ասենք՝ 0,5-ից) հարկավոր է պարզապես «քրեականացնել» այդ իրավախախտումը՝ օրենսդրության մեջ փոփոխելով նվազագույն ազատազրկման շեմը՝ սահմանելով նաև, ասենք, 1 ամիսը: Գուցե թե սա զսպի ոմանց հանցավոր ինքնավստահությունը: Վերջապես, կա մոտեցում, որ առաջին իսկ միավորների պաշարը սպառողներին 6 ամիս անց ոչ թե պետք է միանգամից վարորդական իրավունքի վկայական տալ, այլ ստիպել քննություն հանձնել: Կարելի է քննություն սահմանել նաև տարվա մեջ որոշակի քանակի (ասենք՝ 2-3) վթարի պատճառ դարձած վարորդների համար:

Սրանք բոլորն էլ քննարկելի առաջարկներ են, բայց փաստ է, որ թե՛ վերաքննությունների, թե՛ զսպող մեխանիզմների հստակ քայլեր կան, որ պետք է կատարվեն, այլ ոչ թե թացը չորի հետ խառնել: Ի վերջո, անհասկանալի է, թե ինչու պետք է քննություն հանձնի վարորդը, ով չունի իր մեղքով որևէ վթար, իսկ տարվա մեջ առավելագույնը 1 անգամ է տուգանվում:

website by Sargssyan