Շա­հույթ ստա­նա­լու մա­սին չեն մտա­ծում, այս տար­վա առու­մով... ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ
«Հու­սա­հա­տու­թյան մեջ պա­հե­լը, տագ­նա­պի մթնո­լորտ ձև­ա­վ... ՄՇԱԿՈՒՅԹ
«Գիրքը կարևոր արժեք ունի, այն կարող է մարդու ներաշխարհը փոխել» ՄՇԱԿՈՒՅԹ
ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (3 ՀՈՒԼԻՍԻ). Հա­յաս­տա­նի ֆուտ­բո­լի ֆե­դ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Քա­ղա­քա­կա­նու­թյան ոլորտն արա­տա­վոր­վում է փո­խա­դարձ թշն... ՎԵՐԼՈՒԾԱԿԱՆ
Երևան, 05.Հուլիս,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Այսօր Նիկոլի ռեժիմը «պատերազմ» է հայտարարել ազգային ու ավանդական արժեքներին․ Շարմազանով Արթուր Վանեցյանը ընդդիմության համախմբման կենտրոնում Ուսուցիչների սոցփաթեթների մասին․ նոր որոշում Գագիկ Ծառուկյանի հավատամքը. եթե կան խնդիրներ, ապա կան նաև դրանք լուծելու բազում ճանապարհներ Հուլիսի 6-ին ամենամեծ քննությունն է՝ մաթեմատիկայից․ 47 քննական կենտրոնից գործելու է 46-ը Մենք ունենք նախ՝ պետական և ազգային ընդհանուր շահեր, նոր միայն անձնական Ուզում եմ հավատալ, որ Ազգային ժողովը չի գնա օրենքը վերանայելու ճանապարհով. Գեւորգ Դանիելյան ԲՀԿ նախագահ Գագիկ Ծառուկյանի շնորհավորական ուղերձը Սահմանադրության օրվա առթիվ Լիտվացի բժիշկների առաքելությունը Հայաստանում ավարտվեց (լուսանկարներ) Իրավական պետության կայացման ու պետության առողջացման համար կարևոր է «Մեկ Հայաստան» կուսակցության նախագահ Արթուր Ղազինյանի ջանքերը «Ինչ ունեն-չունեն հավաքեցին, բոխչաները դրեցին մեքենաների վրա ու վերադառնում են» Շփման գծում հրադադարը խախտվել է 200 անգամ Այսօր Հայաստանում նշվում է Սահմանադրության օրը ԱՄՆ-ն աշխարհը թողել է առանց դեղորայքի Հաստատվել է կորոնավիրուսի 706 նոր դեպք, առողջացել են 451-ը, մահացել է 7 պացիենտ

«Թե՛ դի­մորդ­նե­րի թվի նվա­զու­մը, թե՛ քննու­թյուն­նե­րի ար­դյունք­նե­րը լուրջ ազ­դան­շան պետք է լի­նեն»

Ամփոփվում են ընդունելության քննությունների արդյունքները, կատարվում են վերլուծություններ: Հրապարակված թվերից ակնհայտ է, որ բուհերում մի շարք մասնագիտությունների գծով առկա են թափուր տեղեր: Օրինակ, ԵՊՀ-ում կա 713, տնտեսագիտական համալսարանում՝ 514, մանկավարժական համալսարանում՝ 669, լեզվահասարակագիտական համալսարանում՝ 454, ճարտարապետության և շինարարության համալսարանում՝ 694, ագրարային համալսարանում՝ 952 թափուր տեղ: Սա բացատրվում է և՛ դիմորդների թվի սակավությամբ, և՛ անցողիկ շեմի չհաղթահարմամբ:

Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը «Փաստի» հետ զրույցում ասում է՝ այս տարի դիմորդների թվի նվազումը մի փոքր անակնկալ էր: «Եթե նախորդ երկու տարիներին հասկանալի էր, թե ինչու է դիմորդների թիվը քիչ, ապա այս տարի, իմ հաշվարկով, մոտավոր պետք է ունենայինք 12-13 հազար դիմորդ, բայց, ցավոք, ունեցանք մոտավորապես 10 հազար դիմորդ:

Եղել են տարիներ, երբ դիմորդների թիվը կազմել է 19 հազար: Այդ թիվը կամաց-կամաց նվազեց՝ 16, 15, 13 և հիմա, փաստորեն, հասանք 10 հազարի հանգրվանին: Սա, իհարկե, մտահոգում է, և այստեղ շատ լուրջ վերլուծության կարիք կա՝ հասկանալու համար, թե որտեղ են, այսպես ասած, պոտենցիալ 3000 դիմորդները, որոնք պետք է դիմեին բուհեր: Միևնույն ժամանակ պարզ է, որ նրանցից մի քանի տասնյակը այն երեխաներն են, որոնք միանգամից ընդունվել են արտասահմանյան բուհեր: Վերջին 3-4 տարիներին արտասահմանյան բուհեր ընդունվող շրջանավարտների թիվը մի քանի տասնյակով ավելացել է: 

Ենթադրենք, մի 100 հոգի էլ ընդունվել է ամերիկյան համալսարան, մի քանիսը՝ քոլեջների միջոցով ընդունվում է բուհ՝ միանգամից երկրորդ կուրս: Ամեն դեպքում, մոտ 2000 դիմորդ այս տարի պակասել է», - ասում է Խաչատրյանը:

Փորձագետն անդրադառնում է դիմորդների թվի նվազման պատճառներին: «Գլխավոր պատճառը կարող է լինել այն, որ այդ երեխաներն ունեն ֆինանսական խնդիրներ և ի վիճակի չեն Երևանում սովորել, բուհերի վարձավճարներ տալ:

Մյուս պատճառն այն է, որ կրթական մակարդակն է իջել, և այդ պատճառով շրջանավարտը հասկանում է, որ ինքը չի կարող բուհում սովորել: Երրորդ հնարավոր պատճառը կարող է լինել այն, որ բուհական կրթությունն այլևս պահանջված չէ, այսինքն՝ այն մոլուցքը, որ «մեր վերջին կովը վաճառենք, այդ գումարով պարապենք, վարձ տանք», միգուցե վերացել է, և հասարակության մի խումբ մտածում է, որ ավելի լավ է այդ գումարն իրենք ուրիշ նպատակով ծախսեն, քան վճարեն ուսման վարձ», - կարծիք է հայտնում Խաչատրյանը:

Անդրադառնում ենք քննության արդյունքներին, մասնավորապես՝ դիմորդների մոտ 20 տոկոսը չի հաղթահարել հայոց լեզու և գրականություն առարկայի քննության դրական շեմը. 4540 դիմորդից հայոց լեզու և հայ գրականություն առարկայից բացասական գնահատական է ստացել 1162 դիմորդ: 

Գնահատման և թեստավորման կենտրոնի փոխտնօրեն Կարո Նասիբյանը օրերս լրագրողների հետ հանդիպմանը ասել էր՝ «չի կարելի, որ երեխան դպրոցում 12 տարի գրի, կարդա, խոսի հայերեն, ու հետո ստուգենք և ասենք, թե դու անբավարար գիտելիք ունես հայերենից։ Սա աբսուրդ է»։

Խաչատրյանը համակարծիք է՝ սա պետք է ազդակ լինի, որ կրթության ոլորտում ունենք համակարգային փոփոխությունների անհրաժեշտություն: «Իհարկե, սա լուրջ ահազանգ է, որովհետև այդ դիմորդները, որոնք անբավարար են ստացել, եղել են, այսպես ասած, շատ ցածր պաշարով գիտելիքի ստորին շեմում, և երբ նախարարությունը թեստերում ինչ-որ մեխանիկական փոփոխություն է կատարել, թեկուզ հերթականության, տառեր և անուններ է փոխել, ենթադրենք, իրենք պետք է ստանային 7,5-8 միավոր, այդ փոփոխության հետևանքով կորցրել են մեկ միավոր ու ընդհանրապես չեն հաղթահարել դրական շեմը: 

Պետք է հաշվի առնել նաև, որ դիմորդների ճնշող մեծամասնությունն այս արդյունքներին հասնում են կրկնուսույցի մոտ պարապելու արդյունքում, այսինքն, եթե կրկնուսույցի մոտ չպարապեն, արդյունքները շատ ավելի վատը կլինեն: Հնարավոր է՝ հայոց լեզու առարկայից անբավարար ստանա դիմորդների 40, ոչ թե 20 տոկոսը:

Ընդ որում՝ պետք չէ կենտրոնանալ միայն հայոց լեզու առարկայի վրա, որովհետև մյուս առարկաների դեպքում էլ ունենք գրեթե նույն պատկերը: Խնդիրը համակարգային է, և թե՛ սա, թե՛ դիմորդների թվի նվազումը մեզ համար լուրջ ազդանշան է:

Պետք է փորձենք պարզել՝ ո՞ւր են «կորչում» այդ դիմորդները, որովհետև մեր դպրոցներն ու քոլեջներն այս տարի ունեցել են մոտավորապես 25 հազար շրջանավարտ: Ստացվում է, որ 25 հազարից 10 հազարն է դիմել բուհ ընդունվելու համար՝ ընդամենը 30-40 տոկոսը: Աշխարհում երկրներ կան, որտեղ 60-70 տոկոս ուսանող կա, իսկ մենք ընդամենը 30-40 տոկոս դիմորդ ենք ունենում», - ընդգծում է մեր զրուցակիցը:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan