Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ ... ԲԼՈԳ
ՈՒՂԻՂ․ Նիկոլ Փաշինյանի մամուլի ասուլիսը Լոս Անջելեսում ՎԻԴԵՈ
Ջորջ Սորոսը ցանկություն էր հայտնել ինձ հետ հանդիպել․ Նիկոլ Փ... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 23.Սեպտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
ՀՀ ԱԺ պատգամավորը պատմել է ռուս գործընկերոջ հետ գազի գնի հարցի շուրջ իր զրույցի մասին Արցախի «Արդարություն» կուսակցության հայտարարությունը Ով է Նիկոլ Փաշինյանի օգնական նշանակված Սուրեն Ղամբարյանը «Մարզպետ, կերած-խմածդ քթիցդ կբերեմ, ողնաշարդ կջարդեմ». Փոխգնդապետի հայրը` մարզպետին Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել «Տոտենհեմի» խաղացող․ Ֆուտբոլը VAR-ի պատճռով վերածվել է այլ խաղի Ադրբեջանում շտապել են «բացատրել». զոհված զինծառայողը մոլորվել է, ոչ թե մասնակցել դիվերսիայի 1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. տուգանքները հասնում են 100.000 ռուբլու (ֆոտո) Պատկերացնո՞ւմ եք, եթե հանկարծ ես սկսեմ խոսել. Վանեցյանի պատասխանը՝ Փաշինյանին Արծրուն Հովհաննիսյանը՝ իր հասցեին հնչած որոշ քննադատությունների մասին Երբ Արցախի բանակի գեներալների վրա գործ էիք սարքում, չէի՞ր հիշում ուսադիրների ու արժանապատվության մասին. Շարմազանով Վարչապետը հանդիպել է Կալիֆորնիայի փոխնահանգապետի եւ Լոս Անջելեսի քաղաքային իշխանության ներկայացուցիչների հետ (ֆոտո) ԱԺ-ն շարունակում է արտահերթ նիստի աշխատանքւ. Օրակարգում մեկ հարց է (ուղիղ) Վանեցյանը իր ուսադիրները նետեց աղբամանը. Նիկոլ Փաշինյան Ծնկի կբերվեն այն եկեղեցականները, ովքեր կփորձեն քանդել մեր ոտքի տակ. Փաշինյան ՀՀ կառավարությունն այսօր ի վիճակի է իրականացնել նույնքան մասշտաբային ծրագրեր, որքան Լինսի հիմնադրամը. Փաշինյան Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ թողնելով հետ են շպրտվել. խոսնակ Չպարզված հանգամանքներում վիրավորված Հայկ Խաչատրյանի վիճակը ծանր է. Արծրուն Հովհաննիսյան

Ի՞նչ անել, որ մեր վա­րորդ­նե­րի շրջա­նում զար­գա­նա ոչ թե տու­գան­քը բո­ղո­քար­կե­լու, այլ խախ­տում չա­նե­լու մշա­կույ­թը

Սոցցանցային տիրույթում գործում են մի քանի խմբեր, որոնց անդամները վարորդներ են: Վերջիններս քննարկում են օրենսդրական փոփոխությունները, մաքսազերծման կամ տեխսպասարկման հետ կապված հարցեր, բայց հիմնական հարցը հետևյալն է՝ ինչպե՞ս բողոքարկեմ տուգանքս: Ի՞նչ անել, որ մեր վարորդների մոտ զարգանա ոչ թե տուգանքը բողոքարկելու, այլ խախտում չանելու մշակույթը:

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը օրինակներ է բերում իրենց խմբից: «Խումբն ազատ հարթակ է, որտեղ թույլատրվում են թեմատիկ քննարկումներ: Երբ այսօր վարորդները գրում են՝ կարո՞ղ եմ այս տուգանքը բողոքարկել, արձագանքը հիմնականում լինում է շատ ադեկվատ: Տեսնելով կատարած խախտումը՝ գիտակից վարորդները գրում են՝ իսկ ի՞նչը բողոքարկես: Սովորաբար նույն մարդը երկրորդ անգամ նման բան չի գրում: Այդ միտումը կա և այն, իմ կարծիքով, ավելի արագ չի կարող լինել: Տեսեք, մարդկանց մի խումբը տեղադրում է ակնհայտ խախտումը և գրում՝ ինչպե՞ս բողոքարկենք:

Քիչ թվով մարդիկ գրառում են կատարում և իրենց կատարած խախտման օրինակով նախազգուշացնում մյուսներին: Բայց այս երկուսի մեջտեղում կան մի քանի ձևակերպումներ, որոնցով պետք է անցնենք: Դրանցից մեկին արդեն հասել ենք: Վարորդներն ուղղակի հարցնում են՝ սա լինո՞ւմ է բողոքարկել: Բացի դա, գրում են, որ, օրինակ` խախտում են արել, բայց կարծում են, որ այդտեղ ինչ-որ մոլորեցնող նշան է եղել»,- «Փաստի» հետ զրույցում ասում է Պեդանյանը:

Նա նշում է, որ մյուս վարորդների արձագանքը գրառում անողի համար ուսուցանող է: «Մարդուն ցույց են տալիս, թե ինչ խախտում է արել, քննարկում է սկսվում, և որքան այն երկարում է, այնքան դրա մեջ շատ է լինում տեղեկատվությունը:

Վարորդներն այս քննարկումների արդյունքում նաև կրթվում են: Խմբում տարաբնույթ հարցերի շուրջ քննարկումները մեզ հնարավորություն են տալիս ուշադրություն դարձնել խնդիրներին և փորձել իրականացնել արդյունավետ փոփոխություններ: Մենք փորձում ենք խումբը տանել նրան, որ վարորդների մոտ կարգապահությունը լինի գերակա»,- նշում է մեր զրուցակիցը:

Ստացվում է, որ երբեմն վատ ձևակերպված հարցն իրականում կարող է մի քանի հոգու օգուտ տալ: «Կան վարորդներ, որոնք չիմացությունից են հարցը տալիս, կան վարորդներ, որոնք գիտակցաբար խախտում են կատարել և ակնկալում են, որ օգնություն կստանան, չնայած չեն ստանում: Կարող են լինել դեպքեր, երբ որևէ վարորդի անձնական օրինակը մեզ ցույց տա օրենքի բացը, կամ էլ մեր գրասենյակը մի օրենք ուսումնասիրելուց կոնկրետ գործի հիման վրա բողոքարկում կազմակերպի:

Բացի դա, բողոքարկման գործընթացն այնպիսին է, որ ոչ ոք չի ուզում երկրորդ անգամ գա տուգանք բողոքարկելու. ամեն գործը տևում է 3-4 ամիս, կապված է թղթաբանության հետ: Բացի դա, կան խախտումներ, որոնք նույն մարդու համար մեկ անգամից ավելի չենք բողոքարկվում»,- ընդգծում է մեր զրուցակիցը:

Պեդանյանը հավելում է՝ շատ լավ կլիներ եթե հասնեինք նրան, որ վարորդները խմբերում տեղադրեին խախտումները և ասեին՝ մենք նման խախտում ենք կատարել, դուք մի՛ արեք: Ի վերջո, փորձի փոխանակումն ինչոր մի նպատակի հասնելու ամենաարդյունավետ ձևերից մեկն է:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan