ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (26 ՓԵՏՐՎԱՐԻ)․ Սանկտ Պե­տեր­բուր­գում տե­... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Հան­րաք­վեի ար­դյունք­նե­րը և դրա վրա ծախս­ված հսկա­յա­կան գ... ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ
Իսկ տա­նից դուրս կա­րե­լի է ամեն ինչ ջար­դել ու քան­դե՞լ. ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«ՍՕՍ ման­կա­կան գյու­ղե­րի» մի­ջազ­գա­յին սուբ­սի­դի­ա­նե­րը... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
«Կո­րո­նա­վի­րու­սը կա­րող է էա­կան խո­չըն­դոտ դառ­նալ ար­տա... ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑ
Երևան, 26.Փետրվար,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
Չեմ ընդունում ինձ առաջադրված մեղադրանքը. Սերգո Կարապետյան Հայտնաբերվել է Գավառում կորած 37-ամյա քաղաքացու դին Կալիֆոռնիայում խոշոր հրդեհ է բռնկվել նավթավերամշակող գործարանում Դատարանը մերժեց Սերժ Սարգսյանի պաշտպանների՝ դատախազին ներկայացված բացարկի միջնորդությունը․ուղիղ 67 հոգի արդեն դիմել են եւ վաղը չվերթ կա, որով նրանք Իրանից տեղափոխվելու են Հայաստան. ԱԳՆ ՀՀ ԶՈւ բոլոր զորամասերում արգելված են զինծառայողների ծնողների և հարազատների այցելությունները, զինծառայողների բոլոր տեսակի արձակուրդները. ՊՆ ՊԱՏՄՈՒԹՅԱՆ ԱՅՍ ՕՐԸ (26 ՓԵՏՐՎԱՐԻ)․ Սանկտ Պե­տեր­բուր­գում տե­ղի են ունե­ցել ան­կար­գու­թյուն­ներ, Պե­տա­կան դու­ման ցրվել է 2019-ին նույն զորամասում սպա է ինքնասպություն գործել, հետևություն չի արվել, շտաբի պետն ազատվել է պաշտոնից. զինծառայող Վահրամ Ավագյանի մահվան դեպքով ՊԲ-ի՝ ծառայողական քննության արդյունքները Հան­րաք­վեի ար­դյունք­նե­րը և դրա վրա ծախս­ված հսկա­յա­կան գու­մար­նե­րը կա­րող են դառ­նալ անի­մաստ. Փա­շի­նյա­նը ռիս­կի է դի­մում մե­ղադր­վել իշ­խա­նու­թյու­նը յու­րաց­նե­լու մեջ Երկրաշարժ է տեղի ունեցել Իսկ տա­նից դուրս կա­րե­լի է ամեն ինչ ջար­դել ու քան­դե՞լ. Վթարի պատճառով 10 ժամից ավելի ջուր չի լինելու Գեղարքունիքի եւ Կոտայքի մարզերում «ՍՕՍ ման­կա­կան գյու­ղե­րի» մի­ջազ­գա­յին սուբ­սի­դի­ա­նե­րը տա­րեց­տա­րի կրճատ­վե­լու են. ծրա­գիրն անց­նում է ինք­նա­ֆի­նան­սա­վոր­ման Արարատի մարզում 2019-ին իրականացվել է 58 սուբվենցիոն ծրագիր, այս տարի դրանց թիվն արդեն 112 է. մարզպետ «Կո­րո­նա­վի­րու­սը կա­րող է էա­կան խո­չըն­դոտ դառ­նալ ար­տագ­նա զբո­սաշր­ջա­յին այ­ցե­լու­թյուն­նե­րի հա­մար».խոր­հուրդ­ներ մաս­նա­գե­տից Ին­չո՞ւ են խոս­տում­ներն ու հայ­տա­րա­րու­թյուն­նե­րը «գրվում սա­ռույ­ցին»

Ի՞նչ անել, որ մեր վա­րորդ­նե­րի շրջա­նում զար­գա­նա ոչ թե տու­գան­քը բո­ղո­քար­կե­լու, այլ խախ­տում չա­նե­լու մշա­կույ­թը

Սոցցանցային տիրույթում գործում են մի քանի խմբեր, որոնց անդամները վարորդներ են: Վերջիններս քննարկում են օրենսդրական փոփոխությունները, մաքսազերծման կամ տեխսպասարկման հետ կապված հարցեր, բայց հիմնական հարցը հետևյալն է՝ ինչպե՞ս բողոքարկեմ տուգանքս: Ի՞նչ անել, որ մեր վարորդների մոտ զարգանա ոչ թե տուգանքը բողոքարկելու, այլ խախտում չանելու մշակույթը:

«Վարորդի ընկեր» ԻՀԿ փոխնախագահ Դավիթ Պեդանյանը օրինակներ է բերում իրենց խմբից: «Խումբն ազատ հարթակ է, որտեղ թույլատրվում են թեմատիկ քննարկումներ: Երբ այսօր վարորդները գրում են՝ կարո՞ղ եմ այս տուգանքը բողոքարկել, արձագանքը հիմնականում լինում է շատ ադեկվատ: Տեսնելով կատարած խախտումը՝ գիտակից վարորդները գրում են՝ իսկ ի՞նչը բողոքարկես: Սովորաբար նույն մարդը երկրորդ անգամ նման բան չի գրում: Այդ միտումը կա և այն, իմ կարծիքով, ավելի արագ չի կարող լինել: Տեսեք, մարդկանց մի խումբը տեղադրում է ակնհայտ խախտումը և գրում՝ ինչպե՞ս բողոքարկենք:

Քիչ թվով մարդիկ գրառում են կատարում և իրենց կատարած խախտման օրինակով նախազգուշացնում մյուսներին: Բայց այս երկուսի մեջտեղում կան մի քանի ձևակերպումներ, որոնցով պետք է անցնենք: Դրանցից մեկին արդեն հասել ենք: Վարորդներն ուղղակի հարցնում են՝ սա լինո՞ւմ է բողոքարկել: Բացի դա, գրում են, որ, օրինակ` խախտում են արել, բայց կարծում են, որ այդտեղ ինչ-որ մոլորեցնող նշան է եղել»,- «Փաստի» հետ զրույցում ասում է Պեդանյանը:

Նա նշում է, որ մյուս վարորդների արձագանքը գրառում անողի համար ուսուցանող է: «Մարդուն ցույց են տալիս, թե ինչ խախտում է արել, քննարկում է սկսվում, և որքան այն երկարում է, այնքան դրա մեջ շատ է լինում տեղեկատվությունը:

Վարորդներն այս քննարկումների արդյունքում նաև կրթվում են: Խմբում տարաբնույթ հարցերի շուրջ քննարկումները մեզ հնարավորություն են տալիս ուշադրություն դարձնել խնդիրներին և փորձել իրականացնել արդյունավետ փոփոխություններ: Մենք փորձում ենք խումբը տանել նրան, որ վարորդների մոտ կարգապահությունը լինի գերակա»,- նշում է մեր զրուցակիցը:

Ստացվում է, որ երբեմն վատ ձևակերպված հարցն իրականում կարող է մի քանի հոգու օգուտ տալ: «Կան վարորդներ, որոնք չիմացությունից են հարցը տալիս, կան վարորդներ, որոնք գիտակցաբար խախտում են կատարել և ակնկալում են, որ օգնություն կստանան, չնայած չեն ստանում: Կարող են լինել դեպքեր, երբ որևէ վարորդի անձնական օրինակը մեզ ցույց տա օրենքի բացը, կամ էլ մեր գրասենյակը մի օրենք ուսումնասիրելուց կոնկրետ գործի հիման վրա բողոքարկում կազմակերպի:

Բացի դա, բողոքարկման գործընթացն այնպիսին է, որ ոչ ոք չի ուզում երկրորդ անգամ գա տուգանք բողոքարկելու. ամեն գործը տևում է 3-4 ամիս, կապված է թղթաբանության հետ: Բացի դա, կան խախտումներ, որոնք նույն մարդու համար մեկ անգամից ավելի չենք բողոքարկվում»,- ընդգծում է մեր զրուցակիցը:

Պեդանյանը հավելում է՝ շատ լավ կլիներ եթե հասնեինք նրան, որ վարորդները խմբերում տեղադրեին խախտումները և ասեին՝ մենք նման խախտում ենք կատարել, դուք մի՛ արեք: Ի վերջո, փորձի փոխանակումն ինչոր մի նպատակի հասնելու ամենաարդյունավետ ձևերից մեկն է:

ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ

website by Sargssyan