Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ ... ԲԼՈԳ
ՈՒՂԻՂ․ Նիկոլ Փաշինյանի մամուլի ասուլիսը Լոս Անջելեսում ՎԻԴԵՈ
Ջորջ Սորոսը ցանկություն էր հայտնել ինձ հետ հանդիպել․ Նիկոլ Փ... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 23.Սեպտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
ՀՀ ԱԺ պատգամավորը պատմել է ռուս գործընկերոջ հետ գազի գնի հարցի շուրջ իր զրույցի մասին Արցախի «Արդարություն» կուսակցության հայտարարությունը Ով է Նիկոլ Փաշինյանի օգնական նշանակված Սուրեն Ղամբարյանը «Մարզպետ, կերած-խմածդ քթիցդ կբերեմ, ողնաշարդ կջարդեմ». Փոխգնդապետի հայրը` մարզպետին Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել «Տոտենհեմի» խաղացող․ Ֆուտբոլը VAR-ի պատճռով վերածվել է այլ խաղի Ադրբեջանում շտապել են «բացատրել». զոհված զինծառայողը մոլորվել է, ոչ թե մասնակցել դիվերսիայի 1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. տուգանքները հասնում են 100.000 ռուբլու (ֆոտո) Պատկերացնո՞ւմ եք, եթե հանկարծ ես սկսեմ խոսել. Վանեցյանի պատասխանը՝ Փաշինյանին Արծրուն Հովհաննիսյանը՝ իր հասցեին հնչած որոշ քննադատությունների մասին Երբ Արցախի բանակի գեներալների վրա գործ էիք սարքում, չէի՞ր հիշում ուսադիրների ու արժանապատվության մասին. Շարմազանով Վարչապետը հանդիպել է Կալիֆորնիայի փոխնահանգապետի եւ Լոս Անջելեսի քաղաքային իշխանության ներկայացուցիչների հետ (ֆոտո) ԱԺ-ն շարունակում է արտահերթ նիստի աշխատանքւ. Օրակարգում մեկ հարց է (ուղիղ) Վանեցյանը իր ուսադիրները նետեց աղբամանը. Նիկոլ Փաշինյան Ծնկի կբերվեն այն եկեղեցականները, ովքեր կփորձեն քանդել մեր ոտքի տակ. Փաշինյան ՀՀ կառավարությունն այսօր ի վիճակի է իրականացնել նույնքան մասշտաբային ծրագրեր, որքան Լինսի հիմնադրամը. Փաշինյան Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ թողնելով հետ են շպրտվել. խոսնակ Չպարզված հանգամանքներում վիրավորված Հայկ Խաչատրյանի վիճակը ծանր է. Արծրուն Հովհաննիսյան

Առ­կա հո­վա­նա­վոր­չու­թյունն ու չե­ղած ռազ­մա­վա­րու­թյու­նը.ինչ­պե՞ս սկսվեց նոր ուսում­նա­կան տա­րին

Նոր ուսումնական տարին արդյո՞ք սկսվեց այն նոր փոփոխություններով, որոնք պետք է ավելի որակյալ դարձնեին կրթությունը, տային այն համակարգային խնդիրների լուծումները, որոնց մասին փորձագիտական շրջանակները բազմիցս են հայտարարել:

Ի՞նչ հասցրեց անել նախարարությունը, որի ներկայացուցիչները կրթության ոլորտում ևս հեղափոխական շրջադարձեր էին խոստանում: Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանը դժվարացավ հիշել մի փաստաթուղթ, որում հստակ նշված կլիներ, թե 20182019թթ. ի՞նչ պետք է փոխվեր:

«Այսինքն, նախարարության հիմնական խնդիրներից մեկը շարունակում է մնալ այն, որ հստակ օրակարգ չի սահմանվում: Հիմա սկսվեց նոր ուսումնական տարին, և մենք չգիտենք, թե այս տարի ինչ խնդիրներ են դրվել դպրոցների առաջ: Չգիտենք նաև, թե նախարարությունը համալսարանների առաջ ինչ խնդիրներ է դրել, որ հետո գնահատենք այդ ամենը»,-«Փաստի» հետ զրույցում ասաց կրթության փորձագետը:

 

Սերոբ Խաչատրյանն իր համար որոշակի խնդիրներ ու նաև դրական հանգամանքներ է առանձնացրել:

«Անցած ուսումնական տարին համընկավ ԱԺ ընտրությունների հետ, և դպրոցները որևէ կերպ չներգրավվեցին ընտրություններում: Սա փոփոխություն է:

Կարելի է ավելացնել նաև այն, որ որոշ առումով նվազել են դրամահավաքները, կոռուպցիոն երևույթները: 

 

Բայց, այդուհանդերձ, դեռ որոշակիորեն առկա է ծանոթին, բարեկամին, ընկերոջը կամ կուրսեցուն առաջ մղելու սկզբունքը՝ շատ հաճախ՝ առանց պրոֆեսիոնալ որակների: Այդ միտումները դեռ շարունակվում են, ինչը մտահոգիչ է:

Կարող ենք ասել, որ, մեծ հաշվով, կրթության ոլորտում այդ հովանավորչությունն ինչ-որ առումով դեռ կա: Բացի այդ, որոշ դպրոցներում խժդժություններ եղան:

Ես հատուկ ուզում եմ Ավշարի դպրոցի օրինակը բերել, որտեղ փորձ էր արվում մարզպետի ազգականին նշանակել ուսմասվարի պաշտոնում, բայց կոլեկտիվը շատ սկզբունքային գտնվեց և կարողացավ այդ հովանավորչության դեմն առնել:

 

Որոշ դպրոցներում էլ տնօրեն դառնալու պայքար եղավ, թեպետ որոշ դպրոցներում սպասվում էր տնօրենի փոփոխություն, բայց նման փոփոխություն ևս չեղավ»,-ասաց փորձագետը՝ ընդգծելով, որ, մեծ հաշվով, թեպետ բազմաթիվ փաստաթղթեր ընթացքի մեջ են, բայց դեռ ոչինչ չկա:

Թվարկելով ինչպես փոփոխության ենթակա, այնպես էլ անհրաժեշտ նոր ծրագրերը, նա նշեց դպրոցների կառավարման խորհուրդների կարգի, «Նախադպրոցական կրթության», «Բարձրագույն կրթության» մասին օրենքների, ինչպես նաև կրթության զարգացման պետական ծրագրի մասին:

Կրթությունը որակյալ դարձնելու առաջին նախապայմանը, ըստ մեր զրուցակցի, ռազմավարությունն է:

 

«Կարևոր է, որ մենք տեսնենք, թե, ի վերջո, որն է նախարարության տեսլականը, որն այսօր չկա: Կան ինչ-որ հատվածային բաներ ինչ-որ զեկույցներից, բայց հստակ ռազմավարություն առայժմ չկա:

Երբ մենք գտնում ենք ինչ-որ մի զեկույցի միտք ու ասում, որ այսպիսի բան ենք ուզում անել, համաձայն ենք դրա հետ, դա դեռ տեսլական չէ: Մեր տեսլականը պետք է ծնվի, ոչ թե ներկրվի:

Շատ հետաքրքիր զեկույցներ ու մտքեր կան, բայց մերը ո՞րն է»,-շեշտեց նա՝ խոսելով նաև քաղաքականության խնդրի մասին:

«Ենթադրենք՝ ինչ-որ ծրագիր ենք կրճատում, բայց ի՞նչ ուղղությամբ, ինչի՞ համար, ո՞րն է հիմքը»,-նշեց փորձագետը:

 

Սերոբ Խաչատրյանի կարծիքով, մեկ տարին լիարժեք բավարար էր, որ նախարարությունը կարողանար շատ հարցերի պատասխաններ տալ: «Եթե ստանձնում ես պատասխանատվություն, ապա մեկ-երկու ամսում պետք է հրապարակես քո տեսլականը:

Դրա համար տարիներ ու ամիսներ պետք չեն: Իսկ տեսլական ունենալուց հետո պետք է փորձել դա առաջ մղել, որովհետև այն ունենալը դեռ քիչ է: Ոչ թե գիտնական, այլ՝ կառավարիչ, որը պետք է փորձի առաջ մղել իր տեսլականը և այն դարձնի պետական քաղաքականություն»,-ընդգծելով կրթության ոլորտի պատասխանատու մարմնի հիմնական գործառույթի մասին՝ շեշտեց Ս. Խաչատրյանը:

«Եթե կարողացան դա անել, ծրագիրը կհաջողի, եթե ոչ, ապա ամեն ինչ արդեն անիմաստ է:

 

Այսինքն, պետք է մարդկանց հետ աշխատել, մարդիկ պետք է հասկանան, որ մեր նոր իշխանության տեսլականը սա է: Ես ֆեյսբուքում նոր ուսումնական տարվա վերաբերյալ նախարարության պլանները տեսա: Եթե դիտարկենք, ապա կարող ենք ասել, որ այնտեղ հիմնականում նախորդ կառավարության ծրագրերն են»,-ասաց նա՝ նշելով, որ միակ նոր հատվածը դասագրքերին էր վերաբերում, իսկ մնացածը՝ թե՛ ռոբոտաշինությունը, թե՛ դպրոցաշինությունը, կային նաև նախկինում:

«Այսինքն, դրանք նոր ծրագրեր չեն: Նույնը նաև աշխատավարձերի բարձրացման մասին կարելի է ասել: Նախկինում եղել են դեպքեր, երբ ուսուցչի աշխատավարձը 20 տոկոսով է բարձրացվել: Այսինքն, դա ևս նորություն չէ: Մեծ հաշվով,

եթե ուզում ենք ունենալ նոր ու բոլորովին այլ արդյունք, պետք է կանգնեցնենք իներցիան, որովհետև եթե նույն բաներն անես, մոտավորապես կստանաս նույն արդյունքը, իսկ եթե ուրիշ արդյունք ես ուզում, այլ բան պետք է անես: Սա է ամբողջ խնդիրը»,-եզրափակեց մեր զրուցակիցը:

ԱՆՆԱ ԲԱԴԱԼՅԱՆ

website by Sargssyan