Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. ... ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ
Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ ... ԲԼՈԳ
ՈՒՂԻՂ․ Նիկոլ Փաշինյանի մամուլի ասուլիսը Լոս Անջելեսում ՎԻԴԵՈ
Ջորջ Սորոսը ցանկություն էր հայտնել ինձ հետ հանդիպել․ Նիկոլ Փ... ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ
Երևան, 23.Սեպտեմբեր,
00
:
00
:
00
Փոխարժեք
478.65
$
560.79
ՀՀ ԱԺ պատգամավորը պատմել է ռուս գործընկերոջ հետ գազի գնի հարցի շուրջ իր զրույցի մասին Արցախի «Արդարություն» կուսակցության հայտարարությունը Ով է Նիկոլ Փաշինյանի օգնական նշանակված Սուրեն Ղամբարյանը «Մարզպետ, կերած-խմածդ քթիցդ կբերեմ, ողնաշարդ կջարդեմ». Փոխգնդապետի հայրը` մարզպետին Նիկոլ Փաշինյանը նոր նշանակում է արել «Տոտենհեմի» խաղացող․ Ֆուտբոլը VAR-ի պատճռով վերածվել է այլ խաղի Ադրբեջանում շտապել են «բացատրել». զոհված զինծառայողը մոլորվել է, ոչ թե մասնակցել դիվերսիայի 1000–ից ավելի հայկական բեռնատարներ մնացել են Վերին Լարսում. տուգանքները հասնում են 100.000 ռուբլու (ֆոտո) Պատկերացնո՞ւմ եք, եթե հանկարծ ես սկսեմ խոսել. Վանեցյանի պատասխանը՝ Փաշինյանին Արծրուն Հովհաննիսյանը՝ իր հասցեին հնչած որոշ քննադատությունների մասին Երբ Արցախի բանակի գեներալների վրա գործ էիք սարքում, չէի՞ր հիշում ուսադիրների ու արժանապատվության մասին. Շարմազանով Վարչապետը հանդիպել է Կալիֆորնիայի փոխնահանգապետի եւ Լոս Անջելեսի քաղաքային իշխանության ներկայացուցիչների հետ (ֆոտո) ԱԺ-ն շարունակում է արտահերթ նիստի աշխատանքւ. Օրակարգում մեկ հարց է (ուղիղ) Վանեցյանը իր ուսադիրները նետեց աղբամանը. Նիկոլ Փաշինյան Ծնկի կբերվեն այն եկեղեցականները, ովքեր կփորձեն քանդել մեր ոտքի տակ. Փաշինյան ՀՀ կառավարությունն այսօր ի վիճակի է իրականացնել նույնքան մասշտաբային ծրագրեր, որքան Լինսի հիմնադրամը. Փաշինյան Ադրբեջանը ձեռնարկել է դիվերսիոն ներթափանցման փորձ. մեկ դիակ թողնելով հետ են շպրտվել. խոսնակ Չպարզված հանգամանքներում վիրավորված Հայկ Խաչատրյանի վիճակը ծանր է. Արծրուն Հովհաննիսյան

«Կարող է պատահի` մեզ հետևում են». Facebook-ի հավելվածն անընդհատ ֆիքսում է մարդու գտնվելու վայրը

 Հիշո՞ւմ եք՝ «Հարսնացուն հյուսիսից» ֆիլմի հայտնի արտահայտություններից մեկը, երբ Մուրադը Սերոբին ասում է. «Ձեզ լուրջ պահեք, կարող է պատահի` մեզ հետևում են»: 
 
Իհարկե, 21-րդ դարում հարևանների աչքերին ու ականջներին փոխարինելու է եկել համացանցը: Մեկ գրառում սոցիալական ցանցերում, այս կամ այն տեղեկատվության որոնում, նկարների տեղադրում. այս կերպ մենք ավելի հասանելի ենք դարձնում մեր կյանքը: Երբեմն սա անում ենք կամովին, երբեմն էլ անձնական որոշակի տվյալներ հայտնվում են ցանցում անկախ մեր կամքից:
 
Հատկապես սոցիալական ցանցերից օգտվողները կփաստեն, որ, օրինակ, հանդիպման ժամանակ կարող են զրուցել ինչ-որ թեմայի կամ անձի մասին (ոչ հեռախոսով) և հանկարծ Facebook-ի իրենց էջում տեղեկատվություն կամ գովազդ է հայտնվում նույն թեմային վերաբերող: Խոստովանենք՝ եղել են դեպքեր, երբ խոսել ենք ինչ-որ մեկի մասին կամ նրա հետ (էլ չենք խոսում նրա մասին ցանցում տեղեկատվություն որոնելու մասին), իսկ որոշ ժամանակ անց Facebook մուտք գործելիս այն մեզ առաջարկել է ընկերանալ այդ մարդու հետ:
 
Վերջերս էլ հետաքրքիր դեպք պատահեց մեր աշխատակցի հետ: Երևանյան փողոցներից մեկով անցնելիս նկատել էր X ծառայություն և ամուսնուն հարցրել՝ տեսնես ի՞նչ կարժենա այս ծառայությունը: Միայն այդքանը: Հաջորդ օրը Facebook-ը հենց այդ ծառայության գովազդն է առաջարկել, ընդ որում՝ այդ նույն հասցեի ծառայության տվյալները: 
 
Այս դեպքում ինչի՞ հետ գործ ունենք: Հնարավո՞ր է, որ մեզ իրոք հետևում են: Մեդիափորձագետ Սամվել Մարտիրոսյանը «Փաստի» հետ զրույցում սա հետևյալ կերպ է մեկնաբանում:
 
«Ընկերությունները գովազդը կարող են կազմել ոչ միայն հետաքրքրությունները, այլ նաև տեղանքը հաշվի առնելով: Կարելի է նշել բավականին նեղ տեղանք: Եթե մարդն ունի հեռախոս, որից նա այդ պահին չի էլ օգտվում, Facebook-ի հավելվածն անընդհատ ֆիքսում է մարդու գտնվելու վայրը:
 
Այսինքն՝ բավական է դուք ինչ-որ տեղով անցնեք, ապա մեծ հավանականությամբ այդտեղ առկա ծառայությունների գովազդը կհայտնվի ձեր էջում:
 
Facebook-ը ոչ միայն հետևում է, թե ինչ եք անում համացանցում, այլ նաև որտեղ եք գտնվում: Նրա հաջողության գրավականն այն է, որ այնպիսի գովազդային համակարգ է ստեղծել, որ մարդուն ամեն կերպ «բռնացնում է»»,- ասում է Սամվել Մարտիրոսյանը:
 
Անդրադառնալով նրան, որ դեպքեր են լինում, երբ անձնական զրույցների ժամանակ մարդիկ քննարկում են ինչ-որ իրադարձություններ, խոսում ինչ-որ թեմաներից, որոշ ժամանակ անց Facebook-ում դրա մասին տեղեկատվություն են ստանում, Մարտիրոսյանն ասում է, որ սա այն թեմաներից է, որը մինչև հիմա պատասխան չունի:
 
«Այսինքն՝ կան մարդիկ, որոնք մե ղադրում են Facebook-ին, որ այն լսում է իրենց և, ըստ այդմ, նաև գովազդ է ցույց տալիս, առաջարկում մարդկանց հետ ընկերանալ և այլն: Facebook-ը դա հերքում է, որովհետև դա կհամարվեր մուտք անձնական կյանք:
 
Իրենք ասում են, որ մարդկանց մոտ մի սինդրոմ է, երբ նրանք մինչև այդ էլ են տեսել այդ առաջարկները, բայց ուշադրություն չեն դարձրել, իսկ հետո, երբ խոսել են, դրանք միանգամից աչքի են ընկել: Սա Facebook-ի բացատրությունն է:
 
Իրականում մեծ կասկածներ կան, որ լսում են, բայց սա հաստատված փաստ չէ»,-եզրափակում է մեդիափորձագետը:
 
ԼՈՒՍԻՆԵ ԱՌԱՔԵԼՅԱՆ
website by Sargssyan